thomas raggi

247 15 5
                                    


strasznie ciężko mi się to pisało, także jeżeli coś nie będzie miało sensu, to wybaczcie :((





imagine; „nie wstydzisz się tego?" „nie, nigdy nie jest się zbyt starym..."


                – Aletheia, jesteś młodszą siostrą Thomasa, zgadza się?

Razem z pozostałymi członkami zespołu udzielałam wywiadu dotyczącego naszego najnowszego filmu „This Is Måneskin", w którym brałam udział razem z pozostałymi członkami rodziny. Uśmiechnęłam się i kiwnęłam głową.

– Tak, hej. – Pomachałam mu.

Poczułam, jak Thomas obejmuje mnie ramionami w pasie — siedziałam na jego kolanach ze względu na to, że na kanapie nie było zbyt wiele miejsca.

– Cześć. Jak to było odsłonić swoje najbardziej prywatne chwile przed kamerami?

O, świetnie pytanie. Niepewnie popatrzyłam na Thomasa i oboje zachichotaliśmy.

– Właściwie to nie wiem. Na pewno młodszym członkom rodziny ciężko było się przyzwyczaić. Ale ja już przywykłam, bo to mnie najczęściej widzicie z zespołem, więc dla mnie to nie było dziwne.

Taka była prawda, towarzyszyłam im we wszystkim i wiecznie byłam nagrywana.

– Nawet podczas tych najbardziej prywatnych chwil, które normalnie nie odbywałyby się przy ekipie filmowej? Przykładowo kiedy rozmawiałaś z mamą, rodzeństwem czy Thomasem? Albo nawet odbierałaś rodzeństwo ze szkoły razem z Thomasem, a tuż za wami jechała ogromna kamera?

– Szczerze mówiąc, to nie miałam nic przeciwko. Z pewnością ludzie uważali mnie za dziwaczkę, ale po jakimś czasie całkiem zapomniałam o tych kamerach. W dodatkowej scenie nawet miałam atak paniki i płakałam.

Dziennikarka kiwnęła głową, po czym zaczęła zadawać kolejne pytania.

– Theia, mogłabyś powiedzieć nam, z jakiego powodu dostałaś ataku paniki, o ile nie wytłumaczyłaś tego podczas sceny?

Kiwnęłam głową, a na widok zdjęcia z tego wydarzenia się zaśmiałam.

– Wtedy studiowałam kryminologię i jednocześnie uczestniczyłem w kursie aktorskim, który kończę za kilka tygodni. Miałam bardzo dużo na głowie, a tego dnia musiałam napisać mnóstwo wypracował. Kamery nagrały mój atak paniki wywołany stresem. Na całe szczęście w końcu padła bateria w kamerze, ale Thomas był w domu i pomógł mi się uspokoić.

– Czyli się przepracowałaś?

Ze śmiechem kiwnęłam głową, a moi przyjaciele się uśmiechnęli.

– Tak.

Wtedy zaczęła się przerwa na reklamy, która dość szybko dobiegła końca.

– Witajcie ponownie. – Ze strony widowni rozległy się brawa i wiwaty. – Måneskin i Aletheia Raggi nadal są z nami, rozmawiamy o ich nowym filmie dokumentalnym, „This Is Måneskin". Theia, w filmie jest pewna scena, którą zaraz pokażę, to jedna z najbardziej wzruszających. Wcześniej rozmawialiśmy o kłótni Victorii i Damiano, ale ta chwila między tobą a Thomasem, twoim starszym bratem, jest jeszcze bardziej wzruszająca.

– Tak, kilka ich było. – Zaśmiałam się lekko zażenowana.

– Teraz skupimy się na tej...

W tamtym momencie została puszczona scena.

MOONLIGHT ━ MÅNESKINOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz