Pierwsze spotkanie

1.3K 47 8
                                    

                                                                 ~Robin POV~

Jechałam rowerem przez las do pracy w scoops ahoy ale zauważyłam dziewczynę w moim wieku z długimi roztrzepanymi włosami  i w podartych ubraniach. 

Podeszłam  do niej a ona się trochę wystraszyła i się trochę cofnęła 'Hej niebój się mnie jak się nazywasz?' spytałam się jej a ona nic nie nie odpowiedziała tylko pokazała swój nadgarstek było tam wytatuowane 009 'nie rozumiem ?'znowu pokazałam na nadgarstek a potem na siebie 'masz na imię 009?'ona pokiwała letko głową.

potem nagle dobiegł dźwięk trzasku 'Robin!' doszedł z znikąd głos Steve'a.

Przewróciłam oczami i chwyciłam krótkofalówkę (dał mi Dingusa przyjaciel Dustin bym mogła się z nim komunikować) 'tak' odpowiedziałam do krótkofalówki 'spóźniasz się gdzie jesteś? twoja zmiana jest pierwsza' powiedział Steve.

'Znalazłam coś o wiele więcej intersującego' powiedziałam do krótkofalówki.

'oh a co to jest?!' Steve zapytał się dociekająco.

'Znalazłam dziewczynę w lesie z dziwnym tatuażem ''009'' na nadgarstku i wygląda jak by była tu od jakiegoś dłuższego czasu 'co?........CO!?' prawie krzyknął 'ok okej wiem co to jest, obiecaj mi że przyprowadzisz ją tu i nie zauważalnie jak naj szybciej i nikomu NIKOMU nic o niej nie powiesz okej?

'Dobra już jadę' odpowiedziałam nie wiedziałam dlaczego miałam ją trzymać w sekrecie ale okej Steve tak powiedział wiec musiał coś o niej wiedzieć, zapakowałam ją na rower nawet nie wiem jak mi się to udało ale udało.

                                                        ⏭Skip Times⏮

Podjechałam za centrum handlowe akurat była dostawa lodów i nie było nikogo, wyskoczyłam z roweru otworzyłam jedno z pudełek 'właź' powiedziałam do 009, ona weszła i pojechałam z wszystkimi pudełkami na takim wózku do przewożenia różnych pudełek.                                 

                                                             ~Steve POV~

Byłem zdenerwowany czy właśnie Robin znalazła dziewczynę z mocami czy jakąś przypadkową dziewczynę, ale Robin powiedziała że na nadgarstku ma tatuaż ''009'' więc to nie może być przypadkowa dziewczyna, nagle wpadła Robin z dostawą ale bez tej dziewczyny 'gdzie jest ta dziewczyna' powiedziałem to wtedy gdy zobaczyłem że jedno z pudełek się porusza. 'gdzie ona jest?' w tym momencie te pudełko co się ruszało pękło 'co do diabła' krzyknąłem 'to jest dziewiątka' Robin mi powiedziała pokazując rękami na nią  'och' powiedziałem 'cześć'.



HEJ TO MOJE PIERWSZE DZIEŁO MAM NADZIEJE ŻE WAM SIĘ SPODOBA🧡.


Robin Buckley x Female ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz