BÖLÜM 16 ''BÜYÜK VAKA''

207 37 30
                                    

1 GÜN sonra

ali ve nazlı o akşam dan sonra hemen eve gidip uyumuştur sabah olunca ali kalkar hastaneye doğru yola çıkar hastaneye varınca doğru odasına gider gider gitmez adil odasına gelir.

adil:günaydın evlat

ali:günaydın baba

adil:nasılsın

ali:iyiyim baba sen.

adil:bende iyiyim evlat ha ali bu akşam bana yemeğe gelsene.

ali:olur baba gelirim

adil:tamam oğlum görüşürüz.

adil çıkacak ken ali ve adilin telefonuna bildirim gelir gelir gelmez ikisi birbirlerine bakar ve hemen odadan çıkıp koşarlar acilin kapısından içeri girerler ve hemen hazırlanırlar o sırada ali üstünü giyerken.

ali:neyimiz var ne vakasıymış.

nazlı:bilgi yok sadece herkese çağrı atılmış travma odasına gidiyoruz.

tanju:Büyük vaka demek ha.

adil:ben bu acilde o kadar çok büyük vaka gördüm ki hiç birşey beni şaşırtamaz.

demdor:aynen bizide hocam.

ali:ona ne şüpe zaten bitirim ikili der ve acilden içeri girerler içeri girince donar kalırlar.

ali:olamaz.

nazlı:gerçekten büyük bir travma olacak bizim için.

genç bir çocuğun bütün vucudu kafa kısmı hariç betonun içine batmıştır.

nazlı:gerçekten büyük bir travma bizim için. 

biraz zaman sonra.

nazlı gencin arkadaşlarının yanında.

nazlı:yani onun bir şantiyede çimento kalıbının içine girmesi için iddiaya mı girdiniz.

arkdş 1 : yapacağını düşünmemiştik.

arkdş2:vedat işte yapacağını düşünmemiştik cesareti yoktur diye.

nazlı:bi dakka bi dakka şantiyenin birine gizlice girip arkadaşın için iddiaya girdin.

arkdaş2: bizim arkadaşımız değil aynı sınıftayız aynı yurtta kalıyoruz ama arkadaş değiliz sınav zamanı notlarını alıyoruz o kadar.

arkdş1: o şuleye aşık o yüzden peşimizde dolaşıp arkadaş olmaya çalışıyor.

şule:evet öyle yani biz üçümüz arkadaşız ama o bizim arkadaşımız değil.

nazlı:sinirlenir ve tamam anladım onun betonun içine yatması için iddiaya girdiniz.

arkadş2: niye bizi suçlar gibi konuşuyorsunuz kimseye ona zorla yaptırmadık.

nazlı:ne kadar sürdü.

şule:ne 

nazlı:arkadaşınız olmayan vedat ne kadar süre kaldı o beton kalıbının içinde.

arkadaş2:nasıl yani.

nazlı:yani vedat o hızla katılaşan çimentonun içinde hareket edemiyorum diye bağırmaya başladıktan sonra siz polisi arayana kadar ve polisin gelişine kadar geçen zamanı soruyorum( hepsi kafalarını çevirir) aramadınız.

itfaiye şefi:ne yapmayı düşünüyorsunuz.

tanju:bilmiyoruz.

itfaiye şefi:peki biz ne yapalım.

BERHAYAT HASTANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin