Nerdeyse beş gün önce bölüm atıp ruh gibi dolanan bne.
İyi okumalar bebişler.
Bölüm müziği:umut timur-günaydın
Natalie taylor-surrender
Cenk:neden tek başına dolaşıyorsun? Buralar tehlikeli.
Yn:boş ver. Ben tehlikelerin çocuğuyum artık, bana sökmez.
Ben özür dilercesine bakarken ve bunu söylerken, neredeyse 2 saniye sonra elimi tuttu.
Cenk:görmüyor musun? Senin için endişeleniyorum.
Yn:endişelenmeni gerektirecek kadar iyi bir değilim sanırım.
Cenk:dünyada en çok sevilmeyi hak eden sensin, yn. Ve bunu sana yaşattıracağım.
Aklımda şuan çağana haksızlık ettiğim geçti ama o tarafını seçmişti. Kararına saygı duymam gerekirdi.
Yn:bana bi sarılsana?
Cenk:n-ne?
Yn:buna ihtiyacım var, lütfen.
Donup kaldığı için ben sarıldım. Ağlamaya başladım.
Birkaç dakika sonra ağlamamı dizginledikten sonra ona baktım.
Hem şaşırmış, hem heyecanlanmış, hem utanmış, hem de gülümsemeye başlayan birini gördüm.
Cenk:benimle olsana.
Yn:ne?
Cenk:benimle diyorum. Birlikte olsana. Söz veriyorum, senin için iyi biri olmaya çalışacağım.
Yn:ben... Bilmiyorum.
Cenk:onlarla da düşman olmayacağım. Seni oradan ayrımayacağım. Gerçekten.
Yn:ama benim konuştuğum biri var.
Cenk anlamıştı, biraz üzgün gibi duruyordu. Bunları söylerken hiç sözünü tutacak gibi değildi, ve beni çok korkutmuştu.
Cenk:anladım. Ondan ayrıldığın zaman belki.
Yn:ben senin zeynebe olan hislerini görebiliyorum, neden bunları ona söylemedin?
Biraz yürümeye başladık. En sonunda bir sahile geldik.
Cenk:çünkü onun ne diyeceğini bilmiyorum, reddetmesinden korkuyorum.
Yn:senin için onunla konuşabilirim. Gerçekten bak.
Cenk:sahiden mi? Ya seni de kabul etmezse?
Yn:beni kabul etmezse de sen harekete geçeceksin. Onun neler sevdiğini, neler sevmediğini biliyorsundur. Biraz onun hobilerine yönel. O da fark edip seninle konuşacaktır, eminim.
Cenk:anladım,ama neler sevdiğini bilsem de neler yapmam gerektiğini bilmiyorum.
Yn:mesela ne sever?
Cenk:tiktok çekmeyi falan.
Yn:git ve ona, ben de seninle bir tiktok videosu çekmek istiyorum,de. Görürsün bak, takipçileri senin hakkında güzel şeyler söyleyecek, belki de seni çok sevenler olacak, zeynep de onları kıskanacak.
Cenk:bundan şüphem yok. Birkaç kere yaşamıştık.
Gün bitmek üzereydi ki, aklıma çağanın evime geleceği geldi. Malum, o olay yüzünden yaralanmıştı.
Yn:gitmem gerek. Sonra görüşürüz.
Cenk:fikirlerin için teşekkürler, yn.
Ona cevap vermedim ve koşa koşa eve geldim. Kapıda bekliyordu. Anahtarla kapıyı açtım ve içeir geçmesine izin verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen | Çağkız Kurgusu
Fanfic-TAMAMLANDI- "Sen bana yaşadığımı hissettiriyorsun diye..." Birbirleri için doğan 2 genç... Her ne kadar uzun süre sonra ilk defa karşılaşsalar da aralarındaki çekim hala aynıydı. Birbirlerini küçükken tanıyor gibilerdi, ama aralarındaki her şey t...