פרק 39

128 12 4
                                    

"HOME IS WHERE THE HEART IS"

———————

״מה אתה עושה?!״ ליאם דחף את זאין ממנו והתיישב רחוק,״מה חשבת?״
״א-אני אוהב אותך!״ התוודה זאין בשילוב של פחד ואומץ,״התאהבתי בך ולא ידעתי אך או אם לומר לך,אבל זה כבר קשה לי להסתיר,אני לא יכול כבר לראות אותך ולא להרגיש את הלב שלי יוצא אליך״
״זאין א-אני לא מבין,זה לא אפשרי א-אבל!״ גימגם ליאם בהלם, זאין חברו הטוב נישק אותו. מה לעזאזל?!
״למה לא? הרי גם הארי ולואי כאלה,למה איתי זה בלתי אפשרי?ההבדל הוא שאני אוהב אותך ואני רוצה לתת לך את כל הטוב שאוולין לא הייתה מסוגלת לתת ולקבל״
״א-אני לא יכול,א-אני צריך אוויר״ קם ליאם מהמיטה ושם את נעליו,הוא לא חיכה דקה ומבלי להסתכל על זאין יצא מהחדר .
זאין ישב במיטה ודמעות החלו לרדת אחת אחרי השנייה .
ושלוש מילים תקועות בראשו, חוזרות ונשנות בלי סוף.
אני איבדתי אותו.
אני איבדתי אותו.
אני איבדתי אותו.
אני איבדתי אותו.

———————

ליאם רץ הכי מהר שיכל מביתו של זאין, הוא רץ מבלי להסתכל לאחור, הראש שלו המה במחשבות ,הוא הרגיש כאילו אחת רצה אחרי השנייה, כאב לו הראש, הוא לא הצליח לנשום טוב (מה שגרם לו להחשיב שהוא צריך לעבוד על הריצות שלו) ,הוא כעס על זאין.
איך יכל? הרי הוא לא שאל לרשותו , ליאם לא גיי. הוא אף פעם לא היה גיי ואף פעם לא חשב על בנים בצורה הזו.
האמת שחוץ מצ׳נדלר מfriends שהיה לו קראש ילדות עליו. אבל כולם אוהבים את צ׳נדלר אז זה לא נחשב .
וגם רוברט דאוני ג׳וניור. אבל זה איירומן,כולם אוהבים אותו, כמו שאוהבים את ונדרוומן.
השעה הייתה מאוחרת, אחד או שתיים לפנות בוקר,היה קר והחולצה הדקה שלבש לא הועילה כל כך, הוא לא רצה לחזור הביתה כי אז ידאיג את אימו ,וזה תופס גם לגבי הבתים של שאר הבנים. הוא לא רצה עדיין לדבר עם מישהו על מה שהיה עם זאין.
והבית של זאין לגמרי מחוץ לתחום.
רגליו לקחו אותו מבלי לדעת לאין .הוא פשוט הלך כאילו ובעיניים עצומות.
אחרי חצי שעה הוא הגיע אל החוף ,הוא שיחק עם רגליו בחול,החוף היה המקום האהוב עליו ,תמיד כשהיה לחוץ,כועס,פגוע היה מגיע לחוף,זה המקום היחיד שהיה מרגיע אותו.
השיר שמתנגן כשזאין מתקשר שוב נשמע מהפלאפון של ליאם, מבלי להסתכל ליאם ניתק את השיחה. זו השיחה ה21 מהרגע שיצא מביתו של זאין. כרגע רק הוא התקשר ולכן הבין שהוא לא סיפר לאחרים על כך שנעלם מביתו,זה טוב בשבילו.
ליאם התיישב על החול בזמן שהמים נגעו לפעמים בקצות אצבעותיו, הוא חשב על זאין. ׳מה גרם לו לעשות את זה?
למה עשה את זה? הוא באמת אוהב אותו כמו שאמר? אם כן למה חיכה הרבה לומר לו? למה התאהב בו בכלל? אין הרבה דברים שהיו גורמים לו לאהוב אותי..׳
המחשבות סיחררו את ראשו. היה קשה לו להודות אבל האמת שאהב את הנשיקה. זה גרם לו להרגיש בבית,דבר שעם אוולין לא הרגיש אפילו לא קצת.
אצבעו נגעה בעדינות בשפתו,כאילו ועדיין מרגישה את הנשיקה שמחצה את ליבו .
הוא נאנח ונשכב על החול ידיו פרוסות לצדדים .הוא ניסה לדמיין דייט עם זאין .
זה היה מוזר.
לראות את עצמו מחזיק ידיים עם זאין, עוזר לו עם שקיות הקניות שקנו,ואפילו אוכלים גלידה ביחד,המחשבה עשתה לו צמרמורת.
בינו לבין עצמו הוא הצליח לומר שהוא באמת העדיף לאכול גלידה עם זאין מאשר עם אוולין, ואפילו יותר הוא רצה לאכול גלידה עם זאין.
שיט, מה קורה לו? מה לא בסדר איתו? באמת יש לו רגשות כלפי זאין?ממתי הוא חושב על זה? ממתי הוא חושב על זאין ככה? כל זה בגלל נשיקה? למה שהיא תשנה כל כך הרבה?
ליאם פתח את הפלאפון שלו ונכנס לגלריית תמונות, בגלריה אצלו יש 90% תמונות של הבנים ולא שלו.
התמונה הראשונה שפתח הייתה שלו ושל נייל,הם חייכו חיוך ענק ומלא בקצפת שהארי קנה.
התמונה השנייה הייתה של זאין לבד ,לואי צילם אותו וזאין היה באמצע הביס בפיצה, ליאם צחק למראה התמונה.
התמונה השלישית הייתה של זאין ולואי, זה היה בחורף לפני חצי שנה,הם עמדו קפואים בשלג,פניהם לבנות ואפם אדום מהקור ששרר באותו זמן.
ליאם התמקד בזרים, עיניו החומות היו בולטות מהרגיל,וריסיו נראו אפילו יפים מבדרך כלל. לך הוא יכל לראות היופי של זאין, השיער שהיה חלק ותמיד הסתדר בצורה הטובה שלו,הריסון הארוכים והעיניים העמוקות . היה לו כל כל הרבה ייחודיות במראה שלו, הוא נראה יפייפה.
ליאם ניער את ראשו ועבר תמונה,בה היו לואי והארי מתנשקים ונייל מאחור עושה לב עם הידיים ,התמונה הייתה חמודה ומצחיקה אך זאין חסר לו באותה תמונה.
הוא עבר עוד אחת והפעם זו הייתה תמונה שלו ושל זאין, הוא הסתכל למצלמה וצחק בזמן שהגלידה הייתה מרוחה על לחיו ואפו,לעומתו זאין לא הסתכל למצלמה הוא הסתכל על ליאם שצחק בתמונה ,מבטו היה מהופנט,ומאוהב. היה נראה שהוא אהב לראות את ליאם ככה,צוחק ומאושר. זה הרגיע מעט לדעת שיש מישהו שתמיד ירצה שיהיה מאושר,וידאג לכל מחסור שלו.
ליאם יצא מהגלריה ונכנס ליוטיוב. הוא החליט לשים שיר שזאין הקדיש לו בשנה הראשונה שהכירו ומאז זה ניהיה השיר שלהם.
הוא הקליד בשורת החיפוש -half a heart
התוצאה הראשונה כרגיל הייתה השיר הנכון.
הוא הפעיל אותו בקול רם ,הפך את הפלאפון ועצם את עיניו, נותן למילים קצת להיבלע ברעש הגלים.

——————

״זאין? אפשר לפתוח?״ דפק הארי על הדלת לאחר שלא הייתה תשובה הארי החליט לפתוח בכל זאת ,״זאי?״
זאין היה קבור מתחת לשמיכות, הוא בכה כל הלילה ולא הצליח לישון, כעת הדמעות כבר יבשו על לחיו אך פניו היו אדומות ושקיות שחורות מתחת לעיניו הראו שהבחור לא ישן טוב כל כך בלילה האחרון .
״מה קרה לך?״ שאל והדליק את האור,זאין הסתנוור וכיסה את ראשו עמוק יותר בשמיכה ,ניסה להעלם לרגע מהמקום.
״דבר איתי ,אני מתקשר אליך הרבה ואתה לא עונה לי״ ביקש שוב הארי ונכנס אל תוך החדר, הוא התיישב על המיטה ליד זאין ששכב בה.
זאין הציץ מבעד לשמיכות בהארי שישב לידו.
״התוודתי בפניו״ מילמל.
״עשית מה?״ פער הארי את עיניו.
״נישקתי אותו ואמרתי לו שאני אוהב אותו״ פירט מעט יותר והתיישב על המיטה.
״ומה- איך הוא הגיב?״ שאל הארי.
״הוא העיף אותי ממנו ורץ מפה״ זאין קירב את רגליו אליו וחיבק אותן.
״הוא אידיוט,אני מצטער״ ניחם הארי,״אתה יודע לאן הוא הלך?״
״אני חושב שכן,אבל אני לא יודע אם הוא הלך לשם זה סימן הוא שרצה שקט,לא?״ השיב זאין.
״אתה צודק,אולי באמת אם יחשוב על זה וירגע הוא יתנהג בצורה אחרת״ הסכים ואז הציע בחיוך,״גלידה וסרט יעזור?״
״מאוד״ נאנח בהקלה זאין.
הארי קפץ למכולת וקנה את הטעם האהוב על זאין, הוא דיבר עם לואי והסביר לו שזאין קצת מצוברח אז הוא נשאר איתו ,לואי מיד קם והציע לבוא גם לשמח אותו,אך הארי חשב שאולי כדאי שאת העיניין הזה ישאיר בינהם ולכן סירב.
הוא חזר אל זאין ואז הוא שם את הסרט 'Frozen'.
הארי הפעיל את הסרט,והם התיישבו אחד ליד השני.
הצילצול בפלאפון של הארי הרס מעט את תחילת הסרט ,הוא הרים וראה שנייל מתקשר.
״ניי,מה קורה?״
״תפתח לי ,אני מחוץ לבית של זאין״
״מה? איך-כאילו״
״תפתח כבר חם לי!״ קרא נייל מעוצבן מעט. החום בזמן האחרון היה בלתי נסבל.
הארי ירד מהר ופתח לו .
״איך ידעת?״ שאל הארי בהפתעה.
״לואי״ הסביר במילה אחת.
״מה זאת אומרת?״ תהה הארי.
״ליאם התקשר ללואי,לואי הציע שאני אגיע ואיהיה פה״
״הבנתי, בוא התכוונו להתחיל לראות סרט״
הם עלו לחדר של זאין, זאין ישב ובהה באוויר,הוא לא זז,בזמן שהארי הלך קנה גלידה חזר והפעיל סרט,ואז הלך לפתוח לנייל -זאין לא זז,הוא בהה באוויר ומחשבותיו היו במקום אחר לגמרי,נתונות רק לאדם אחד.
נייל חיבק את זאין חיבוק חזק וכששיחרר הם התיישבו על המיטה והתחילו לראות את הסרט, בתקווה שזה יעודד את זאין.

————————

Best friend or not - L.SWhere stories live. Discover now