Right

1.1K 27 0
                                    

Moj pogled, ostade fokusiran na pod. Ne digoh ga kada je zavrsila svoje opravdanje. Prebacujem misao po misao po mozgu. Razradjujem informacije. Kako, sta, jel moguce?
Ako je njena prica u istinu tacna, onda je njeno opravdanje validno i mogla bih ga prihvatiti i pomiriti se sa takvom sudbinom. Ali, ako je pobegla od njega ostavivsi me sa namerom sa njim, ne znam kako bih 'svarila' takvu laz.
Podizem pogled ka Selin, dok ona gleda ne progovarajuci u tanjir ispred sebe. Podize na momenat pogled i uputi mi zbunjen pogled kroz koji se caklila po koja suza u njenim ocima.
"I sta sad? Kako na dalje?" Upita Selin, trazeci odgovore na milion pitanja koja su joj pred ocima.
Veronica samo izdahnu i nasmeja se.
Zatim primače svoju stolicu nasim i uhvati nas za dlanove.
"Lepotice moje, sada ste sa mnom, samo to je vazno. Sve sto nisam uspela da ti pruzim sve ove godine, zelim sada da pokusam. Veruj mi Sandra. Bar pokusaj, daj mi sansu.
Nikada ti necu napraviti ono sto je ON ucinio."
Zelela sam da joj verujem, zelela sam da je sve to istina, zelela sam da to sto cujem bude nada za moj novi zivot, ali nije se cinilo tako.
U stvari, ja nisam zelela da gledam pozitivno na to.
Ipak odluka koju donosim beše moj pokusaj da dokazem sebi da se ljudi menjaju.
Zagrlih je i prislonih se uz Selin, prihvatam ovo. Prihvatam ih kao svoju porodicu, kao nekoga ko ce ciniti taj deo mog zivota. Ipak sem Tajlera ja nemam nikoga. Ne zelim da to tako ostane. Zelim da imam jos ljudi na koje mogu da se oslonim.
"Volela bih da dodjes i zivis sa nama." Rekla je veselo Veronica. (Mislim majka, moja majka.
Woo tesko mi je da poverujem...)
"Nastavicu da zivim kod Tajlera, ali cu vas cesto posecivati. Zelim da se sto bolje upoznamo i imamo vremena za to."
rekla sam i ustala od stola. Vec je postalo kasno i moram nazad u vilu.
Pozdravila sam se sa njima, razmenili smo brojeve i rastali se svi zadovoljni.
Smatram da je moja odluka dobra i da treba da pokusam da ih prihvatim.
Veronicu kao majku, a Selin kao sestru. Sestru bliznakinju.

IGRAJ ZA MOJE OČIWhere stories live. Discover now