BÖLÜM 18 -BAZI HİSLERİN TARİFİ-

262 44 17
                                    


bilindiği üzere ali ve ezo tanışmıştı.

ezo aliye etkilenmiş bir şekilde bakarken ali hiç oralı değildir biraz bekledikten sonra ali ayağı kalkar ve odadan çıkar ezo da arkasından bakar. ali odadan çıkar çıkmaz çatıya çıkar orda nazlı vardı nazlı aliyi görünce gider ona sarılır ali nazlının ona sarılmasıyla biraz mutlu olur.

nazlı:nerdesin sen gittin sandım.

ali:nereye gidebilirim ki kimsem kalmadı ki bi amcam vardı oda gitti.

nazlı:biz varız ben varım beliz abla var.

ali:iyiki varsınız iyiki varsın.

nazlı geri çekilir:ali sen kahvaltı yaptın mı.

ali:nıç yapmadım canım istemiyor ki.

nazlı:biraz ben zorlasam ha ne dersin.

ali:ama sende hep kendini kullanıyorsun.

nazlı:işimi biliyorum diyelim bana hayır diyemeyeceğini ikimizde biliyoruz nede olsa.

ali:sen bunu çok kullanıyorsun ama.

nazlı:hadi gidelim kahvaltı yap sende der ve giderler biraz zaman sonra halit aliyi çağırır ali halitin yanına gider.

ali:buyur şef beni çağırmışsın.

halit:ali sen kimsin ve neyin peşindesin.

ali:görevimin peşindeyim.

halit:pek öyle görünmüyor nedense.

ali:ya ordan bakınca ne görünüyor bi desene.

halit:burdan bakınca duygusal hisli bir insan  görüyorum ben.

ali:benim duygum muygum yok lan anladın mı beni hadi eyw.

halit:ali sen ne yapmaya çalışıyorsun aslanım.

o sırada açi ve nazlı konuşmaya başlamıştır.

nazlı:of of ne yaptım ben ya kim olsa öyle yapardı ama ben sevmeye mi başladım bu adamı.

açi:bence seviyorsun sadece kendine itiraf edemiyorsun.

nazlı: öylemi açi.

açi:öyle tabiki kızım sen aliden sonra ilk defa gülümsemeyi öğrendin ilk defa seni bu kadar mutlu görüyoruz biz.

nazlı:ama alim ona ne olacak.

açi:nazlı sana aliyi unut demiyoruz ki sadece ali olsa hayatına devam etmeni isterdi senin de.

nazlı: aslında haklısın sadece onun yanındayken mutlu oluyorum sadece onunlayken gülüyorum .

açi:ha işte biz buna aşk diyiyoruz naziko.

nazlı: ama ya kabul etmezse ikinci adam olmayı.

açi:bence kabul edecektir.

ali o sırada arabasına atmış ve gitmeye başlar biraz zaman sonra nazlıdan mesaj gelir ali mesajı okur ve konuma doğru ilerler konum mezarlığı gösteriyordu mezarlığın içine girer ve konum ali erinçin mezarını gösteriyordu ali oraya doğru gider gidince nazlı orda aliyi bekliyordu.

ali:nazlı ne yapıyorsun burda.

nazlı:ali hiç alimi ziyarete geldim öyle seni de çağırdım ki burada bazı şeyleri konuşalım diye.

ali:konuşalım hadi başla.

nazlı: bi gün buraya gelmeyi kabul eden adamı yani ikinci olmayı kabul eden adamı her teklifini kabul edeceğimi söylemiştim açelyaya sen tabi burada bunu konuşacağımızı tahmin edemediğin için artık öğrendin yani sonsuza kadar ikinci olmayı kabul ediyormusun eğer sen bunu kabul edersen ben senin istediğin herşeyi kabul ederim.

BERHAYAT HASTANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin