All Blue

220 10 8
                                    

Un tărâm necunoscut , misterios şi surprinzător de albastru?

Tot era albastru. Copacii , frunzele , iarba , florile , tot era albastru. În acest tărâm , trăiau Perfecţii , că aşa şi erau. Erau nişte creaturi foarte frumoase , deştepte dar şi ciudate, şi nu erau şi ei albastru , dar aveau sângele albastru.

Aşa era din timpurii străvechii.

Mama Albastră a creat Universul Albastru Veşnic. Ea era Dumnezeu.

Într-un sistem mai retras , găsim Caleea Albăstriei , aceeastă Cale este mai retrasă decât celelate Căii . Aici se găsesc o populaţie mai specială decât în tot Albastrul Veşic , deoarece aici găsim 4 Planete , 4 alianţe puternice, 4 popoare diferite dar unite de o credinţă şi de o culoare care persistă peste tot.

Aici , în calea Albăstriei , erau cum se spune în lumea noastră Guvernul , aici era baza pe care toţi Perfecţii din tot Albastrul Veşnic se puteau baza. Pe fiecare planetă era câte un rege sau regină care conducea planeta.

Ce era oare cu acest persistent albastru? Dar ce se întâmplă când apre un incident nemaivăzut şi tot Calmul Albastru este dat peste cap? Dar când va apărea EA ?

Dicţionar:

Unvinerul Albastru Veşnic – Universul nostrum vast.

Calea Albăstriei – Calea lactee

Pefecţii – oameni mai evoluati , foarte frumioşi şi deştepţi.

----------------------------------------

Aştept păreri!!!!

Blue ( Seria: "The universe" ) PauzaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum