جرایم سایبری یکی از انواع اقدامات مجرمانه است که شمار آن به شکل فزایندهای در سراسر دنیا درحال افزایش است؛ بهگونهای که میتوانند، اشخاص و مشاغل را متأثر از خود سازند. در اغلب موارد قربانیان این جرائم، گرفتار هراس و نگرانی عذابآور میشوند. از این جهت است که جرائم سایبری همسنگ جرائمی که در دنیای حقیقی به وقوع میپیوندند، اهمیت دارند.
وکیل جرایم سایبری با اشراف کامل بر انواع مصادیق جرائم رایانه ای قربانی یا قربانیان را از حقوق خود مطلع میسازد و به آنها در گزارش جرم سایبری کمک میکند.
Visit our Website: https://vakiltehran.net
البته حوزه تخصص وکیل جرایم سایبری تنها محدود به حمایت از قربانی نیست. این وکیل با تمسک به دانش حقوقی و فنی خود، دفاعیات لازم را برای شخصی که با اتهام ارتکاب جرم یا جرائم سایبری مواجه است، نیز فراهم میآورد.
وکیل طلاق توافقی در حوزه دعاوی خانوادگی مهارت دارد و نسبت به آیین دادرسی و موانع احتمالی پیش روی دعاوی طلاق، آگاه است. بنابراین میتواند تا حد زیادی مانع از اطاله جریان این دعاوی در حصول نتیجه دلخواه شود.
طلاق توافقی اگرچه نسبت به سایر انواع دیگرطلاق سریعتر انجام میگیرد، اما این به معنای فوریت ثبت این طلاق نیست. پیش از اقدام به طلاق توافقی، آنگونه که در قانون حمایت از خانواده نیز به آن اشاره شده است، دادگاه در قدم اول زوجین را برای دریافت مشاوره به مراکز مشاوره خانواده ارجاع میدهد.
در عین حال زوجین میتوانند، درخواست طلاق توافقی خود را از ابتدا از طریق همین مراکز مشاوره طرح کنند و در صورت عدم انصراف از طلاق، مراتب جهت تصمیمگیری نهایی به دادگاه اعلام میشود. (ماده 25 قانون حمایت از خانواده)
این جلسات مشاوره معمولاً بیش از یک ماه بهطول میانجامند. حضور وکیل طلاق توافقی با حذف مرحله مراجعه به مشاور موجب تسریع روند طلاق توافقی میشود. از سوی دیگر با داشتن یک وکیل طلاق توافقی زوجین نیازی به مراجعه دادگاه و شرکت در جلسات مربوط به دعاوی طلاق را ندارند و تقریباً همه مراحل توسط وکیل به انجام میرسد.
کلاهبردار کسی است که به حیله و تقلب برای فریب مردم از طرق زیر متوسل میشود:
• ادعای وجود شرکتها، کارخانهها و مؤسساتی که وجود خارجی ندارند
• ادعای داشتن اموال و اختیاراتی که به واقع وجود ندارند
• امیدوار کردن مردم به امور غیرواقع
• ترساندن مردم از حوادث و پیشامدهایی که در واقع وجود ندارند
• اختیار کردن اسم یا عنوان غیرواقعی و مجعول
• تحصیل اموال، اسناد، قبوض و ... با توسل به شیوههای فوق یا روشهای متقلبانه دیگر
چنانچه با توجه به تعاریف فوق، خود را قربانی کلاهبرداری میدانید و به دنبال وکیل برای کلاهبرداری در غرب تهران هستید، وکیل تهران را همراه خود در مسیر احقاق حق بدانید.
یکی از رسالتهایی که در وکیل تهران به آن پایبندیم، تلاش برای احقاق حق شما به بهترین وجه در دعاوی کلاهبرداری است. پیشنهاد میکنیم در صورت نیاز به دریافت مشاوره با یک وکیل کلاهبرداری در تهران و غرب تهران، از تجربیات وکلای ما استفاده کنید.
یک وکیل خانواده در وهله اول میکوشد با دعوت زوجین به حلوفصل مسالمت آمیز اختلافات به دعاوی خانوادگی خاتمه دهد. در غیر اینصورت وکیل با تکیه بر دانش و تخصص خود در گردآوری ادله اثبات دعوا و با شناخت رویههای قضایی و فرآیند آیین دادرسی مدنی، اقدام به رسیدگی به پرونده این قبیل دعاوی میکند.
حوزه فعالیت وکیل خانواده تنها منحصر به رسیدگی به اختلافات خانوادگی نیست، بلکه گستره آن میتواند به امور پیش از ازدواج نظیر شروط ضمن عقد، نامزدی و خسارات ناشی از برهم زدن آن نیز گسترش یابد.
بهطور کلی حوزه فعالیت یک وکیل خانواده معطوف به کلیه دعاوی خانوادگی مصرح در ماده 4 قانون حمایت از خانواده (مصوب اسفند 91) است.
YOU ARE READING
وکیل سایبری
Randomعلی عسگری وکیل پایه یک دادگستری دارای تحصیلات عالی در رشته حقوق و همچنین مدرس و استاد تمام وقت در رشته حقوق می باشد. گروه وکلای عسگری با همت ایشان و تیمی ماهر از وکلا و کارشناسان حقوق آماده ارائه مشاوره و اخذ وکالت در تمامی دعاوی حقوقی و کیفری و علی...