Epilogus

785 18 0
                                    

Évekkel később

Lando folytatta karrierjét keményen aminek meg is lett az eredménye hisz világ bajnok lett. Én folytattam a munkám Mick mellett de 2 évvel később újra szünetet kellett tartanom mert terhes lettem. Diana 6 éves volt amikor megszületett a kistestvére Christian. Így lettünk még boldogabb család. Landoval letelepedtünk véglegesen Barcelonába. És most jelenleg várjuk haza ugyanis nem rég ért véget a 2028-as szezon és most 2 hónap pihi. Ezt az időt teljes mértékben velünk tölti és minden idejét a gyerekek teszik ki. Diana már gokartozik a városi csapatnál is eszméletlen ügyes. Tudtam hogy az apjára fog ütni és most izgulok érte minden nap. Christian még nagyon kicsi de úgy érzem ő is az apja nyomdokait fogja követni. Ennyi szenvedés és szomorúság után végre megkaptam az igazi boldogságot. Van egy szerető férjem. 2 gyönyörű gyerekem akikre rettentően büszke vagyok. És hálás vagyok Micknek hogy engem választott anno edzőjének mert így találkozhattam a F1 világával ami számomra egy nagy család.És hálás vagyok és leszek a sorsnak hogy az utamba rakta Lando Norrist aki életem szerelme és gyermekeim édesapja.

mickschumacher,landonorris,danielricciardo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

mickschumacher,landonorris,danielricciardo.. és további 1.000000 személy kedvelte.
lizacarmennorris🦋: Mi familia 👨‍👩‍👧‍👦❤️
Megjelölve: @landonorris
@mickschumacher: Legszebb család ☺️❤️
@danielricciardo:Szerencsés vagy öcsi! 😎
@carlossainz55: Gyönyörű keresztgyerekeim! 😍
@landonorris: Hálás vagyok neked! Szeretlek titeket! ❤️❤️❤️
@lizacarmennorris: Mi is szeretünk téged Apa! 🥺❤️

Bele szerettem az edződbe Where stories live. Discover now