4. Bölüm

384 35 5
                                    

Bayan Choi çıkar çıkmaz Soo-jin'in üstüne atlayıp sarıldım. O da sonunda kendine geldi ve bana sarıldı. Başardım, hayallerime ulaştım.

Aklımda Bayan Choi'nin sözleri dolaşıyordu  ''Son zamanlarda gerçekten büyük bir yol sarf ettiniz. Bay Park ile konuştum grup olarak çıkış yapacaksınız.'' Ciddi ciddi çıkış yapacaktık! Bugün dünyanın en güzel günü; Stray Kids ile tanıştım, çıkış yapacağımı öğrendim.

Aşırı mutluyum. Şuan benden mutlusu olamaz. Sanırım Soo-jin de benim gibi düşünüyor. Bir dakika! Bayan Choi'ye soracağım sorular var. Bu aklıma dank edince koşarak dışarı çıktım. Soo-jin'in sevinçten beni fark etmediğine adım gibi eminim. Hemen Bayan Choi'nin ofisine koştum. Merdivenlerden inerken sakarlığım tuttu ve kendi ayağıma takılıp düştüm. Yere kapaklanmayı beklerken havadayken kollarımdan tutulmasını beklemiyordum. Sımsıkı kapanmış gözlerimi araladım ve beni kurtaran kişiye baktım.

''Jeongin!?!?''

''Yeong-Ho?!?''

''Beni indirecek misin yoksa burada kolların kopana kadar duracakmıyız?'' dedim bu değişik ortamı bozarak. Sonra bir anda kollarımı bıraktı. Neyse ki yere düşmeden ayakta durabildim. ''Böyle aceleyle nereye gidiyordun?'' Jeongin'in sözleri üzerine kafama dank etti.

''I.N. gitmem lazım. Önemli birşey, sonra anlatırım.'' merdivenlerden hızla inerken ''Teşekkürler!!'' dedim. Ve hızla Bayan Choi'nin ofisinin önüne geldim. Kapıyı tıklatıp içeri girdim. Hafifçe eğilip selam verdim. ''Efendim, bir kaç soru sorabilir miyim?'' tabi ki der gibi kafasını salladı.

''Biz Soo-jin ile yurda gideceğiz değil mi?''  Başını evet anlamında salladı. ''Peki ne zaman gideceğiz?'' dedim merakla. ''Buna dair bir bilgim yok ama istersen Bay Jung ile konuşabilirsin.

***

''Yani 3 gün içinde yurtta olmalıyız. Anladım. Hemen eşyalarmızı toplamaya başlayalım.'' dedi Soo-jin mutfak masana yaslanmış Yeong-ho'nun yemek yapışını izlerken. ''Gel şunları yiyelim. Ondan sonra başlarız.'' oturup yemeklerimizi yedik. Şu diyet listesi yüzünden kaç aydır doğru düzgün yemek yiyemiyordum. Açlığımı gidermek amaçlı ardarda üç bardak su içtim. Sonra ayağa kalkıp odama gittim eşyalarımı bir koliye koymaya başladım.

***

Bize 3 gün vermelerine rağmen işimizi bir günde hallettik. Bugün yurda gidecektik. Eşyalarımızı sabah göndermiştik. Acaba bu yurtta hangi gruplar vardı. Çok merak ediyorum. Ediyorum, ediyoruz. Soo-jin de benim gibi aşırı heyecanlıydı. Vokal pratiği yapıp Bay Park'ın odasına çıkmamız söylendi. Bizde öyle yaptık.

''Grubunuza isim ve fandom adı bulun. Kendinize de sahne adı. Yarın elimde yazılı şekilde bulunacak. karşınızda duran Hanımefendi ikinizinde menajeri. Çıkabilirsiniz.'' Bay Park'ın soğuk konuşması üzerine dışarı çıktık.

***

Şoför bizi yurdun önüne bırakıp gitti. Karşımızda kocaman gri bir apartman duruyordu. Bize verilen daire numarasına bakıp dairemize yerleştik. Sanırım bu apartman yeni çıkış yapacak olan gruplar içindi. Bizim dairemizde iki oda vardı. Odalarımızı düzenledikten sonra sıra salona gelmişti. Salonun bir köşesini boy aynalarıyla donatıp dans çalışmak için yer hazırladık.

Sonra kendimizi koltuğa atıp telefonumu televizyona bağlayıp bir Stray Kids konseri açıp izlemeye başladık. Hem şarkı söyleyip hemde dans ediyorduk. Bizi dışardan görseler bunlar deli derlerdi herhalde. Çok eğlenmiştik. Gece 12 gibi odalarımıza gittik ve uyuduk. Uyandığımda saat 8.16'ydı. Kalkıp Soo-jin'i uyandırdım. Sonra sabah rutinimi -egzersizler de dahil- hallettim. Soo-jin'de sabah rutinini bitirince kahvaltı yapıp şirkete geçtik.

Just A Friendship «Hwang Hyunjin»Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin