bölüm 1- kim olsa aynı şeyi yapardı

149 4 10
                                    

Fatih 19 yasında kendi halinde bir insandi. Liseyi bitirdikten sonra bir şirkette muhasebe departmanında çalismaya basladi. Sıradan bir hayati vardi herkes gibi sabah isine gider aksam da işinden gelir evde ailesiyle vakit gecirir.

Bir aksam işinden geç çıkti ve farkli bir yol kullanarak otobüs duragina doğru gitmeye basladi. Elleri cebinde, kafası öne eğik düşünerek gidiyordu aslında canını sıkan birşey vardi. Saat gece 23:30 sokakta kimse yok. Bir kız çığlığı duydu ilerdeki boş harabe evden geliyordu.

Hızla koşarak oraya gitti. Gördüğü şey iki başı boş tinerci diye tabir ettiğimiz sokak çocuğu bir kadina tecavüz etmeye calisiyorlardi ve onu bıçaklamışlardı. Fatihi gördüler ve durdular. Kaçmadilar aksine bir tanesi fatih'in üzerine yürüdü. Ancak fatih biliyordu ne yapacağını, üzerine gelen adami bir hareketle kolunu kilitledi ve kırdı. Bunu gören diğeri elindeki bıçagi alip fatihin üzerine yürüdü ve çabuk bir hamleyle fatihi bicakladi. Telaşa kapilarak ikiside hizla kaçmaya basladilar. Kanlar içinde yere düşen fatih karnina yediği bıçak darbesiyle zor bir şekilde kızın yanina gitti. Kız daha agir yaraliydi ve fatih ceketini cikartip onun basinin altına koydu. Cebinden çıkarttığı telefonla acil servis ve polisi aradi.

Kendi yarasına bakmadan:
- iyileşeceksin dayan! diyordu fatih yari baygın kıza...

Çok geçmeden ambulans geldi ve ikisininde hastaneye götürdüler.

İkiside hemen ameliyata alindi. Bu arada kızın isminin Aslı olduğunu öğrendi polisler. Aslı ve Fatihin ailelerine haber verildi.
Haberi alan yakınlar hastaneye giderek doktorlardan bilgi almaya çalışıyordu.
Ancak şuan kimse birşey bilmiyor ameliyati beklemelerini söylüyordu doktorlar onlara.
Fatihin ameliyatı 3 saat surdu ve tehlikeyi atlatmisti. Yoğun bakıma aldilar... Aslının durumu daha kötüydü ve onun ameliyatini da 6 saate bitirdi usta doktorlar Aslı da yoğun bakima alindi...

Sabaha kadar bekleyip tanisan yakinlar Aslının da iyi olduğunu öğrenince büyük sevinç yasadilar. Aslı evin tek kızıydı. Fatihin 24 yasinda adı Züleyha olan bir ablasi ve 22 adı Mehmet yasinda bir de abisi vardi. Artık ikiside iyi olduğuna gore yakınların kafasında şu soru vardi.
-Nasıl oldu bu? -Sizin bir bilginiz var mı?
Polise ve birbirilerine soruyorlardi ancak bilen yoktu çünkü ikiside hemen ameliyata alinmisti.

Saat sabahi 9 u... Fatih gözlerini açtı, iyiydi...
Annesi ve babasi ile görüştü olayi anlatti. Babasınin adi Hüseyin sanayi işçisi fatihe Aferin dedi annesinin adi Elif ev hanimi oda Aferin dedi "iyi olani yapmissin" Daha sonra Polise de olayi anlatti ve polisler iki çocugun peşine düştüler hemen.

Aslı hala gözünü acamamisti.
Fatihin Anne ve babası olayi Aslinin ailesine anattı. Aslının annesi Sultan Hanim ve babası Refik Bey fatihin odasina giderek kendilerini tanitip durumunu sordular:

-Nasılsın?

-iyiyim Tesekkur ederim.

-Sen bizim en değerli varlığımızı kurtardın sen olmasan orada kızımıza neler yaparlardı kim bilir. Sana çok tesekkur ederiz..

Fatiih:
- Kim olsa aynı şeyi yapardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 17, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

keşke hep iyiler kazansaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin