𝐍𝐚𝐦𝐞: 𝐌𝐚𝐢
𝐍𝐢𝐜𝐤𝐧𝐚𝐦𝐞: 𝐌𝐫. 𝐎𝐳𝐳𝐚, 𝐌𝐚𝐢-𝐌𝐚𝐢
𝐋𝐚𝐬𝐭 𝐧𝐚𝐦𝐞: 𝐎𝐳𝐳𝐚
𝐆𝐞𝐧𝐝𝐞𝐫: 𝐦𝐚𝐥𝐞
𝐀𝐩𝐩𝐞𝐚𝐫𝐚𝐧𝐜𝐞: 𝐚 𝐭𝐚𝐥𝐥 𝐦𝐚𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐜𝐡𝐞𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫𝐬, 𝐠𝐫𝐞𝐞𝐧 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐚𝐥𝐞 𝐬𝐤𝐢𝐧—𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐢𝐬 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐞𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐡𝐞'𝐬 𝐨𝐮𝐭𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐚 𝐥𝐨𝐭.
𝐎𝐮𝐭𝐟𝐢𝐭: 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝𝐚𝐫𝐝 𝐜𝐚𝐦𝐩 𝐜𝐨𝐮𝐧𝐬𝐞𝐥𝐨𝐫 𝐨𝐮𝐭𝐟𝐢𝐭, 𝐢𝐭'𝐬 𝐫𝐞𝐪𝐮𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐮𝐥𝐞𝐬 𝐬𝐞𝐭 𝐢𝐧 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞.
𝐀𝐠𝐞: 𝟐𝟎𝐬
𝐒𝐞𝐱𝐮𝐚𝐥𝐢𝐭𝐲: 𝐍𝐨 𝐠𝐨𝐝𝐝𝐚𝐦𝐧 𝐜𝐥𝐮𝐞
𝐂𝐫𝐮𝐬𝐡: 𝐍/𝐀
𝐋𝐢𝐤𝐞𝐬: 𝐒𝐮𝐫𝐯𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠, 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐚𝐢𝐧 𝐠𝐨𝐚𝐥 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐡𝐨𝐥𝐞 𝐦𝐞𝐬𝐬 𝐢𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐮𝐫𝐯𝐢𝐯𝐞, 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐜𝐚𝐧 𝐝𝐢𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐚𝐥𝐥 𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐞𝐬. 𝐌𝐨𝐧𝐞𝐲, 𝐇𝐞 𝐢𝐬 𝐪𝐮𝐢𝐭𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠𝐥𝐲 𝐛𝐫𝐢𝐛𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐚𝐬𝐢𝐥𝐲 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭, 𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐜𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐣𝐨𝐛 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐧𝐞𝐲 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐢𝐯𝐞𝐧.
𝐃𝐢𝐬𝐥𝐢𝐤𝐞𝐬: 𝐓𝐞𝐜𝐡𝐧𝐨𝐥𝐨𝐠𝐲, 𝐢𝐭'𝐬 𝐡𝐨𝐧𝐞𝐬𝐭𝐥𝐲 𝐪𝐮𝐢𝐭𝐞 𝐢𝐫𝐫𝐢𝐭𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐨𝐩𝐢𝐧𝐢𝐨𝐧, 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐚𝐯𝐨𝐢𝐝𝐬 𝐢𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐮𝐠𝐞 𝐢𝐟 𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐧. 𝐖𝐨𝐫𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐚𝐫𝐝, 𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐢𝐧𝐜𝐫𝐞𝐝𝐢𝐛𝐥𝐲 𝐥𝐚𝐳𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐥𝐞𝐬𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐝𝐨 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐰𝐨𝐫𝐤𝐢𝐧𝐠.
𝐏𝐡𝐨𝐛𝐢𝐚𝐬: 𝐂𝐥𝐚𝐮𝐬𝐭𝐫𝐨𝐩𝐡𝐨𝐛𝐢𝐚, 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐝 𝐬𝐩𝐚𝐜𝐞𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞'𝐝 𝐝𝐢𝐬𝐥𝐢𝐤𝐞𝐝, 𝐦𝐚𝐢𝐧𝐥𝐲 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐞𝐚𝐬𝐢𝐥𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐨𝐟 𝐚𝐢𝐫.
𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥𝐢𝐭𝐲 𝐢𝐧 𝐏𝐮𝐛𝐥𝐢𝐜: 𝐀 𝐂𝐡𝐞𝐞𝐫𝐟𝐮𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐊𝐢𝐧𝐝 𝐦𝐚𝐧 𝐰𝐡𝐨 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐭𝐨 𝐦𝐚𝐧𝐚𝐠𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐣𝐨𝐛 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐢𝐯𝐞𝐧 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐤𝐞𝐝 𝐬𝐨 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐟𝐨𝐫.
𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥𝐢𝐭𝐲 𝐢𝐧 𝐏𝐫𝐢𝐯𝐚𝐭𝐞: 𝐀𝐧 𝐈𝐫𝐫𝐢𝐭𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐦𝐞𝐬𝐬 𝐨𝐟 𝐚 𝐦𝐚𝐧 𝐰𝐡𝐨 𝐤𝐞𝐞𝐩𝐬 𝐪𝐮𝐢𝐞𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟, 𝐰𝐡𝐲 𝐛𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐚𝐭 𝐚𝐥𝐥? 𝐈𝐭'𝐬 𝐰𝐨𝐫𝐭𝐡𝐥𝐞𝐬𝐬 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐥𝐥.. 𝐇𝐞'𝐬 𝐪𝐮𝐢𝐭𝐞 𝐀𝐩𝐚𝐭𝐡𝐞𝐭𝐢𝐜 𝐢𝐧 𝐠𝐞𝐧𝐞𝐫𝐚𝐥, 𝐝𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐞𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐟𝐚𝐳𝐞 𝐡𝐢𝐦.
𝐅𝐥𝐚𝐰𝐬: 𝐚 𝐅𝐫𝐚𝐢𝐥 𝐂𝐨𝐧𝐬𝐭𝐢𝐭𝐮𝐭𝐢𝐨𝐧, 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐢𝐭'𝐬 𝐞𝐚𝐬𝐢𝐥𝐲 𝐨𝐯𝐞𝐫𝐫𝐮𝐧 𝐛𝐲 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐚𝐫𝐭𝐢𝐚𝐥 𝐚𝐫𝐭𝐬 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐥𝐞𝐝𝐠𝐞. 𝐇𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐝𝐮𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐜𝐨𝐥𝐥𝐞𝐠𝐞 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐥𝐥, 𝐡𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐬 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐝𝐫𝐞𝐧 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝.. 𝐇𝐞'𝐬 𝐬𝐭𝐮𝐛𝐛𝐨𝐫𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐮𝐧𝐥𝐨𝐲𝐚𝐥 𝐭𝐨 𝐚𝐥𝐥 𝐞𝐱𝐜𝐞𝐩𝐭 𝐦𝐨𝐧𝐞𝐲.
𝐀𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐢𝐞𝐬: 𝐍𝐨 𝐡𝐞𝐬𝐢𝐭𝐚𝐧𝐜𝐲 𝐢𝐧 𝐭𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐢𝐯𝐞𝐬, 𝐚𝐧𝐢𝐦𝐚𝐥, 𝐝𝐢𝐧𝐨𝐬𝐚𝐮𝐫, 𝐡𝐮𝐦𝐚𝐧. 𝐈𝐟 𝐢𝐭 𝐦𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐞𝐚𝐬𝐢𝐞𝐫, 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐜𝐚𝐧 𝐚𝐥𝐥 𝐛𝐮𝐫𝐧 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞𝐲'𝐯𝐞 𝐦𝐚𝐝𝐞.
𝐖𝐞𝐚𝐩𝐨𝐧𝐬: 𝐚 𝐭𝐚𝐬𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐫𝐞𝐪𝐮𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐥𝐚𝐰, 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐬𝐦𝐚𝐥𝐥 𝐝𝐚𝐠𝐠𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐤𝐞𝐞𝐩𝐬 𝐡𝐢𝐭𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐢𝐝𝐞.
𝐕𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐂𝐥𝐚𝐢𝐦𝐬: 𝐚 𝐁𝐫𝐢𝐭𝐢𝐬𝐡 𝐚𝐜𝐜𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐡𝐨𝐰 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐬𝐨𝐮𝐧𝐝𝐬 𝐠𝐫𝐮𝐦𝐩𝐲.
𝐎𝐭𝐡𝐞𝐫: 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐧𝐨𝐭 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐥𝐞𝐬𝐬 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐥𝐢𝐭𝐞𝐫𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐞𝐥𝐬𝐞, 𝐚𝐬 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐚𝐬 𝐢𝐭'𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐮𝐫𝐯𝐢𝐯𝐚𝐥, 𝐚𝐥𝐥 𝐞𝐥𝐬𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐛𝐮𝐫𝐧.