{1}

1.1K 22 6
                                    

Bölüm şarkısı;Sia-Alive ☁

Multi;Evrim Erez 

Vote birakmayi unutmayin....

Yazim yanlislari icin kusura bakmayin

********
Elimden geldiğince iyi bir iş cikarmaya calisacagim

Tek istediğim vote ve yorumlarinizla bana destek cikmaniz

********

Bölüm 1

Sabahin erken saatlerinde annemin cigliklariyla actim gozlerimi evde fare var diye bagiriyor bir yandan da babam fareyi nakovt etmeye calisiyordu belliydi ayak seslerinden.İcimden ingiltereye tasinirsak boyle olur bu eve duseriz diye geciriyordum turkiyeden ingiltereye gelmistik.

Annemin memleketide diyebiliriz Turkiyede durumumuz zor oldugundan bide burda sansimizi deneyelim dedik annemin burada cok onemli bir isi var eskiden babasinin biraktigi sirketin basina gecti ve bu sayede biraz durumumuz duzeldi.

Fakat kaldigimiz bu derme catma üc katli evde hicte rahat degilim nerde o eski türk mahalleleri burda insanlar suratiniza bakmiyor. Babam sanirim emin degilim ama fareden kurtulmus olmali ciglik sesi dindigine gore,asagiya inip annem kahvaltiyi hazirlamismi diye bakmaya indigimde kahvalti ne demek sofranin üzerinde gordugume gore sadece bir pogaca var ve biz galiba onu kemirecegiz gibi gozukuyor.

Annem ve babam disarida fareyi cope atmaya calisiyorlardı bende o sirada dislerimi fircalamaya banyoya ciktim sonrada okul kiyafetlerimi üzerime gecirip en iyi arkadasimin bana verdigi uğur bilekligimi elime geciri verdim ve tekrar asagiya indim.

Mutfagin yanindan gecerken son pogacayi kapip mideye indirdim annem bunu gormemistir diye umuyordumki pencereden goz ucuyla baktigimda annem ögürüyor babam ise fareyi haleda sopa ile fareciği kaldirma derdinde.

Babama bakmayi kesip sokagin ucundan gelen okul servisimi gordum ilk günümdü,kosarak disariya ciktim.Annem benim okul servisine bindigimi görse gerek bana el salladi ve bende karsilik verdim ve haleda o minik seyden kurtulamadiklarini gorebiliyordum. Evden ayrilmis hatta yarim saat olmustu.Okul biraz uzaktaydi biraz demekle kalmiyorum,resmen evle okul arasinda kilometrelerce fark vardi.Zaman gectikce bazen kafami cama yaslayip uyuyorum,bazen ise muzik dinlemekle bu 1 saati aşar yolculugu gecirmek istiyordum.

Şöför Okula varmaya az kaldigini söyledi.Biranda heyecanlandim cunku ilk gunumdu.Yavas yavas okulun ust kosesi görünmeye baslamisti bile.Hafifçe ilerledikten sonra,okul ortaya cikmisti 4 katli,dikdörtgen pencereli ve koyu kahverengi bir renk hakimdi.Servisten indim ilk gün oldugundan yanimda bir Allahin kulu yoktu.

Bu arada bu okul özel bir okul İngilterede'de olsam haleda Türk okulunda okuyorum sayilir,Burasi İngilterede'ki özel,en iyi Türk kolejlerindenmis öylede denilebilir. Okulun bahçesindeki her öğrencinin bana baktigindan emindim az ileride siyah bir bank vardi orasi sanki okulun en ücra köşesiydi,orada duran iki kizin bu okulda iyi halt etmediklerini hemen anlamistim.

Her adımımda yeni yuzler goruyor,her gordugum yuzun ise bana saşkinca baktigini farkediyordum.Ara sirada üzerimi süzüp bir seyimi giymedimmi deyip üzerimi kontrol etmedim degil yani.Yürüdükçe okulun derinliklerindeki o soğuk havasini hissedebiliyordum.

Sinifim belliydi oraya doğru giderken hiç istemedigim sesler kulagima fisildiyordu. İcimdeki sesi dinliyordum fakat bu okul beni hakikaten büyülemişti.Sınıfın önündeydim bir kizin beni dürtmesi ile hayal alemimden uyandım.Kızdaki ilk dikkatimi çeken özelliği deniz mavisi masmavi gözleriydi. Kizin gozleri mukemmel otesiydi gozlerinde mavinin her tonu hakimdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 06, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NoirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin