27. robban a dinnye

4 1 0
                                    

Dinnye a kocsiúton konrétan 2vel ment. Ígyhát Jessiék inkább hívtak egy taxit, amivel odafurikázták magukat. Dinnye ragaszkodott a kacsamatricás kocsijához, szoval neki 5 óra volt az út. Természetesen vontatóval. Na mindegy. A lányoknak adott kulcsot a házához. A házat macskás és kacsáj fényképek díszítették. Mivel dinnye csak délre érkezett haza, már Polly megrendelte a kaját. Kiderült, hogy rendelt néhány iskola padot, mármint dinnye, amin a lányok alhatnak.
Megebédeltek, majd Dinnye elment a délutáni sziesztázásra. Vacsorára Dinnyusz paprikás krumplit akart csinálni. Meg is csinálta, csak amikor fel akarta rakni az asztalra elejtette a bödönt, és kiborult. A tanár azért megette. Felkanalazta a földről.

Az éjszakát elég kényelmetlenül töltötték a lányok, főleg úgy, hogy dinnye magának is rendelt padot. Igy velük aludt. Csodás.

Másnap eljött az a nap, amikor Polly 14 éves lett. Nos...Dinnye partizott. Először villásreggelivel várta a csapatot. Ez kb annyit tesz, hogy csinált szendvicset. Ennyi. Még az is borzasztó volt. Délben pörköltet ettek zsemlével. Ez a specialitása ennek az embernek. Aztán tortát ettek....volna ha ez az átkozott dinnye(Polly es Jessie az egyik nap azzal hülyéskedett, hogy elátkozza Dinnyét, nos sikerült nekik) nem rontja el ezt is. Szóval. Vett ilyen tüzijátékot a tortára, amit nem bírt meggyújtani. Így megkérte a szülinapost, hogy gyújtsa már meg. Dinnye végig a tűzijátékot nézte felülről, az orra majdnem hozzáért a csőhöz. Jázminék magyarázták neki, hogy menjen már onnan, mert fel fogja gyújtani magát. Nos, nem ment arrébb...amikor Polly meggyújtotta, dinnye haja....is ugyan így tett. Immár elöl is lett egy kopasz folt. Az orrán szintúgy.

Hitológia? Na ne röhögtess! 2. részOnde histórias criam vida. Descubra agora