Ben Maya
Babamın ölümünün ardından yıllar geçti ama hala onu çok özlüyorum. Öldüğünde 8 yaşındaydım , ne olduğunu bile anlamadan etraftaki feryatlari dinliyorum, sonra öğrendimki babam melek olmuş. Annem Hülya 4 yıl önce yakın bi arkadaşı sayesinde tanıştığı Faruk amca ile evlendi. Faruk amca çok kafa dengi bi adamdır , biz kardeşim Mira yla onu babamızdan ayırmayız o da bizi çocuklarından ayirmaz. Faruk amcanın iki çocuğu var. Kardeşime yaşıt -12 yasindalar- dünyalar tatlısı bi kızı var adı Hayal , Mısra yla çok iyi anlaşıyorlar gören benle değil onunla kardes olduğunu bile düşünebilir ki ben bile arada düşünmüyorum değilim
Faruk amcanın birde oğlu var "BARAN" şeytan görsün yüzünü , pis manyak, nemrut, muşmula süratli, dangalak . Annemler evlendikten sonra yapmadığını bırakmadı Hayır çocuğun garezi bi tek bana annem ve kardeşime gayet iyiler. Eee tabi ondan daha başarılı olmamı kıskanır dangalak. Aynı imkanlar ondada var ama değerlendirmiyor. Ben değerlendirincede kıskanıyor. Faruk amca Bursa'da yaşadığı için bizde İzmir'den Bursa' ya taşındık. Hepimiz Koleji gidiyoruz. Tabi ben o sene o kadar çok çalıştım ki okuduğumuz kolejin fen Lisesini kazandım . Şu ana kadar spor dallarinda tenis ve yüzmede okuluma 5 6 kere birincilik getirdim . Tabi okul voleybol takımı kaptanı olduğumu söylemiyorum . İngilizce haricinde fransızca ve ispanyolca biliyorum. Okulun bu tür gezileri sık olduğu için ana dilim gibi konuşurum . Okulda popüler kiziyim herkes beni çok sever tabi mal Baran ve onun mal süruşunde oluşan mal arkadaşları . Sırf Faruk amcanın hatrina bana yaptığı pislikleri söylemiyorum, evde ettiğimiz kavgalar haricinde hiç bir kavgamizi bilmiyorlar. Canım arkadaşım Gülçin'in olmasa katil olup çıkarım heralde. Gülçin demişken ; harika kahve rengi saçları harika gözleri ve yine harika bir fiziği sahip. Çok iyi kızdır fakat biraz uçar . Gülçin le bir olup BARAN ların grubu az rezil etmedik tabi Baran çok güzel geri ödetti ama olsun . Bugün gene - Baran sağolsun- evde kıyamet koptu . Neymiş efendim ben onun odasına girişim eşyalarını karıştırmayın. Yalan ! O benim odama girip -okulda Baran in sevmediği bıriyle konuştum diye - odada kırılmak eşya bırakmadı bende aynısını ona yaptım ki ödemiş olalım Ama tabi nereden bilelim annemlerin bu sefer ceza vermeye kalki genelde Faruk amca beni annemde Baran i ayırdılar . Neymiş efendim biz Baran la birbirimizi kollamayı öğrenecekmişiz.
Te allam ya birbirimizi öldürücez o olucak . Hele ceza ne İzmir'e gidicekmişiz. Az önce Gülçin 'e anlattım. Oda bana " bende gelicem sizinle seni o manyakla bırakmam" dedi. Ben bu deli kız olmasa ne yapıcam bilmiyorum. Hemen inip annemlere söyledim Annemler de ailesi izin veriyorsa gelsin dediler demesine ama okulumuzun cool çocuğu Baran bey ortaya atladı eğer Gülçin gelirse Rüzgar'da gelicem - sağ kolu gibi bişey - hayır bide zaten izmirde onun arkadaşının evinde kalıcaz birde Rüzgar diyo. Neyse başa gelen çekilir Ahh sonunda Gülçin arıyor"Gülçin nolur bana izin aldım de "
"Tabikide aldım mal misin ? Kolay olmadı ama biraz duygu sömürüsü yapmış olabilirim "
"Sen Harikasın yanlız bir problemim var . Yarın yola çıkıyoruz"
"Ne! Mal misin kızım bu şimdi mi söylenir kapat telefonu MK. Kapat "
Size Gülçin'in azıcık (!) Küfurbaz olduğunu söylemiştim? Hah söyledim işte
***
Şu an sabahın körü kargalar bile bokunu yemeden uyandım . Baran sağolsun iki saattir aşağıdan böğürüyo"Maya aa kalksana"
"Kalkmicam kalkmicam ..." derken kapı açıldı ve bi anda Gülçin üzerime atlayıp
"MK kalk artık kalk herkes seni bekliyor "
Ben daha cevap vermeye fırsat bulamadınız Baran ikimizin üzerinden bi kova soğuk suyu döktü .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANIN OĞLU
Teen FictionMaya nin Baran la sürekli kavga etmesi üzerine ceza olarak izmire yollanmalari sonucunda aile dostlarının oğlu Demir Nami değer ŞEYTANIN OĞLU NUN hayatlarına gir eşiyle dönüm noktası oldu bakalım neler olucak - hikayenin ilk bölümlerinde bilgilendir...