Oneshot yazmaya aşık bir insanım ben galiba🤦
Bundan ne çıkar bilmiyorum.
Bazılarınız kalemimim iyi olduğunu söylüyor ama eh işte sayılır. Neyse sizi seviyorum.İyi okumalar✨
Sabahın ilk saatlerinde uyanmış ve lanet olasıca okula gitmek için ayaklanmıştım. Ayaklarımı sürüklüye sürüklüye lavaboya gitmiş ve işlerimi halletmiştim. Bugünün bana ne getireceğini bilmeden giyinmiş, evden çıkmıştım.
Kısa bir okul yolundan sonra mükemmel (!) okuluma varmıştım. Üniversite son sınıf öğrencisiydim. Yorucuydu.
Ailem ile dört yıldır en fazla beş kere falan görüşmüştük. Umrumda değildi. Elimde olan bir şey de değildi gerçi. Onların sevilmeyen ve dışlanan çocuğu olmaya alışmıştım. Para desteği yollamaktan başka bir bok yaptıkları yoktu.
Orta sıralara doğru geçmiş ve ders saatinin gelmesini beklemiştim. Amfinin sıraları dolmaya başlamıştı.
Çok sevgili Jeon Jungkook ise tam olarak kapıdan giriş yapmıştı.Ah size anlatmamıştım değil mi? Jeon Jungkook kim?
Jeon Jungkook... Şerefsiz piçin önde gideni..
Giydiği deri ve oldukça dar pantolonları, piercingleri, yandan ayırıp özenle sabitlediği saçları, kulağında dizili olan küpeleri ve üstünden aynı pantolonu gibi eksik etmediği renk renk ceketleri ile üniversitenin en önde gelen isimlerinden biriydi.
Ve bende bu herkesin hayran olduğu Jeon Jungkook'a ağız işi vermiş olan Kim Taehyung..
Olay tamamen benden bağımsız gelişmişti o gün. Jeon üniversitenin tuvaletinde asla tutamadığı inlemeleri ile kendini çekiyordu ve sonradan anladım ki tuvaletin kapısını kilitlemeyi unutmuştu. Girdim, ellerimi yıkayıp çıkmak dışında başka hiç bir düşüncem yoktu. Ta ki Jeon girdiği kabinden yarı çıplak çıkıp beni sıkıştırana kadar..
Kalkmış ve karnına kadar uzanmış aletiyle beni tutup duvara sıkıştırmıştı. Tam ne yaptığını soracakken dudaklarıma yapışmış ve cümlem daha başlamadan bitmişti.
Çıkan ıslak sesler ve aletime çarpan erkekliği ile bir an kafam uçmuştu. Herkesin hayran olduğu çocuk şimdi gelmiş benimle öpüşüyordu üstelik yarı çıplak bir şekilde.
Nefessiz kaldığı için ayrılmış ve yüzümü incelemeye başlamıştı.
"Waoww demek ki yakaladığım kişi sınıfımızın güzel çocuğu Kim Taehyung imiş."
Sınıfın güzel çocuğu mu?
Ben mi?
Komik olma Jeon..Kolumdan tutmuş ve az önce çıktığı kabine çekmişti beni de kendi ile beraber.
"Şimdi küçük bir işimiz var Taehyung-ah. Gördüğün üzere-
aletini çekiştirmiş ve kaldığı yerden devam etmişti.
Zor durumdayım ve bana o güzel ağzınla mükemmel dakikalar yaşatabileceğini düşünüyorum."Hala eliyle çekiştirdiği aletine bakıyor. Ne yapmam gerektiğini düşünüyordum. Hiç ağız işi vermemiştim ki ben. Nasıl yapacaktım?
Merak etmeyin sonradan öğrendim ki Jeon Jungkook da daha önce birlikte olduğu kimsenin ona ağız işi vermesine izin vermemiş.
Ne ben ona bunu yapacakken onun ilki olduğunu biliyordum ne de o benim için bunun bir ilk olduğunu biliyordu.
Aletinde ki elini çekiştirmiş ve yerine kendi elimi sarmıştım. Bu hareketim ile gözlerinin kayıp kapanması bir olmuştu. Ne olmuştu da bu kadar azmıştı bu çocuk?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fuck
FanfictionLanet olasıca Jeon Jungkook... Kucağına oturmamam için hiç bir nedenim yok. Zor oluyor ama dayan Kim Taehyung.. Dersin bitmesini bekle. Sadece bekle...