Sabahı zor ettim, normalde saat 7-8da uyanan ben bu gün saat 11 de kalkmıştım. Tüm akşam boyunca Telefon ile uğraştım, ve birazda Altay ile konuştum. Havadan sudan bahsetmiştik ama ben yazdığı her kelimeye aşık oluyordum. Ve sonrada iyi geceler saat geç oldu ben uyuyacağım diyince tüm akşam boyunca mesajlarımıza baktım, tüm yazdığı harflere göre parmaklarının oynayaşığını hayal ettim.
Psikopat gibi onu düşünmekten vazgeçemiyordum, resmen aklımdan çıkmıyordu. O akşam karnıma kaç gere kelebeklerin işik hızı ile girip çıktığını bilmiyordum, artık bir şey kesinleşmişti oda Altay'a aşık olmamdı.Sabah kalktım ve aşağa kata indim, o sırada abimin antrenmandan geldiğini masada benim için hazırlanmış bir kahvaltı olduğunu ve abimin kucağında Kuzey ile uyuya kaldığını görmüştüm.
Kuzey tabi uyanıktı bende kuzeyi abimin kucağından alayım derken yanlışlıkla abimi uyandırmıştım.
_____________________________________"Abi özür dilerim, sen devam
Uyu""Yok kuzum iyiki uyandırdın, hadi
Kahvaltını yap""Abi bu kahvaltıyı senmi
Yaptım?""Evet kuzum Kuzey ile
Senin için yaptık"
"Teşekkür ederim abi,
Kurt gibi açım zaten""Afiyet bal şeker olsun kuzum,
Bu arada sen neden bu kadar
Geç uyandın?""Abi şey ya.."
"Şey derken?"
"Ya of uyumadan önce biraz
Altay ile konuştum""İyide sende Altay'ın numarası ne
Geziyor?""Şey dün verdi numarasını,
Cuma günü Kuzeyin doğum
Günü partisine çağırdım""Ha iyi, kuzum ben sana
Bir şey sormam?""Sor abicim?"
"Madem Numarası var Altay'ı
bu akşam bize davet Etsene?""Abi yok olmaz daha yeni
Tanıştık""Yenimi?, neredeyse 4 ay olacak
Neyse ben davet ederimi""ABİ DUR BEN NE GİYCEM
NE YAPICAL OLMAZ BAŞKA
BİR GÜN DAVET ET SAKINN!!""Sen aşık olmuşsun"
"YA OLDUYSAM OLDUM
AMA LÜTFEN SAKIN ARAMA!""Aramadım zaten, direk Mesaj
Attım""HAYIR SAKIN BANA ÖYLE
BİR ŞEY YAPTIĞINI SÖYLEME!""Yaptım bile, bence bu akşam
Kuzeyi Fatoş ablaya Bırak😁""Abi Allah seni bildiği gibi
yapsın ya offf, Ben alışverişe
gidiyorum giyecek bir şeyim Yok""Tamamdır kuzu saat 20 gibi
Gelir Altay""Tamam ben 2-3 saate gelirim, ha
Bu arada çaya mı davet ettin yoksa
Yemeye mi?""Yemeye"
"OFFF ABİ YAA BEN NE YEMEK
YEPICAMMM""Tamam sakin ol"
"OF ABİ YA BANA HABER VERMDEN
HOŞLANDIĞIM ÇOCUĞU EVE DAVET
EDİYORSUN!!""Oooo hoşlandığını kendi ağzını
İle söyliyorsunn, Geçmiş olsun kardeşim
Allah sabır versin""OFFF ABİİİİİ OFFFFFFF!!!!!"
_____________________________________Sinirli birde hızlı bir şekilde odama çıktım ve hemen üstüme giyinecek bir şeyler seçip giyip evden hızlı bir şekilde evden çıktım, o kadar hızlı çıkmıştım ki
Arabanın anahtarını evde unutmuştum. Kapı ziline bastım ve hemen araba anahtarını alıp çıktım, kahretsin bu seferde maskeyi unutmuştum....
Arabaya bindim ve herşeyi yanıma alıp almadığımı kontrol ettim, herşey tamdı ve bende hemen araba anahtarını arabaya takıp yola çıktım.AVM'ye geldiğimde hızlı bir şekilde içeri ilerledim ve ilk önce Zara, sonra defacto, sonrada LC WAİKİKİ'ye girip çıktım. Saat 14'e geliyordu, daha zamanım var diyip hemen eve gittim.
Bir ve geldiğimde hemen aldıklarımı odama koydum ve alt kata indim, abim ve kuzey evde değildi hemen abime arayıp nerede olduğunu sordum oda kuzeyi Fatoş ablaya bırakmaya gittiğini söyledi. İçim rahattı çünkü kuzey eyer burda olsaydı karmaşa olacaktı ve hep misafir olunca şimarmaya ve gürültü yapmaya başlıyordu, en azından bu gün rahat bir gün olucaktı.
Saate bir göz attığımda saat 15 buçuk olmuştu, bende evde pek yemek olmadığından dolayı getirden yapacağım yemekler için malzemeler sipariş etmeye başladım. Akşam yemeği için brokoli çorbası, lazanya, ve patates püresi pişirmeye karar vermiştim.Siparişler gelene kadar üstümü giyimdim, mavi bir pantolon, beyaz bir top, ve üzerinedir yine mavi bir Nike hırkamı taktım. Tam işim bittiğimde kapı çaldı ve yemeği yapmaya başlamıştım.
Yemek bittiğinde saat 18'i 43 geçiyordu, ve abim hala evde değildi bende hemen abimi arayıp nerede olduğunu sordum.
;"Yoldayım geliyorum, endişelenme" gibi bir cevap almıştım abimden. Gerçekten yorulduğumu hissetim ve biraz koltuğa uzandım, uzun zamandır ilk defa bu kadar başım arımıştı sanki 2 kere arka arkaya stadyumda maç izlemiş gibiydi. Koltukta uzanırken düşüncelere daldım, bu sefer gerçekten sadece Altay'ı düşünüyordum, birden bire uyuya kalmıştım 20'ye 15 kala abimin sesi uyandırdı beni.Panik olmayıp evin her tarafına Oda kokusu sıkmaya başladım. Sonradan sonraya aklıma evde içeçek bir şeyler olmadığını fark ettim ve hemen yine getirden içeçek sipariş ettim. Saat 20 olmuştu hemen yatak odama çıktım parfümü sıktım, ve zamanında Furkan ile sevgiliyken 14 şubatta aldığı kolyeyi takıp aşağı kata indim ve sofrayı kurmaya başladım.
Kapı çaldı, ve kapı sesi kulağımda yankılanmaya başladı. Hemen koşa koşa kapıyı açtım,
;Hoşgeldin Altay..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birden bire.../Altay Bayındır✅
Chick-LitBirden bire girdin hayatıma, ama çıkmanıda istemiyorum, sadece korkuyorum. Sen benim gizli hayatımsın...