Part 5. - Éjszakai műszak.

4.2K 64 0
                                    


- García, te vagy az első? – Köszöntött nevetve az éjszakás portás.

- Igen én sajnos. Mi a helyzet Eric?

- Semmi jó fiam. A lányom kiakaszt minden percben.

- Hány éves a lányod?

- Öt éves.

- Ah, akkor az lesz még rosszabb is.

- Nekem ne is mond, ma délután indulás előtt azt mondta nekem hogy ő neki már barátja van az oviban és nemsokára együtt töltik az éjszakát.

- Azt a rohadt, nem semmi a kiscsaj.

- Szépen el is beszélgettem vele hogy ilyen biztos nem fog történni, max majd ha elmúlt húsz éves.

- Nem irigyellek.

Lehúztam a kártyámat és mentem átöltözni ismét, miközben jót kacagtam Eric sztoriján.
Az épületben akkora volt a csend hogy a hideg is kirázott tőle. Néha lehetett hallani a többi éjszakás takarítót, de semmi többet nem. Átöltöztem a munkaruhámba mert nem tudtam mennyire szernek koszosak az asztalok és indultam is fel a rendezvény terembe. Mikor odaértem bementem a nagy terembe és felkapcsoltam a lámpákat.

- A kibaszott életbe. – Hagyta el a számat miközben éreztem hogy megy fel a vérnyomásom.

Alig volt össze rakva pár asztal, így tudtam nekem kell ma este kurva sokat dolgoznom, mert ha nem Morris nekem fog pattogni hogy lófaszt se csináltam. Vettem egy nagy levegőt, kinyitottam a szerszámos ládámat, elővettem a csavarhúzót és dolgozni kezdtem.
Egy óra alatt sikerült össze raknom kilenc tetves asztalt.
Éjfél után muszáj volt megállnom pihenni. Szakadt rólam a víz és kurva melegem is volt.
Kimentem az ajtón és a lift felé indultam.
Muszáj volt lemennem az öltözőbe egy szelet csokiért mert éreztem hogy a cukor szintem is lement a béka segge alá.

ÜZEMEN KÍVÜLI LIFT TAKARÍTÁS MIATT. - Állt a felírat a lifteken.

- Ugye most szórakoztok velem? – Rábasztam egyet a lift ajtóra és a lépcsőn indultam el lefelé.

Ahogy battyogtam le kinyílt majd becsapódott egy ajtó előttem. Átnéztem a korláton hogy ki az aki ilyen későn itt van bent és amint megláttam az illetőt, sietősre vettem a lépteimet és futottam le a lépcsőn.

- Isabella? Mit csinálsz itt bent ilyen későn? Már éjfél is elmúlt. - Köszöntem mikor utolértem.

- Szia Logan, én éppen a vendég listát állítom össze a közelgő nagy eseményre.

- A te feladatod összerakni?

- Igen. Mr. Hill nem akarta másra bízni, csak is rám, úgyhogy nincs más választásom itt kell maradnom megcsinálni. És te mit csinálsz itt bent?

- Az asztalokat rakom össze arra a szar eseményre. – Nevettem.

- Neked kell össze rakni?

- Igen, a karbantartók nem bírják egyedül és besegítünk nekik.

- Ez milyen rendes tőletek.

- Igen, pár embernek be kell jönnie éjszakára hogy haladjon a munka.

- Nem vagy fáradt? Láttam hogy egész nap itt voltál bent.

- Nem, hazamentem hamarabb hogy tudjak kicsit pihenni.

- Milyen jó dolga van valakinek.

Ahogy sétáltunk le a lépcsőn egyre jobban elbeszélgettünk.

-Most mész haza? - Érdeklődtem.

ÍRÁS/ÁTÍRÁS ALATT - Mocskos szerelem +18!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang