~Тара~
Вечерта не успях да спя много. Почти цяла вечер мислех за това, което ми каза Джереми. Наистина ли би го убил? Разговора ми със Зак пък ми дойде като гръм от ясно небе. Те двамата братя? Това беше черешката на тортата с изненадите...
Поради тези мисли и безсънието ми исках да запратя будилника си в стената, когато звънна. Изправих се леко и разтърках очите си. Мамка му, като парцал съм отново.
От цялото това мислене съм огладняла, така че решавам да сляза първо в кухнята и после да се оправям.
Дан пиеше кафето си в кухнята и му се усмихнах за поздрав.
"Добро утро."
"Добро и на теб. Къде са другите?" аз си налях сок в една чаша и си взех една чиния.
"Зак сигурно се къпе, а другите имаха работа и излязоха рано."
"Перфектно. Искам да те питам нещо, но да си остане между нас. Зак няма да ми каже повече....освен това, че Джереми и Зак са братя, какво има между тях?"
"Само това че ти е казал, че му е брат е уау. Не мога да ти кажа нищо повече, съжелявам."
"Добре, ясно." остатъка от закуската си изядохме в мълчание.
Дан преглеждаше нещо на таблета си, а аз отново премислях информацията от последните двадесет и четири часа, когато Зак се появи. Дан го поздрави, а аз му се усмихнах леко.
"Готова ли си? Трябва да тръгваме след малко..."
"Да, само да се облека и съм готова. Багажа ми е готов от снощи, така че ми трябват само петнайсетина минути."
"Добре. Куфара в стаята ти ли е? Ще го сваля в колата." аз кимнах, а той се завъртя на петите си и излезе от кухнята.
"За пръв път сваля нечий куфар, дори неговия не сваля." Дан ме поглежда изненадан и в същото време усмивка.
"Какво намекваш?" убедена съм, че намекна нещо.
"Нищо, просто го отбелязвам."
"Добре..." май знам какво намеква, но ще го оставя така за сега. "Отивам да се оправям, така че ще се видим след няколко дни, чао."
"Приятно прекарване!" помахва ми от мястото си.
Аз се качвам по стълбите, като там се засичам със Зак. Носи моя куфар в едната си ръка, а неговия в другата. Облечем е с черен панталон от костюм и бяла риза, чиито копчета са наполовина разкопчани и откриват гърдите му. Ръкавите му са навити до сгъвката на ръцете му, като ризата подчертава мускулестите му ръце.
YOU ARE READING
Between me and you (# 1 Me&You)
Romance"Какво правиш когато видиш двама мъже да убиват трети? Не знаете, спокойно и аз така. Сега обаче ми трябва отговор на този въпрос повече от всичко. Е ,ако искам обаче да се прибера ще трябва да намеря отговор..." Тара Уокър е най-обикновенно момиче...