Rozdział 1 Zakończenie Roku Szkolnego

391 15 1
                                    

Dyrektor już wywołuje ostatnie nazwiska. To ten czas, koniec szkoły. Od teraz zacznie się moje dorosłe życie.

Dyrektor: Amy Cooper

Do dyrektora podchodzi ognistowłosa dziewczyna, moja najlepsza przyjaciółka, z uśmiechem podaje mu dłoń i odbiera dyplom. Jestem z niej taka dumna.

Dyrektor: Y/n

Podchodzę do dyrektora również się uśmiechając, ten podaje mi dłoń, a ja odwracam się do babci i młodszej siostry, które płaczą i robią mi zdjęcia. Pokazuje im mój piękny dyplom, na co moja siostra zareagowała jeszcze głośniejszym płaczem.

Po ceremonii wybraliśmy się wszyscy (Ja, moja babcia, młodsza siostra Lilly, Amy i jej tata) do restauracji, gdzie uczciliśmy nasze zakończenie szkoły.

Pan Cooper: Wznieśmy toast za nasze zdolne dziewczyny

Babcia: Za Amy i Y/n

Wszyscy: ZA AMY I Y/N!

Wszyscy śmialiśmy się cały obiad i opowiadaliśmy sobie śmieszne historie, które wydarzyły się podczas naszej wspólnej nauki.

Po obiedzie ja i Amy wybrałyśmy się na dyskotekę pożegnalną, którą organizował nasz rocznik. Tańczyłyśmy cały wieczór i świetnie się bawiłyśmy z kolegami ze szkoły. Nie mogę uwierzyć, że niektóre twarze widzę już po raz ostatni.

Y/n: Amy, wiem, że masz wielkie plany. Rozjeżdżamy się w dwie różne strony, ale obiecajmy sobie, że będziemy utrzymywać ze sobą kontakt i spotykać się w święta jak to było do tej pory.

Amy: Y/n, nie byłabym w stanie zerwać z tobą kontaktu.

Obie się uśmiechaliśmy, ale wiedzieliśmy, że za tym uśmiechem kryje się wiele wspomnień i smutku związanego z naszym rozstaniem.

She's beauty, she's grace... (Wilbur Soot x Reader) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz