Глава 16 Не все так просто

90 10 2
                                    

 Кіра проснулась та подивилась на годинник. "08:00 потрібно буде купити білет, або просто можна дати Каті гроші, а дальше нехай сама розбирається, потрібно її розбудити".

—Катю вставай.

— Встаю, встаю. — Сказала вона сонним голосом.

— Я піду сніданок приготую,а ти вдягнись за цей час.

— Добре.

 Кіра встала та пішла на кухню. "Я так не хочу нічого готувати, просто приготую омлет і все." Кіра витягнула з холодильника два яйця. "Так не хочеться їхати в офіс." Вона налила олії на сковороду та поставила на плиту. "Не хочу бачити зараз Алекса." Кіра розбила яйця на сковороду." Потррібно ще чай зробити." Так як в Кіри чайник електричний, вона набрала води та включила його. "Саме більше я боюсь розплакатись перед ним." Кіра взяла горнятка поставила в них пакетики фруктового чаю та додала трохи цукру. "Не хочу здатися слабкою перед ним, потрібно забити на нього та жити дальше" .Дівчина поставила яйця які вже досмажились на дві тарілки та поклала на стіл. "Чайник вже закипів." Вона залила чай кип'ятком та поставила на стіл. На кухню зайшла Катя.

—Ти вже приготувала?

— Ага, сідай.

 Катя послушно сіла та почала їсти.

— Дякую. — Радісно сказала Катя.

— Слухай, мені так нехочеться йти купляти білет, давай я тобі просто дам гроші, а ти вже сама зі всім розберешся.

—Добре, дякую що ти мені допомагаєш.

  Кіра сіла за стіл та почала пити чай.

*Після сніданку*

 Кіра встала зі столу на пішла в спальню, вона підійшла до шухляди, яка стояла біля ліжка, взяла гаманець та витягла з нього 1000 гривень. Дівчина пішла на кухню.

— Ось тримай, я думаю цього хватить.

— Дякую, слухай мені так не комфортно що ти мені допомагаєш, я тобі обов'язково колись відплачу.

— Ну ж не могла я тебе в біді залишити, ладно мені вже потрібно збиратись на роботу.

— Я тоді піду вже, дякую тобі за все.

 Катя встала та пішла до коридору. Вона взулась та відкрила двері.

— Удачі тобі.

— Тобі також. — Сказала Катя і обнявши Кіру вийшла за двері.

 Дівчина пішла прийняти душ. "Так не хочеться йти на роботу". 

Кленовий лисWhere stories live. Discover now