" hadi beyler ben kaçar "
" otur abi bi el daha atalım "
"yok aslanım oynayın siz benden bukadar artık yenilmeyede bi doymadınız "
genç adam sırtına ceketini asıp kahveden dışarı çıktı. Elleri ceplerinde yokuşu tırmanırken karşı kaldırmda elinde poşetlerle salana salana yürüyen kız dikkatini çekmişti . Kızın söylenmesi poşetleri arkasından sürüklemesi gülümsetmişti genç adamı. Yabancıya benziyordu daha önce mahallede görmemişti bakır tonunda saçları ve beyaz teni çok göze çarpıyordu genç adam kızı bu kadar incelediği için kendine kızmıştı kızlarla arası yoktu hiç düşünmemişti de boş işlerdi bunlar ona göre romantik biride deyildi odundu düpedüz aşktan meşkten anlamaz kendini annesine ,evine işine vermiş böyle olmaktanda mutluydu hemen gözlerini ayırıp yoluna devam etti arada gözleri istem dışı kızı süzüyordu. Her seferinde başını çevirip bakmamak için tutu kendini. Genç kadın bu kadar ağırlıkla bu büyük yokuşu nasıl çıkıcağını düşünyordu bacakları uyuşmuş yürümesine engel oluyordu. Karşı kaldırımda elleri ceplerinde yürüyen genç adamı gördü.
" beyfendi bakarmısınız ? "
Kara yağız ona seslendiğini anladığında kıza doğru döndü.
" bu ağırlıkla zor yürüyorum şu yukardaki yeşil binaya yeni taşındım yardım edebilrmisiniz ?"
Kara yağız başıyla onaylayıp karşı kaldırımdaki genç kadına doğru yürüdü. Hemen ellerindeki poşetleri alıp yokuşu tırmanmaya başladı. Genç kadın bir çırıda poşetleri almış üstelik hiç zorlanmayan genç adamın arkasından şaşkınlıkla bakıp arkasından yürümeye başladı. Kirli sakaları sert yapısıyla dikkatini çekmişti genç kadının çok yakışıklı diye geçirdi içinden gözlerinin etkileyici yeşili genç kadına içini çekme isteği yaratmıştı baktıkca bakası gelen tatlı bir yüzü vardı arkadan oldukca yapılı görünüyordu omuzlarının genişliği dar gömleğinin altında oldukca belirgin kasları adeta genç kızların hayalindeki erkeğin bütün özeliklerini taşıyordu. Adamı baştan aşağı süzdüğünün farkına vardığında yüzünün kızarmasına engel olamayıp başını önüne eydi. Evine yaklaştıklarında genç adam elindeki poşetlerle leylaya döndü.
" şey ben çok teşekür ederim kusura bakmayın sizide yordum. "
" önemi yok zaten yolumun üstüydü yukarı çıkara bilicekmisin ? "
" ahh evet sanırım çıkara bilirim "
Kara yağız karşı apartmana ilerlediğinde leyla arkasından bakakalmıştı karşı karşıyaydı evleri.
İçinde anlam veremediği bir mutluluk oluşmuştu. Ağır poşetleri alıp işkence gibi gelen merdiveni tırmanmasından sonra cüzdanın ın içindeki anahtarı çıkarıp kapıyı açtı. Poşetleride alıp mutfağa ilerlediğinde kahvaltılık sebze meyveleri özenle dolaba yerleştirdi. Temizlik malzemeleride banyoya koyduktan sonra kendini koltuğa attı." anam yapma kurban oluyum ya. "
" aa karşı gelme anneye ben ne zorluklarla büyütüm bu yaşa getirdim seni biliyonmu sen ? tabii ne bilicen an- "
" gelme hanım çocuğun üstüne "
" al birini vur ötekine anacım ay herif hep sen şimartıyon bu oğlanı aynı babası azcık anasına çekeydi "
Yaşlı adam karısının dırdırına aldırış etmemiş elindeki kumandayla haberleri dinlemeye devam etmişti. Herzanki muhabbetler yok nejlanın kızı serpilmiş evlenicek yaşa gelmiş yok onun bunun kızı şöylede övgüler yağdırmış oğlunu biran önce baş göz etme çabalarındaydı.
" ben oğlumun mürüvetini göremeden ölecem başıma kaldı anacım "
" bu muhabbet bitmez neyse iyi geceller size ben yatıyom "
" büyüklerini dinlemesini de bilmez al gör eserini herif "
Genç adam odasına ilerlerken arkasından söylenen anasını geride bıraktı.
" vay anasını ya hergün aynı şey bana kız beyenmekten bi bıkmadı nasıl birşey bu kadın milleti buna rağmen gidip evlenip erken yaşta saçımı ağırtamam ben çekilirmi ya "
Kendi kendine konuşurken odasının penceresindeki karşı binaya ilişti gözü. O bügün ki poşetleri taşımasında yardım ettiği kızdı. Bakır rengi saçı beyaz teniyle sokak lambalarının aydınlatığı mahallede kızın seçilmesi çokta zor deyildi. Perdesini aralayıp kıza doğru baktı gözleri dalıp gittiğinde kendini zorla geriye attı burda durmuş kızı dikizliyordu. Yaptığını ayıplayıp kendini yatağına bıraktı. Tamam Allah var güzel kızdı ama böyle kıyıdan köşeden kızı dikizlemesini doğru bulmuyordu. Anlam veremiyordu kendine o kıza her bakışında kafasını çevirmek isterken bi kuvvet gözlerinin kızda kalmasını istermiş gibi ona sabitliyordu. Kendine gelmesi lazmdı mahallenin kızı onun namusuydu yan gözle bakmak sığarmıydı erkekliğe.
Uykusu gelmişti ağır ağır gözleri kapandığında teslim etti kendini uykuya.Sıcacık dudakları dudaklarına deydiğinde elleri vücudunda dolanıyordu. Genç adamın vücudu kaskatı kesildi haraket edemiyordu her hücresi sızlıyordu.
Genç adamın kullağına eyilerek fısıldadı" benim kaderimsin "
Parmaklarını omuzlarında dolandırıp burnunu genç adamın burnuna yasladı.
" biz birbirimize aitiz "
Genç adam ter içinde uyandığında gördüğü ruyanın etkisinden çıkmaya çalıştı. Hala bütün bedeni sızlıyordu o kız bilinç altına kadar işlemiş ruyalarına kadar girmişti. Anlındaki teri elinin tersiyle silip uyumaya zorladı kendini yatakta biraz döndükten sonra tekrar zorda olsa uykuya daldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle Aşkı
RomanceMüziğin ritmine iki beden eşlik etmeye çalışıyordu tamamiyle herşeyden soyut lanmış sadece birbirlerinin gözlerinin içine hapsolmuş lardı. Bütün kadınlar leylayı kıskançlıkla süzüyordu. Yağız kollarının altındaki küçük ve zarif bedeni kavramışdı san...