Hello SweetHeart (One Shot)

385 28 4
                                    

Hello Sweetheart

Cast - Kibum <3 Miyoung

Key - ကြ်တ္... ၾကာတယ္ကြာ...

Key တစ္ေယာက္.. စိတ္မ႐ွည္ေတာ့ေခ်.. သူေစာင့္ေနတာ ေတာ္ေတာ္ ၾကာေနေပေလသည္..

Key - ဒီေကာင္မေလး ေတာ္ေတာ္ၾကာတာပဲ.. ၿပီး..မၿပီးႏိုင္ေတာ့ဘူး.. အက်ီ တစ္ထည္ေရြးတာပဲ.. နာရီနဲ႔ခ်ီ ၾကာတယ္..

ထိုစဥ္.. အ၀တ္လဲ ခန္းထဲက ေခါင္းလဲ ျပဴထြက္ လာေသာ Miyoung..။

M- Kibum ah... ငါ ဒီတစ္ထည္နဲ့ေကာအဆင္ေျပ ပါ့မလား မသိဘူး..

Key - နင္က ထြက္မလာပဲ..ငါက ဘယ္လို လို႔သိမွာလဲ..

M - နင္မရီနဲ႔ေနာ္..

Key - ေအးပါဟာ..ေအးပါ..

သို႔ေသာ္...

Key - Haha..

M - Yahhh...

Key - Arryasoe.. Arryasoe.. လွပါတယ္..လွပါတယ္..ဟဟ..

အမွန္ေတာ့ လွပါသည္.. သို႔ေသာ္.. သူ႔သူငယ္ခ်င္းမွေလး အား ထိုသ္ု႔ ပံုစံႀကီးနဲ႔ တစ္ခါမွ မျမင္ဖူး၍ Kibum တစ္ေယာက္ ထရီ မိျခင္းျဖစ္သည္..

M - နင္ေနာ္....

Key - ေအာ္..တကယ္လွပါတယ္ဆို.. ဒါပဲယူလိုက္ေတာ့...ဘယ္ႏွယ့္ နင့္အေဖ နဲ႔ ညစာ စားပြဲေလး တစ္ခါေလာက္ လိုက္တတ္ဖို႔ အေရး.. ေရြးေနလိုက္တဲ့ အက်ီ မၿပိ္းေတာ့ဘူး.. ဒီမွာ ညအိပ္ရေတာ့မယ္..

M - ဘာလဲ?? နင္က ငါ့ကိုစိတ္မ႐ွည္တာလား??

Key - မဟုတ္ပါဘူး မယ္မင္းႀကီးမရယ္.. ပိုက္ဆံသာသြား႐ွင္းေတာ္ မူပါ...

မွန္၏..Kibum မွာ လံုး၀ စိတ္႐ွည္တတ္သည့္ သူမဟုတ္ပါ.. သူ႔ေကာင္မေလး ေတြ ကိုေတာင္ ဒီလို အခ်ိန္မေပးဖူး.. Shopping ထြက္ရန္ လိုက္ေစာင့္ေပးဖို႔ ဆို ေ၀လာေ၀း..

Miyoung ကိုေတာ့ သူခ်စ္လြန္း ၍သာ.... Miyoung နဲ႔သူမွာ ငယ္ကတည္း က သြားအတူ..လာအတူနဲ႔.. အိမ္ခ်င္းလဲ နီးသည့္ သူငယ္ခ်င္း မ်ား ျဖစ္ၾကသည္.. သို႔ေသာ္.. သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ မွာ ခ်စ္သူ အဆင့္လဲ မေရာက္... သူငယ္ခ်င္း အဆင့္ လဲ မကေပ..။

Key မွာ ငယ္ငယ္ ထဲက အေမ ဆံုးပါးသြား သျဖင့္ ေမတၳာ ငတ္မြတ္ေနသူ..ထိုသို႔ ေမတၱာ ငတ္လာသည့္ အေလွ်ာက္.. ႀကီးလာေတာ့ ရည္းစား ေတြ အမ်ားႀကီးထားျဖစ္သည္.. ႐ုပ္ကလဲေခ်ာ သျဖင့္ ဘယ္ေကာင္မေလး ကိုမွ အပင္ပန္းခံ ၍ လိုက္စရာ မလိုခဲ့... အားလံုးက မဆြတ္ခင္ကတည္းကပင္ ၫြတ္ခ်င္ၾကသည့္ သူေတြခ်ည္း.. သို႔ေသာ္..ထားခဲ့သည္. ရည္းစားေတြကို သူမခ်စ္ပါ.. ဒီအတိုင္း စိတ္ထြက္ေပါက္ အျဖစ္သာ တြဲရံု ျဖစ္သည္.. သူ႔အေဖ မွာလဲ.. အျမဲအလုပ္မအားေပ..

Hello Sweetheart (Completed)Where stories live. Discover now