Önceki bölüm
69.Sıra Qing Gui Ren, 68. Sırada Fuo Dan'a meydan okuyor!
Gu Langan, sistemin işleyişini görünce şaşırmıştı. Ne harika bir sistemdi. Bu şekilde meydan okumadan kaçmak mümkün değildi!
.
.
.
.
Gu Langan gerçekten de tutulduğunu hissetti.Evet o hayatında ilk kez birisine aniden çekildiğini hissetmişti..
Karşısında ki adama çekilmişti.. Hatta yıldırım vurmuş gibi hissediyordu. Zihni bile titremişti..
Gu Langan, hayatı boyunca ilk kez bu kadar etkilenmişti..
Peki bu olmadan öncesine dönelim..
Qing Gui Ren'in rakibi, saçlarının bir kısmını kazıtan kaba görünüşlü bir adamdı.. Elinde de ağır bir silah tutuyordu.
Qing Gui Ren, eskisine kıyasla çok daha güçlüydü. Ateş sanatlarını kullandı ve kılıcını ateşle kaplayıp hızla saldırdı.
İkisi bir kaç kez vuruş yaptıktan sonra kazanan Qing Gui Ren olmuştu. Hem de çok rahat kazanmıştı. Rakibinin giysileri bile yanmıştı. O bile bu kadar güçlü olacağını beklememişti.
Qing Gui Ren, durmadı ve 67. Kişiye de meydan okudu. 100'den fazla kez çarpıştıktan sonra sonunda rakibi pes etmişti. Fakat Qing Gui Ren de yorulmuştu. Daha fazla meydan okumak istemiyordu.
İsmi, sıralama taşında 67. Sıraya yazılmıştı. Bu onun için büyük bir gelişmeydi. Yüzünde kocaman bir gülümseme vardı.
Gu Langan ise biraz hayal kırıklığına uğramıştı. Savaşın daha vahşi olmasını ummuştu. Fakat sadece bir deneme antrenmanı gibi bir şeydi.
İki rakip de yenemeyeceğini anlayıp pes etmişti..
-Tebrikler Ren. Bu savaşlardan ne kazandın? Kaynakların arttı mı?
Qing Gui Ren, başını salladı ve reddetti.
-Kaynaklarım, eğer 60. Sıraya ulaşırsam artacak. Gerçi şu anda o kaynakları zaten alıyorum. Ateş gücüm 2 kat artmış. Hepsi senin sayende.
Gu Langan, hayal kırıklığı ile iç çekti. En azından iki sıra yükselmekle bir şeyler elde edeceğini ummuştu. Fakat o da yoktu. Belki sadece savaş deneyimi...
Qing Gui Ren, hafifçe gülümsedi ve konuştu.
-O zaman canavar ormanına gidebiliriz. Fakat çok da içlere giremeyiz. Orman toplamda 9 bölüme ayrılıyor. Her bölümde çok daha tehlikeli hale geliyor.
Gu Langan, başını salladı ve onayladı.
-Tamam. Biraz gezelim.
Gu Langan ve Qing Gui Ren, yavaşça ormana doğru ilerlemeye başladılar. Orman, tarikatın batısında bulunuyordu. Büyük bir sınır ile ayrılıyordu. Canavarların, tarikata girmemesi için de bariyer koyulmuştu.
Yaklaşık 1 saatlik yürüyüşten sonra bariyerin önüne geldiler. Qing Gui Ren, bariyerin önünde koruma görevi yapan öğrenciye gülümsedi ve kimliğini gösterdi.
Öğrenci, kimliğe bir göz attıktan sonra konuştu.
-Çekirdek Öğrenci Qing Gui Ren, 67. Sırada. Tamamdır kıdemli kardeş. 3. Bölüme kadar gidebilirsiniz. Bu arada..
Öğrenci, göz ucuyla küçük bir çocuk gibi görünen Gu Langan'a baktı ve konuştu.
-Sen, kıdemli öğrencinin oğlu olmalısın. Burada korkunç canavarlar var. Babanın yanından ayrılma tamam mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The second life of evil! {BL}
FantasíaBaşka bir boyutun en şeytani varlığı bir deney yaptı. Sayısız kan ve ceset kullandı. Sınırlarına gelmiş şeytani varlığın bir amacı vardı. Tanrılardan bile üstün bir varlık olmak istiyordu! Deney başarıyla tamamlandı! Bu kitap bir kötülüğün deneyimd...