Aşksız Uyku

625 42 106
                                    

Hissedecek misin beni, derdimiz çoğalsa da?

Keyifli Okumalar  💙

...

Sabah gözümü açtığımda Cemre kollarımın arasına girmiş yatıyordu saçları ise dağılmıştı ve yüzüme değiyordu. Ölü gibi yatmış olacağım ki yanıma geldiğini hiç anlamamıştım. Duvardaki saate baktığımda saat 10'du. içeriden ses gelmediğine göre Eren de henüz uyanmamıştı.

Cemre kolumun üzerine yatmıştı ve kolumu ciddi anlamda hissetmiyordum. Bağımsızlığını ilan etmiş olmalıydı.

Hafif kıpırdayınca Cemre'de kolumun üzerinde bana doğru döndü.  Gözünü açıp gülümseyerek "Günaydın" dedi. Günaydın bebeğim, sinirin uykunun ortasında geçti sanırım. Boynuma doğru sokulup, "Kolumu attığımda seni yanımda hissedemeyince boşluk hissettim bende dayanamadım geldim." dedi. Ardından kendini geri çekip, dudağıma bir öpücük kondurduktan sonra oturur pozisyona geçti. Saçlarını toplayıp tekrar bana döndü, "Hem sen neden burada uyudun ki?" Amacım burada uyumak değildi uyku tutmadı bende kalktım dizi izleyim dedim. İzlerken de aşırı uyku bastırdı bende kıvrılmışım buraya.. "Ne izledin? dur söyleme tahmin edeceğim." biraz düşündükten sonra gözlerini kısarak, "Teen Wolf" dedi. Eveeet! Cemre hanıma sevgilisini çok iyi tanıdığı için bir altın madalya veriyoruz. Bravo!  deyip gülerek alkışlamaya başladım. "Asla pes etmiyorsun." deyip güldü ve ayağa kalktı. "Ben kahvaltı hazırlayayım. Eren'in sevdiği bir şey var mı onu yapayım..." Pankek yapsana bebeğim ya benimde canım istedi valla... "Eren'in sevdiğini sordum aşkım seninkini değil." O da seviyor kiii... "Tamam tamam yaparım şimdi." Seviyorum seni deyip yanağına kocaman bir öpücük kondurdum.  bende şu sıpaya bakayım.. ne uyudu ya kime çekti ki acaba böyle.. "Acaba kime çekmiş olabilir, bir düşünelim.." Gülerek odadan ayrıldık.

Eren'i uyandırıp Cemre'nin yanına geçtim... arkadan sarılıp boynuna bir öpücük kondurdum. Cemre ise kalçasını bana doğru bastırınca, içimden bir şeyler kopuyormuş gibi hissettim. Kulağına doğru eğilip, fısıldayarak; Yapma ama böyle şeyler 1 haftadır dersler yüzünden sevişemiyoruz zaten, özledim. dedim. "1 Hafta daha ekle sen ona bebeğim. Belimde ağrı var, bugün ya da yarın regl olurum." dedi. Belinden ayrılıp tezgaha yaslanarak Cemre'ye döndüm. Ben onu hesaba katmadım ya. "Ne? neyi? ne hesabı?"

Bungalov ev kiraladığımı söylememiştim, sadece sınavlar bitince Muğla'ya gideriz diye konuşmuştuk. O yüzden gizlemeye devam ederek, sadece yolculuktan bahsettim.

Pazartesi Muğla'ya gideceğiz ya bebeğim, yolda ağrı çekersin falan diye yani ondan. "He bir şey olmaz ya... ağrı kesici içip uyurum ben zaten ." Tamam o zaman bebeğim.  Cemre yüzüme doğru yaklaşıp, "bu gece çok ağrım olmazsa senle ilgilenebilirim senin de reglin 3 gün sonra sonuçta o kadar ayrı kalmaya gerek yok."  dedi. Kulaklarımdan ateş çıkıyor olabilirdi şuan. Eren, "abla acıktım ben" deyip yanımıza geldi. Cemre domatesi yüzümün yanına koyup, "Erencim sen bir fark görüyor musun acaba" diye sordu. Masaya oturup, "Aaa ablama ne olmuş ya niye renk değiştirdi böyle." dedi. Cemre, "Sıcak oldu herhalde deyip bana dönerek göz kırptı. Eren'in önüne tabağı koyup, Al bakalım pankek yaptım seviyor muşsun kuşlar öyle dedi." dedi. Eren, "Kızarmış kuşlar mı?" diye sorunca karşılıklı gülmeye başladılar. Len 8 yaşında ki veledin diline düştük ya, ne biçim konuşuyorsun ablanla sen bakayım ye yemeğini hadi, valla baskete götürmem bak seni. "Ya tamam tamam sustum" deyip pankekten koca bir dilim alıp ağzına attı. 

Kahvaltımızı yapıp, sofrayı topladıktan sonra 3'lü araba yarışı açmıştık. Cemre arabamı saf dışı bırakacakken turboya bastığım için ters tepmesi sinirlerini bozmuştu. Güzelim uğraşma benle bak yanarsın. "Yakacağım ben seni merak etme" Gülümseyip yarışa döndüm şuan her bir zerrem onu istiyordu. Eren ile kıyasıya kapışırken, son bir hamleyle geçtim ve 1. oldum. "Artist, ne oldu, hala öğrenememişsin bak oyunu." Ya hadi bir tane daha." Yok tamam bebeğim sen oyna biraz daha, bizim biraz işimiz var sonrada baskete gideriz, sen takıl burada tamam mı?" "Tamam çıkmam ki burası cennet valla" Güldüm televizyonun sesini biraz daha açıp. Cemre'ye elimi uzattım, sorgular gibi yüzüme baktıktan sonra elimi tuttu. Eren'in kapısını kapatıp odamıza doğru yöneldim. 

HAYAL'ET (G&G) TAMAMLANDI ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin