10. Bölüm

1.8K 48 0
                                    

Selam yine ben 2 gündür falan bölüm  atmıyorum. Bende dedim bir bölüm atıyım aklıma bu aralar fazla fikir gelmiyor. Ama elimden geldiğince bı 10 bölüm daha falan yazmayı planlıyorum.

Size iyi okumalar🖤🖤

...........

Asel Sert'in ağzından :

Sürekli yabancı numaradan mesaj geliyordu. Açıkçası rahatsız olmuyordum. Nedenini anlamadığım bir şekilde bana güven veriyordu. Tek sorun abimleri bilmemesiydi.(arkadaşlar belki önemsiz bir bilgidir ama Asel 17 yaşında oldu) Oardanda birşeyler saklmamk istemiyordum. Şuana gelirsek eğer odamda uzanmış yatağa instada takılıyordum. Birden bire odanın kapısı çalınca abimlerdir diye düşünerek oturdum ve 'gir' dedim. Akel abim geldi demekki sonunda gelmişti yurt dışından. Akel abim gelip bana sarıldı bende Akel abime sarıldım. Akel abim kulağıma eğilip "abimlerle çaktırmadan valizini hazırla ve kimliğini falan herşeyini al yurt dışına çıkıcaz ama dediğim gibi abinlere söyleme " anlamamıştım ama bir bildiği vardır deyip kabul etmiştim. Ama bir yandan da kendine sormaya değilim nereye gidecektik niye gidecektik veya niçin gidecektik?  Dayanamayıp sordum "nereye niye gideceğiz?"Abim bana "şu Ali duru'nun arkadaşı olan hani şu sürekli dibimden ayrılmayan""evet nolmuş ona ?". "çok karışık ama illada bilmek istiyorum diyorsa hasta... Seni sevdiğini zannediyo ama aslında seni sevmiyor yani kısaca takıntılı seni Miray diye birine benzetmiş sevdiği kız olduğu için seni seviyor işte zamanla anlarsın " hiç birşey anlamamış ve olaya çok Fransız kalmıştım zamanla anlardim heralde.... Aaaaaaa şuan aydınlanma yaşadım demekki oyuzden o sorgulamalar yakın davranmalar inanmıyorum demekki unutturucaz abimler çok üzecek ama hepsi benim iyiliğin için Akel abim bir süre sonra gelip "bu arada bir gizli numara var onunla konusabilirsin ama asla yerimizi söylemek yok tamammı?" Tamam anlamında başını sallayinca bavulumu aldı ve altkata indi oradanda arabasına bindi ve beni bekledi. Abimleri özleyecektim ama yapacak bir şey yoktu.
Bende arabaya bindim ve uykuya kucak açtım kim bilir kaç saat surecekti...
Akel Ateş 'in ağzından :

Aselim minik kardeşim uyumuştu onada  dediğim gibi Ali Aseli takıntı yapmıştı ben bunu anlamıştım daha fazla para teklif edip itiraf ettirmiştim ama itiraf etmişti şimdi Aseli kaçırıyorum yani korumaya çalışıyordum. Özel ucagimi. Oraya gelince hemen inip Aseli kucağıma alıp uçağa bindim.

Fransa'ya vardıktan sonra

Asel'in ağzından

Eve falan heryere bakmıştım bahçesi çok güzel ve çok büyüktü beğenmiştim odamda tam zevkime goreydi çok beğenmiştim.  Abim bütün şirketleri evlerini falan göstermişti hepsi birbirinden güzeldi ara sıra mesajlasiyorduk gizli numarayla..
2 gün sonra
2 gündür buradayım ve ben gayet alıştım buraya tabi memleketimi tuaz ama burasıda güzeldi. Bir süre sonra yabancı numara mesaj atmıştı.

Bilinmeyen: Nasılsın güzelim iyimisin?

Evet onu kaydetmistim artık.

Asel:iyiyim sen ?
bilinmeyen:bende iyiyim sen neredesin? Kaç gündür seni okulda göremiyorum.
Asel: hiç ya öyle gitmek istemiyorum o yüzden

Biz böyle konuşmaya devam ettik.

Rüzgar Sert'in ağzından :
2 gündür Aselim arıyorduk ama yoktu iyi ki bir evden işe gelmiştik Asel yoktun günlerdir onu arıyorduk ben Ayaz Doruk hepimiz mal sormuştuk ara sıra Ali gelip bakıyordu bize ama açıkçası Ali'nin de pek yardım edebildiği söylenemez Ali bu aralar birazcık tuhaf davrandığı için alacak aramızı açmaya çalışıyordum ama aklıma koymuştum aselimi minik kardeşim bulacaktım..

Ali Keser'in ağzından:

İki gündür iki koca gündür miray'ım ortalıkta yoktu okula geliyorum Doruk yok evlerine gidiyorum hepsi perişan soru soruyorum cevap yok zaten son iki gündür Adal da bana soğuk davranıyorsun neden olduğunu anlamamıştım ara sıra onlara gidip ona göre ondan asel'i soğutmaya vazgeçirmeye çalışıyordum ama yok vazgeçmiyordu.

Adal yani bilinmeyen kişi

Herkes her yerde asilim ağrıyordu şimdi diyeceksiniz ki sen neden bu kadar sakinsin ben zaten a Selim'in yerini biliyorum ve 20 yaşındayım nasıl yerini biliyorum a kelle de arkadaşım ve yabancı numaranın ben olduğunu Aseli sevdiğimi biliyor..
.......

Ve kestik bence baya bı iyi oldu okulda boş ders oldukca veya canım sıkıldıkça yazıyorum bir dahaki bölüm görüşmek üzere.

AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin