2 GODINE KASNIJE
"Mama, nadam se da si spremna.... idem u njenu sobu da vidim da li je i ona gotova!....
Seelin nadam se da si spremna, bukvalno samo nas tri kasnimo..." rekoh pozurujuci mamu(Veroniku) i svoju sestru(Selin)."
Ruke na bokovima vec poznatu toplinu mi ulivaju. Okrecem se i vidim Tajlera, koji strpljivo ceka nas tri da se sredimo.
Tajlerov najbolji drug je u vezi sa mojom sestrom. Tako da njih dvojica spokojno igraju bilijar u jednoj od soba dok se mi spremamo.
"Lepotice, da li ste spremne?" Upita spustajuci mi poljubac na usne.
"Da, samo da Selin nadje mindjuse..." rekoh i nasmejah se uzburkanoj situaciji spremanja u vili."Naslaa sam mozemo da krenemo!" Povika istrcavajuci iz sobe na visokim potpeticama i uletajuci u zagrljaj Stivenu, njenom decku.
Veceras je jako vazno vece za mene.
Zasto? Pa, u medjuvremenu sam otvorila svoju plesnu skolu. Oko reklame su mi pomogle mama i sestra, ali i Tajler takodje. Nakon samo par meseci moja plesna skola postigla je bas veliki broj clanova. Nakon toga poceli smo da proizvodimo kostime i opremu za ples. Najoriginalnija vrsta odece. I veceras napokon proslavljam prvu godinu svog brenda "The 12."
Zasto se brend tako zove?
Citav moj zivot pratice žig zapecacen na mom dlanu. Žig moje teske proslosti. Mada ko zna, mozda da nije bilo tako mozda nikad ne bih dozivela ovo danas. Ko zna kakvi su nam putevi u zivotu i sta nas sve ocekuje. Uspela sam uz pomoc ljudi koje volim, da svoj zivot vratim na pravi put.Okupila sam izgubljenu porodicu, i imam pored sebe muskarca u kog sam nenormalno zaljubljena, sve moje zelje su ispunjene. Taj broj 12 ce me uvek podsecati na staru bolnu ranu, ali i na pocetak, novi pocetak.
P.S. Malo sam pod stresom, svi mi govore da se smirim i da ne treba da imam tremu, kazu:"Samo bez nervoze..."nije dobro za trudnoću.KRAJ<333
YOU ARE READING
IGRAJ ZA MOJE OČI
RomanceNije svacije detinjstvo savrseno i brizno. Njeno je bilo loše, a onda se tako i nastavilo. Kada je imala 16 godina, otac ju je prodao jednom kartelu, i tu nastaje pakao njenog zivota. Muskarci je citav zivot povredjuju, ali da li ce on uspeti da dop...