3.6 Olması Gerekenler ✵

277 26 20
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 16.02.2022 (00:38)

Bölüm Şarkısı: The Neighbourhood - Heaven

İyi Okumalar!

Lussamus Krallığı - Omae

Kaveh - Yaş:36

Yanımdaki kadına bakıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yanımdaki kadına bakıyordum. Huzurla uyuyordu. Yüzü   huzurluydu, sakindi. Zihnine ufak bir giriş yaptığımda kabus görmediğini   anlamıştım, beni daha çok mutlu etmişti. Zira geçmişin ufak hasarı   olarak ara ara kabuslarıyla boğuşuyordu. Zaman onun kalbini daha   katılaştırmış olsa bile hala içinde yıpranmış, ezilmiş olan vardı. Kalbi   sert, hükmü sonsuzdu. Tıpkı Gazap Tanrısı gibi. Bu haline   itirazım yoktu. Özünde aynı Tamerin'di. Sadece sert olmayı öğrenmiş, bu   şekilde davranmaktan çekinmiyordu. İstediğini aldığında özündeki   Tamerin'i ortaya çıkıyordu.Aldığı kararların sertliğini biliyordu ama   yapmam lazım diyerek kararlar alıyordu. Başka yolları kabul etmiyordu.   Sonuçta hayat ona sert davranmıştı, o da hayatın ona öğrettiğini   uyguluyordu.

Peki ben neden onun bu sert kararını kabul   etmiştim? Tamerin'in sözleri mi beni ikna etmişti yoksa Esthere'nin   konuşması mı? İkisi değildi. Beni ikna eden şey, Valcan idi. Tamerin'in   abarttığı kadar var mı diyerek bu adamın düşüncelerini kendime çekmek   için onu yanıma çağırmıştım. Konuşmasında beni kışkırtmamıştı,   zihnindeki düşünceleri kışkırtıcıydı. Hedefi Nesenni'yi özgür bırakmak   sonrasında kendisini yönetebileceği bir kukla kraliçe yapmaktı. Hatta   başarabilirse evlenmek. Eldar bu planda neredeydi denilirse onun gücünü   senatörleri ikna etmek için kullanacaktı. Dile getirilmeyen sözlerden   dolayı bir insanı cezalandıramazdım. Yüzüme karşı oldukça saygıylıydı.   Hızlı hareket edebilmek adına Tamerin'in planını kabul etmiştim. Eh, ona   Valcan'ın düşüncelerinde bu var diyemezdim. Bir anda bunu dersem  Valcan  bunu anlardı. Tamerin'e diyecektim elbette, ondan bir şeyler  saklamayı  sevmiyordum.

Onun ipek tenini okşarken gülümsedim.  Tamerin'in  planı onun istediği gibi işlemeyecekti. Letite ve Eldar  ayrılacaktı,  buna itirazım yoktu ama Nuscha ile evlenmeyecekti. Nuscha  hayatından  memnundu. Evet, zor zamanlar geçiriyor olabilirdi ama bu  ablasının  istediği biriyle evlenmesi için yeterli bir bahane değildi.  Bunun yerine  daha göze batmayacak birisi lazımdı. Bunu yakın zamanda  bulurdum.  Tamerin ise ikna olurdu. Nasıl olsa ana hedefi Letite'ydi.  Onlar  ayrıldıktan sonra Nuscha veya başka birisinin olması sorun  olmazdı.

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin