BÖLÜM 22 HALİT BAŞKANA VEDA VE DORUĞUN KİMLİĞİ.

276 31 12
                                    


halit evden çıkacakken kapısını kontrol eder sonra bütün herşeyden emin olduktan sonra dışarı çıkar arabasına biner dükkana doğru ilerler dükkana varmadan kırmızı ışıkta durur. o an karşıdan biri ona bakıyordu halit bunu görür ve tanır gözlüklü paltolu bir adam adam gözlüklerini çıkarır.

halit: yıldırım der ve silahına davranır o an arkadan biri gelir ve halitin sırtına camdan 3 el ateş eder halit başkanın kafası direksiyona düşer korna çalmaya başlar

yıldırım:sadece ölüler görür halit başkan

yıldırım gözlüklerini takar ve oradan uzaklaşır etraftakiler hemen arabanın etrafına toparlanır.

çocuk:abi adamı vurdular çabuk gelin.

adam:hemen ambulans çağırın çabuk ve polise haber verin.

o an siren sesleri duyulur polis siren sesleri.

polis:vücudunda 3 kurşun girişi var şu anda olay yerindeyiz tamam.

polis2:adamı neden bekletiyoruz.

polis:savcı gelecek ondan dolayı.

polis2:şuan olay yeri burda savcı gelse ne olacak ki.

amir:arkadaşlar anahtar

polis:buyrun amirim.

amir:bagajı açalım polis bagajı açar bagajda kablo görünür amir elini kabloya atar kablonun nereye gittiğini takip eder arabanın bagajındaki paspasın altına doğru gidiyordur amir paspası kaldırır. BOMBA DİYE bağırır hemen ordan uzaklaşırlar çünkü bombanın patlamasına 7 sn kalmıştır herkes arabanın etrafından uzaklaşır. o an halitin kitapçı dükkanındanda sesler gelir telefon sesi.

amir:arkadaşlar uzaklaşın çabuk herkes geri doğru gitsin.

herkes geriye doğru kaçar.

önce halitin kitapçı dükkanı patlar sultan ahmet meydanında ki güvercinler uçar patlama sesinden dolayı. o sırada amir kafasını kaldırır arabaya bakar.

amir:patlamadı lan.

sonra bir daha telefon çalar bu defa ormanda bir depo dan ses gelir o an ordan geçen bir avcı tuvaletini yapmak ister ve tam yapacakken orasıda havaya uçar avcı hemen geri geri kaçar tuvaletini yapamadan.

sonra bir kere daha telefon çalar bu defa BOMMM diye bir ses gelir amir hemen kendini eğer araba patlamış halit başkan artık ölmüştü.

alide o sırada dışarda arabası ile sahilin ordan geçiyordur arabasını park eder ve arabadan iner biraz yürümeye başlar telefonu çalar araya nazlıdır.

nazlı:alo ali.

ali:efendim beni mi özledin.

nazlı:evet seni özledim de ben onun için aramadım.

ali:hayırdır.

nazlı:adli tıptayız ali halit abi ölmüş.

ali:kim abi

nazlı:halit abi adli tıbba gelebilirmisin.

ali telefonu kulağından çeker dünyası kararır her yer kap kara olur alinin beyninde şu cümle yankılanır 'halit abi öldü.'

alinin iç sesi: sen kimsin nesisin onun artık onlar yok sen başka birisin. diye halit başkanın sözleri yankılanır o an alinin yanına bir çocuk gelir.

çocuk:abi iyimisin

ali:halit abi ölmüş der. ali arabasına biner nereye gideceğini oda bilmez ama sürmeye başlar alinin kafasında halitin sesi yankılanır.

BERHAYAT HASTANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin