【Görev tamamlandı!】
【➞ Lucian soyunu keşfet.
1.500 puan [✓]】【Puan hesaba aktarılıyor.】
【Bakiye: 1.500 puan】
Art arda gelen bildirimlerle Patrik hala sözlerine devam ediyordu. Etrafa yayılan kutsal büyüyle birlikte Karle'nin bedenindeki saklı enerji sızmaya başladı.
Manası aynı bir makine gibi harekete geçerken vücudunun her yerine yayıldı. Bedeninden buhar gibi yükselmeye başlayan gümüşvari enerji saçıyla aynı renkteydi.
"O tıpkı Marki gibi. Çıkan enerjinin miktarı normal değil. Çok güçlü." dedi Marki'nin yanına gitmiş olan Patrik.
İşini halletmiş ve gülümsüyordu.
O sırada Karle etrafında hala seromoniye devam eden müridlerle beraber vücudundan taşan enerjiyi toplamaya çalışıyordu.
Şu an o kadar güçlü hissediyordu ki, eline verilen her şeyi yok edebilirdi. Dizginlemez bir istekti bu.
"Karle! Karle!"
Karle kendini sarsan babasına döndüğünde transta gibiydi.
"Kendine gel eve gitmeliyiz."
Belli belirsiz başını salladı Karle ama kontrol kendisinde gibi değildi. İstiyordu.
"Baba."
Marki Derick ilerlemeyi kesip oğluna döndü.
"Biliyorum. Eve gidelim."
Karle başını salladı ve önden ilerleyen babasını takip etmeye başladı. O sırada yanda işini bitirip bekleyen Hikawn kendisine yaklaştı.
"Tebrikler." dedi Karle basitçe.
Açamaması konusunda herhangi bir şüphesi yoktu. Bu sebeple sormaya yeltenmemişti. O bu evrendeki en büyük dahilerden biri ve Karle'nin seçtiği çıkış biletiydi.
"Teşekkürler, efendim."
Karle hafifçe başını sallayıp babasının arkasından ilerlemeye başladı. Hikawn da tüm gün olduğu gibi kendisini bir adım arkadan takip ediyordu.
Ne arabada ne de eve varınca kimse konuşmamıştı. Victoria basitçe kutlamıştı ve Alex en başta abartılı bir sevinç yaşasa da abisi ve babasının tepkisizligiyle devam etmemişti.
Şimdi ise Karle akşam için hazırlanıp babasının odasında gelmiş Derick'in birkaç dakikadır lafa girmesini bekliyordu.
"Baba." dedi artık dayanamayarak.
"Huh, zormuş. Pekala kendi babamın bunu bana ilk nasıl açıkladığını düşünüyordum."
Derick olduğu yerde kendini düzeltti. Kirli sakallarını hafifçe oluşturup yeniden Karle'ye döndü.
"Şu an tam olarak 'her şeyi yapabilirmiş gibi' hissediyorsun değil mi?"
Karle tam olarak hislerine cevap veren babasıyla hızla başını salladı. Derick devam etti.
"Bu Lucian'ın gücü Karle. İmparatorlukta hatta kıtadaki en vahşi kan soyu bize ait. Durumunun sebebi bu."
Karle hissettiği bağımsız mananın ne denli çılgın hareket ettiğini fark ediyordu. Dövüşürken hatta normal kullanımda bile bunu dizginlemek çok ama çok zor olacaktı. Bu tarz bir şeyi hiç beklemiyordu.
"En başından başlamak gerekirse, yaklaşık iki bin yıl önce, İmparatorluk ilk kez dört ailenin birleşmesiyle var oldu. Şu anki İmparatorluk ailesi Lancelot, İmparatorluktaki tek dükalık olan Setherland ailesi, Rehwald ailesi ve biz Lucian'lar. Bu dört aile öncülüğünde İmparatorluk kuruldu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adam Yaşamak İstiyor
Tiểu Thuyết ChungEn büyük hobisi fantastik hikayeler okumak olan sıradan bir adam, intihar etmek üzere olan bir kızı kurtarmak isterken ölür ve en sevdiği roman serisi olan "Tek İmparator" kitabında Karle Lucian'ın bedeninde yeniden doğar. Asıl sorun Karle'nin ana...