➡ 98 days until my b-day.

245 22 2
                                    

Incercam din răsputeri să scap de el,dar tot nu vruia să se dea de pe mine . Parcă nu mai aveam aer, nu mai puteam respira.

-Te rog ! Lasă-mă ! Țip la el plângând,dar continuă să-mi lase dâre umede pe gât.

-Te rog, nu vreau! Degeaba strig la el să se oprească .

-Stai locului . Spune și imi dă cu palma lui mare peste obraz, izbucnind și mai tare in plâns.

Vruiam pur și simplu să dispar. Nu vreau să trec prin așa ceva de acum. Ce o să zică tata? O să mă facă o ușuratică. Nu...nu vreau. Trebuie să se oprească chiar acum.

-Oprește-te acum! Țip cât pot de tare și tresar.

Este deja dimineață și pot să spun că este in jur de ora zece . Jason doarme liniștit, probabil este mult prea obosit având in vedere că aseară a venit destul de târziu.

Mă tot gândesc la visul pe care l-am avut. Cine era băiatul care vruia să-mi facă rău? Vocea lui imi părea atât de cunoscută...

Putea fi Jason, dar intr-un fel nu simțeam că e el. Pe Harry il scot din discuție pentru că el nu imi poate face ceva așa rău. Este mult prea ciudat, nu vreau să trec prin așa ceva niciodată, adică dacă nu țipam la acel bărbat din vis să se oprească sunt sigură că ajungeam să fiu violată.

Mă ridic ușor indreptându-mă spre bucătărie. Când ajung in aceasta dau de un servitor care pregătește micul-dejun. Servitor...imi aduce aminte de Harry, imi este așa dor de el. Aș da orice să-l văd, dar mai am decât câteva zile in Darkland, apoi mă voi intoarce acasă la tata și la Harry.

-Bună dimineața domnișoară. Mi se adresează servitorul.

-Spune-mi doar Rose, te rog. Ii spun cu un zâmbet micuț.

-Sigur domniș-Rose . Il aud și chicotesc incet. Micul-dejun va fi gata in zece minute.

-Ah, okay atunci. Mă voi intoarce in zece minute. Spor la treabă...

-Andrew . Imi spune și zâmbește.

-Ai un nume frumos. Deja il văd roșind.

Plec din bucătărie și mă indrept spre baia de la etaj, pregătită să imi fac rutina. Intru in baie și mă poziționez in fața oglinzii mari cu pietre valoroase pe margine. I-au periuța de dinți , o ud puțin și aplic pasta de dinți cu gust de mentă . După ce termin de spălat pe dinți aud ușa băii deschizându-se.

-Nu ști să bați la ușă? Era Jason cu cea mai obosită față pe care am văzut-o vreodată.

-Scuze, nu mai țipa că mă doare capul ca dracu'. Imi spune el incet.

A ieșit pe ușă iar eu mi-am terminat rutina.

Nu știu ce a fost cu el de și-a cerut scuze și a mai și ieșit din baie. Cred că era din cauza durerii de cap pe care a zis că o are.

Ies din baie și observ că trecuse zece minute de ceva timp, așa că am coborât la masă. Jason deja și-a inceput micul-dejun . Mă așez și eu,iar Andrew imi aduce o farfurie cu mâncare in față.

-Mersi Andrew. Ii spun zâmbind.

-Să ai poftă Rose.

Jason se uită ciudat la noi, poate pentru că ne-am vorbit ca niște prieteni.

-De când vă permiteți voi să vorbiți așa? Andrew ,tu ești un servitor , nu vorbești așa cu logodnica mea. Să nu te mai prind că-i spui pe nume, ii vei spune domnișoară Rose sau nu mai vorbești deloc. S-a ințeles?

Andrew dă repede din cap și se scuză.

-Jason, eu i-am spus să-mi zică pe nume. Dacă nu ști nu te mai băga! E treaba mea cum mă strigă atâta timp cât nu mă deranjează.

-Taci din gură sau iți tai limba. Spune iar eu scot limba la el. Știu, este un gest copilăresc, dar m-a enervat.

-Poți face multe cu acea limbă ,viitoarea mea regină. Spune rânjind.

-Mănâncă și taci. Ii replic tăios.

-Nu-mi dai tu ordine in castelul meu.

Imi dau ochii peste cap și mă ridic luând farmuria și punând-o in chiuvetă. Pornesc apa și incep să o curăt de resturile de mâncare.

-Asta e treaba lui Andrew. Normal că trebuia să comenteze Jason.

-Sper să te ineci cu mâncare. Spun mai incet.

-Nu-s șanse baby. Nu scapi așa ușor de mine.

Fraier.

După ce termină și el de mâncat mă trage după el in cameră. Imi face semn să mă așez in pat.

-De ce?

-Doar așează-te .

-Dar-

-Așează-te odată femeie, Doamne dar sâcâietoare mai ești.

Mi-am rotit ochii și m-am așezat in pat. Il urmăresc cum se duce la televizorul mare din fața patului și bagă un CD undeva pe lângă el.

-Ce faci? Il intreb curioasă.

-Ne uităm la câteva filme. Imi răspunde scurt.

-Ce fel de filme?

-Porno. Imi răspunde și incepe să râdă.

-Haha, foarte amuzant. Ii spun.

-Este.

Se așează și el in pat luând telecomanda și pornind filmul.

-'Frunoasa și Bestia' ?

-Dap, dar acesta este filmul , cu actori adevărați, nu este animat. Imi spune și scapă un mic chicot.

-Ok...

Am inceput să ne uităm la film in liniște. Imi vebea să-i spun 'Cine ești și ce ai făcut cu Jason-Insuportabilul?' dar am decis să nu-l enervez să incepem să ne certăm iar.

Nu am fost prea atentă pe durata filmului deoarece gândul imi stătea la Harry. Vreau ca săptămâna asta să treacă mai repede .

Jason aproape adoarme și decid să mă intind mai bine și să inchid ochii.

-Ți-e somn ? Mă intreabă Jason.

-Uh...puțin. Ii răspund .

-Ști să stingi televizorul ? Eu trebuie să plev undeva.

-Da știu, nu sunt o fată preistorică. Ii spun și el incepe să râdă.

-Ok, să nu mă aștepți . De parcă te așteptam. Când oare o să ințeleagă Jason că nu-l plac nici măcar puțin ?

După ce a plecat Jason , se terminase și filmul așa că m-am ridicat din pat și am stins televizorul. Cică nu știu să inchid televizorul. L-aș sufoca in somn dar nu vreau să fiu o criminală.

M-am dus in biblioteca castelului și am căutat o carte bună de citit. Era plină de praf. Am luat o carte la alegere fiind deja plictisită de atâta căutare. Super, am nimerit o carte despre sex. Am pus-o la loc și am luat alta de lângă. 'Fifty shades of Grey' , hmm sună interesant. O voi lua.

Am plecat inapoi in camera mea și m-am trântit in pat ,cu cartea in mâinile mele. Am inceput să citesc și m-am oprit la pagina o sută pentru a ține minte unde am rămas. Pot spune despre carte că până acum este destul de interesantă , chiar și cu scenele dintre Anastasia și Christian. Sigur trebuie să termin cartea asta, dar acum imi este prea somn.

Intru la un duș scurt , după care mă duc la cina pregătită de Andrew. Mi-am cerut scuze pentru dimineață dar a zis că este okay, că prințul lui, Jason are dreptate. Eu nu prea cred că are dreptate.

Jason iar nu vine așa că după cină mă duc direct la culcare.

•••

Capitol mai lung yayy.

Vot + comment ❤

Princess ♦ HSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum