Happy Birthday

152 12 5
                                    

12 Nisan ...

O gün bir minnak gözlü Sehun dogmustu.Sehun'u kasım ayında tanıdım. Kısacası resimlerine baktığımda şaşılaga neden olucak kadar bakmışım .

Kalbim onu tanıdıkça , gördükçe kıpır kıpır oluyordu. Sevgimi rahat yaşayabilmek için hesap açıp içimi döküyordum.✌

Hesabı açtığımda üzülmedim mi?
Üç gün aralıksız aldığım kırıcı mesajlara sabrederek dayandım.Sevgim için dayandım. İleriye bakıp yaşayacağım hayelleri düşündüm.

Gördügüm haberlerde ağladım da oldu kahka atıp sevindiğim de...

Kendime söz verdim ki hayellerimi gerceklestireyim ondan sonra ne olursa olsun.
Sehun seni herkezden çok seviyorum ve kıskanıyorum. Arkadaşlarım saçma olduğunu söyleyen bu sevgiyi gerçek yaşayan aşıklar anladı!!

Fanlardanım biliyorum onlar için öyleyim hatta yaptığımız shopları görup gülebiliyorlar bile... İyi ki doğdun, iyi ki seni tanıdım be minnak gözlü yarim ben üzüleyim ama sen yeterki mutlu ol!

Seni gördüğümde yanına gelip konuşmama izin vermezlerse işte o zaman kalbim çok acır ama ne yapar ne eder senin yanına gelirim.

Konuşmak istemezsen anlarım ama diyecegim tek kelimeyi olsun dinlemelisin.
Olurda bu istegimi gerçekleştiremezsem ben ölürüm.

Allah'ım bu isteğimi gerçekleştirir inşallah. Herkezin istegini kabul eder inşallah.
Seni seviyorum lütfen iyi ol!! Minnak gözlü maknae... Saranghaja!!!
Hep kalbimde kal benim beyaz atlı prensim ol Sehun! HAPPY BİRTHDAY OH SEHUN.❤

Happy BİRTHDAY My LOVELYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin