VI

2K 94 8
                                    

-შენ რა ამდენი ფიქრის შემდეგ მხოლოდ ის მოიფიქრე რომ დონგ ჰიუნი ასე უბრალოდ გაგეშვა?

-დაწყნარდი ჯიმინ ვიცი რასაც ვაკეთებ!

-მგონი სულ შეიშალე? რას ამბობ რომ გინდა მისი შვილი ცოლად შეირთო? ხვდები მაინც რას აკეთებ?მაგ ბებერსაც სწორედ ეს უნდოდა რომ შენგან თავი დაეხსნა და მოახერხა კიდეც. სრულ ჭკუაზე ხარ ჯონქუქ? სად წავიდა შენი მრისხანება და სიძულვილი კიმების მიმართ?

-ხომ გითხარი ვიცი რასაც ვაკეთებ, ყველაფერი ისე მიდის როგოც მე მინდოდა რომ წასულიყო, დონგ ჰიუნთან საქმე ჯერ კიდევ არ დამისრულებია, დაე იფიქროს მაგ საცოდავმა რომ ჩემგან თავი საბოლოოდ დაიხსნა.

-აბა რის მიღწევას ცდილობ ვერ გავიგე, არ მესმის მის შვილთან რა გესაქმება

-სწორედ რომ ახლა მის ქალიშვილთან მაქვს საქმე გასასწორებელი! ჯერ კიდევ არ იცის ვისთან დაიჭირა საქმე

-რას გულისხმობ იქნებ ამიხსნა

-იმ დღეს ვახშამზე,იცი რა გააკეთა? სახეში სილა გამაწნა

ჯიმინმა ამის გაგონებაზე სიცილი ვერ შეიკავა

-მმოიცა რააა?ძმაო აი ეს მესმის შენ თვით ჯეონ ჯონქუქს გაგიბედეს და სახეში გაგარტყეს?ეგ კიმის შვილი უკვე მაოცებს,თუმცა ვერ ვხდები რა საჭიროა ცოლად შეირთო?

-სწორედ ეს მჭირდება ახლა, ხალხის და განსაკუთები დონგ ჰიუნის გაბრიყვება რომ თითქოსდა კიმებსა და ჯეონებს შორის მტრობა დამთავრდა ამის დასამტკიცებლად იდეალური გამოსავალი ქორწილია.

-და ის გოგო? ის რას ფიქრობს ამ ყველაფერზე?

-აერა? მის პასუხს უკვე მნიშვნელობა არ აქვს მას მამამისი მართავს, ხოლო დონგ ჰიუნმა კარგად იცი რაც გააკეთა, დაუფიქრებლად გადმომცა თავისი მემკვიდრე ხელში

-ვიცოდი რომ საკუთარ თავზე შეყვარებული ბებერი იყო მაგრამ არც ასეთი წარმომედგინა, შეწინააღმდეგების გარეშე როგორ დაგითმო მისი შვილი..

იძულებული🔞  (FORCED)🔞Onde histórias criam vida. Descubra agora