12-Parti...

117 9 4
                                    


Arkadaşlar diğer bölümün sonunu biraz okumanızı tavsiye ederim :) bütün açıklama sonda :D


Sabah yine o alarm ile uyandım. Kalkar kalkmaz yüzümü soğuk su ile yıkadım. Okul kıyafetlerimi üzerime geçirdim. Saçlarımı tarak ile taradım. Dişlerimi fırçaladım. Bu akşam Poyrazla buluşacaktım. Artık onunla sevgiliydik. Yani sevgili gibiydik. Kimi kandırıyorum ben? Kendimi mi? Numara yapıyorduk sadece. Ne kadar mal bir kızım. "Daha yeni mi öğreniyorsun?" iç sesimin bu azarlıyan sesini susturdum.


Okula vardığımda ilk ders fizik olduğu için içimden küfrederek okul kapısından ilerledim ve merdivenleri çıkarken karşıma biri çıktı. Kim olabilir sizce? Hadi tahmin edin. 4 şık var sizce hangisi


Poyraz

A şıkkı

B şıkkı

Hepsi


Doğru bildiniz doğru cevap 'd) hepsi:' olacaktı gahsg.


"partinin saati değişti. 6.30da sizin oradaki marketin önünde ol." Dedi. Saat neden değişti ki ? ben zaten zor hazırlanan bir insanım şimdi daha da hızlı olmam gerekiyor.


"6.30a mı alındı?" dediğimde bana anlamsız gelen bir hareketle güldü. Ben neden güldüğünü bilmediğim için ona orangutanmış gibi baktım.


"aslında parti 7de başlıyor da sen hazırlanamazsın diye dedim. Seni bekleyemem çünkü. Biliyorsun buna mecvur değilim." Dediğinde sinirlenmiştim. Gerizekalı. Mocvor doğol moş. Salak işte nolcak. Değilsen yapma.


"mecvur değilsen yapma seni zorlayan yok." Dediğimde onunda kaşları çatıldı.


"birincisi ufaklık bunu keyfimden yapıyorum yani canım istediği için. Senin için değil. İkincisi zaten beni kimse zorlayamaz. Üçüncüsü istemiyorsan yapmayalım benim için hava hoş bunu isteyen ben değil sendin." Kahretsin yine haklıydı. Hep haklı olmak zorunda mı bu çocuk yhaa. Her neyse ben yine kendime geldiğimi düşünmüşken kaçamak bir cevap verip oradan uzaklaşmak geldi içimden. Ve bu içimden gelen şeyi uygulamaya koymak istedim.


"Tamam akşam alırsın beni. Görüşürüz." Hemen oradan uzaklaştım ve merdivenleri 2şer 2şer çıkarak sınıfa ulaştım. Ders çoktan başlamıştı. Neyse girmeliyim. Çünkü devamsızlığım acayip derecede tavan yapmış durumda 4 gün daha gelmezsem sınıfta kalabilirim. Kapının tokmağını avuçlarımın içine aldım ve kapıyı tıklamadan kapını tokmağını aşağı indirdim özür dileyerek içeri girdim.


**


Çıkış zili çalınca hemen eşyalarımı toplayarak çıktım. Eve gidince uyumayı planlıyordum. Çünkü dün gece bir romantik filme takıldığım için uyuyamadım. Uyuduğumda saat çoktan gece yarısını geçmişti. Taksi beklediğim durağa ilerledim. taksiye binerek eve giden yolu tarif ettim.

Eve vardığımda tekrardan yalnız olacağım bir gün beni bekliyordu ama nedense uykum biraz açıldı eve gelince. Haftaya matematik sınavı olacağımız için ona çalışacaktım. Kitaplarımı defterlerimi kalemliğimi çıkardım. Ve konuları okumaya başladım.

İMKANSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin