Nagyon fáj. Bárcsak meg mentenének. Kérem valaki segítsen vagy öljenek meg.
Egy sötét dohos szagú szobában 3 férfi késsel vagdossák egy fiatal nőt. A szája be van dugva. És biztonság kedvéért még le is kötve,nehogy meg tudjon szólalni. Kezei fel van kötve és lóg,mint a hentesnél a húsok. Szeme nyitva,hogy lássa mit tesznek vele. Az egyik férfi közelebb megy hozzá :
- Csak bologass és meg is menekülsz. Segíteni fogsz.
Szegény lány csak rázza a fejét, hogy nem. A férfinek nem kellett több vett egy nagy fejszét és csak le vágta a bal lábáról a lábujjait. Szegény nő fájdalomtól megint el ájult, de annyit tudott még hogy a fejében sírjon hogy valaki ölje meg. A 3 férfi csak nézte.
- Csináljátok tovább, szükségem van rá. Nekem vissza kell mennem. Ha meg ölitek én is titeket.
3 férfi ki ment a szobából.Eközben:
Washington DC egy hatalmas ház tetejèn Ash és David keresik egy nőt. Halvány lélek jelenlétet érezték és azt követték.
- Megint érzem. Meg akar halni. - mondta szomorúan David. - Te érzed Ash?
- Igen,de megint halványodik. Szerintem megint el ájult.
- Gyorsan keressük meg. -jelentette ki David.
Mind a ketten madárrá változtak és mentek tovább. Teleportálás gyorsabb,de mind a ketten féltek,hogy el veszítik a nyomot. David azon gondolkozott, ki lehet a nő. Teljesen biztos ugyanis hogy nő , mert hallotta a hangját. Ezért jó hogy ő 2. legidősebb őrző. Nála csak Ash az erősebb. Meg láttak egy katonai támaszpontot. Istenem, David nagyon mérges lett. Mi a francot tesznek itt egy szegény nővel. Érzi hogy szenved. Küld egy kis életerőt a nőnek.
David vagyok. Tarts ki egy picit. Mindjárt ki szabadítunk.
Gondolatban beszéltek Ash-al. Nagy volt a rizikó.
- Most? - kérdezte Ash-t.
- Hogy érzed magad? Fáradt vagy?
- Dehogyis. Már nem vagyok 10000 éves kis baba! Csak mentsük meg!
- Rendben . Aki észre vesz minket meg öljük. James utána nézett itt csak emberek vannak. Ha jól érzem a 3. Föld alatti emeleten van a nő.
- Rendben. Menjünk. - még utoljára mondta a nőnek hogy mindjárt szabad.
Alig lehetet látni a 2 őrzőt ,mert olyan gyorsan mozogtak. A 3 emeletig minden rendben volt. Amikor be értek egy dohos sötét szobában pont vagdossták össze vissza szegény nőt. Az egyik férfit David, míg a másikat Ash ölte meg. Azonnal oda siettek nőhöz. David fel emelte a kezében mennyasszonyi pozícióba szegény nőt. Addig Ash ki szabadította. Sovány vérző 28 éves körüli nő volt David kezében. Alig volt súlya. Lehetett látni a bordáit. David el kezdett morogni amikor látta hogy egyik lábáról hiányzik a lábujjak.
Azonnal el terepoltàltak David titkos házába. Erről még az őrzők sem tudnak. Csak Ash és segítője. Legalábbis az őrzők azt hiszik Étienne egy segítő. Embernek ember de ő a segítők nagy főnöke, hacker, etc...
Ahogy megjöttek Étienne oda rohant hozzájuk.
- Előkészítettem egy szobát. Van benne elsősegély doboz, mosogató szivacs, lavorban víz.
David nem szólt semmit, csak vitték a szobába hogy letegyék. Ahogy letették David végig nézett a nőn.
- Figyeljétek nem vérzik. Egyik lábujja vissza nőt. - mondta meglepődve David.
Mind a 3-an rá néztek a nőre és ugyanarra gondoltak.
Ki ez a nő?
YOU ARE READING
Őrzők 2. kötet.
VampireItt a fő szerep Davidé és egy titokzatos lányé. David és Ash mentik meg. Miért rabolták el a nőt? ő is hallhatatlan? Vagy valami más? Ez minden kiderül ha el olvasod. Lehet hogy több is. Első fejezetben kínzás lehetséges. Csak az olvassa aki bìrja...