...
Güneşin kavurduğu bedenimi rahatsız bir şekilde kıpraştırdım aklıma gelen düşünce ile aniden doğruldum bugün ilk iş günümdü geç kalmak istemem. Yanımdaki saate bakıp saatin 07:33 olduğunu görünce biraz rahatladım yarım saatim vardı bu bana yeterdi. Çabucak giyindikten hemen sonra yola koyuldum pekte uzakta sayılmazdı , yeni başlangıcına doğru yürüyordum. Hayatımın belli bir düzeni vardı hergünüm iş aramakla kendimi geçindirmekle geçiyordu ama bundan sonra olacaklarını bende kestiremiyorum.
....
Sonunda varmıştım 10 dakika geç kalmıştım ama bence bu çokta takılacak birşey değildi. İçeriye girmiştim yeni olduğum için gergindim bir yandan ise mutluydum. Buraya ilk geldiğimde karşılaştığım garson elinde tahmin ettiğim çalışanlara özel takım elbise ile bana doğru geldi.
" hoşgeldin jungkook, al bunu soyunma odasında giyinip işine başlayabilirsin "
Oldukça samimi bir gülüş sundu şaşırdım doğrusu genelde dışlanırım ama burdakiler farklıydı özellikle Kim Taehyung aman neyse kötü şeyleri bi kenara atmak istiyorum.
Elindeki giysiyi alıp gösterdiği odaya yöneldim.....
Verdiği takımı giymiştim ama sanırım bana biraz dardı arkamı tam olarak gözler önüne seriyordu.
Boydan aynadan kendime bakarken kapı sesi duydum kim geldi diye bakarken gördüğüm yüzle şaşırdım Bay Kim." jeon jungkook, ilk iş günün ve sen 10 dakika geç geldin"
Şaka mı bu 10 dakikanın derdini mi yapcak bana.
" kusura bakmayın efendim alışk- "
Sözümü kesmişti.
" sana dün işinin konumu ve boyutu ne olursa olsun dikkatli olman odaklanman gerektiğini söylemiştim"
" ama efendim sadece 10 dakika "
" geç kaldığının gerçeğini değiştirmiyor isterse 1 dakika olsun jungkook "
Elim yumruk haline geldi sinirlenmiştim belliki bu adamla işim baya vardı.
" özür dilerim tekrarı olmayacaktır "
Adımlarını bana doğru attı ve dime kadar geldi , gözlerimin içine derin derin bakıyordu surat ifadesini anlıyamıyordum.
" umarım jungkook umarım tekrarı olmaz "
Söylediği şeye kafa salladım bu kadar yakınımdayken konuşmaya cesaret edemedim doğrusu.
Tam çekileceğim sırada ellerini arkama getirip kalçamı sıktı büyümüş gözlerle ona baktım." n- napıyorsunuz? "
" napıyor muşum? "
Soruya soru ile karşılık vermekte neyin nesi.
" her an biri girebilir efendim "
" bana efendim demen hoşuma gidiyor jungkook, her konuda efendin olmak istiyorum "
Açılan gözlerim iki kat dahada açıldı ne diyordu bu , ne ima ediyor cidden bu adamı anlamk zor.
" bay kim ne diyorsunuz anlamıyorum lütfen bırakın "
" ohh bırakıcam ama öncelikle bu pantolonu çıkarıcaksın "
" neden? "
" dar bu daha genişini giy "
Sanane diyesim vardı saneNe.
" benim için sorun yok "
" benim için var jungkook yeni bir tane getirteceğim ve onu giyip çık! "
Oldu paşam başka ne istersiniz adama bak ya.
Sözlerini söyleyip odadan çıkmıştı, pantolan benim için sorun teşkil etmiyordu bu yüzden giymiyecektim daha doğrusu onun inadına giymiyecektim.....
Tanımadığım diğer garsonlardan biri getirmişti ama giymeyip iş başına geçtim hala gerginliğim üstümdeydi.
" hey jungkook biz tanışamadık düzgün ben taehyun "
" ah doğru bende jungkook biliyorsun zaten memnun oldum "
" gergin gözüküyorsun "
" evet biraz gerginim doğrusu "
" buna gerek yok sakin ol "
Sakin ol demek kolaydı.
" hım olmaya çalışırım "
Biz konuşurken müşteri ücret ödemeye gelmişti kartla olduğu için işim kolaydı aslında.
Makineyi uzattım ücreti ödedikten sonra fişi verip samimi olduğunu düşündüğüm gülüşle tekrar bekleriz dedim." bak o kadar zor değilmiş dimi "
" evet değilmiş "
Kafamı etrafta gezindirirken bay kim ile göz göze geldik sanırım ilk defa yüz ifadesini anlayabiliyordum sinirliydi.
Ona bakmaya devam ederken hızla bana doğru yürüdü galiba pantolonu fark etmişti onun siniriydi şimdi sıçtım. Bileğimi kavradığı gibi beni çekiştirdi tüm gözlerin odağı biz olduğumuza emindim.
Kendi odasına götürüp kapıyı sertçe kapartıp yüzüme bakmaya başladı." lanet olsun sana o pantolonu değiştir dedim "
" efendim neden böyle yaptınız herkes bize bak- "
" siktirme herkesi neden değiştirmedin? "
Ne var bunda bu kadar sinirlenecek kaos mu seviyo abi çıldıracam.
" rahatsız etmiyordu benim için sorun yoktu o yüzden "
" senin rahatsız olup olmaman umrumda mı sanıyorsun değiştir dediysem değiştirmen gerekiyordu götüne nasıl baktıklarını fark etmedin mi? "
Anlayabildiğim tek şey Kim Taehyung beni kıskanıyordu evet beni kıskanmıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FIRST GLANCE || Taekook
FanficLiseli yıllarında karşılaştığı genç çocuk nefesini keseceği kadar güzeldi. Bu güzellik onun olması için hayatını ondan çaldı... Yıllardır seni takip eden bir sapığınım jungook. . . . Same - tae Uke - kook