''Tommy, diğer şırıngayı getir!'' George endişeyle Tommy'e bağırdı. Tommy girdiği şoktan çıkıp Dream'e yardım etmek için diğer iğnenin olduğu barakaya koştu. ''Bir şeyin yok.'' George Dream'in kafasını kucağına koymuş ve Dream'in saçını okşamıştı. Herkes Tommy'nin gelmesini bekliyordu. ''Dream, yanındayım.''
_____
𝘽𝙚𝙮𝙖𝙯 𝙗𝙞𝙧 ışı𝙠. 𝙃ı𝙯𝙡𝙖 𝙗𝙞𝙧 𝙮𝙚𝙧𝙚 𝙙𝙤ğ𝙧𝙪 𝙜𝙞𝙙𝙞𝙮𝙤𝙧𝙙𝙪. 𝙎𝙚𝙙𝙮𝙚𝙙𝙚 𝙢𝙞𝙮𝙙𝙞?
𝙆𝙖𝙧şı𝙨ı𝙣𝙙𝙖 𝙢𝙤𝙧 𝙨𝙖ç𝙡ı 𝙗𝙞𝙧 𝙠𝙖𝙙ı𝙣. 𝙊𝙣𝙖 𝙙𝙤ğ𝙧𝙪 𝙜𝙚𝙡𝙞𝙮𝙤𝙧𝙙𝙪. 𝘽𝙞𝙧 𝙯𝙖𝙢𝙖𝙣𝙡𝙖𝙧 𝙩𝙖𝙣ı𝙙ığı 𝙮ü𝙯𝙡𝙚𝙧. ''𝘽𝙞𝙯𝙞 𝙗𝙪𝙧𝙖𝙮𝙖 𝙠𝙞𝙢 𝙠𝙤𝙮𝙙𝙪?'' 𝙈𝙖𝙫𝙞 𝙚𝙠𝙧𝙖𝙣𝙡ı 𝙗𝙞𝙡𝙜𝙞𝙨𝙖𝙮𝙖𝙧𝙡𝙖𝙧, 𝙡𝙖𝙗𝙤𝙧𝙖𝙩𝙪𝙫𝙖𝙧... ''𝘽𝙞𝙡𝙢𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙯.'' 𝙔𝙞𝙣𝙚 𝙤 𝙠𝙖𝙙ı𝙣 𝙤𝙣𝙖 𝙗𝙖𝙠ı𝙮𝙤𝙧𝙙𝙪.
''𝘼𝙡𝙮𝙨𝙨𝙖, 𝙣𝙚𝙙𝙚𝙣 𝙗𝙪𝙣𝙪 𝙮𝙖𝙥ı𝙮𝙤𝙧𝙪𝙯?'' 𝙎𝙖𝙧ı 𝙨𝙖ç𝙡ı 𝙠ı𝙯 𝙤𝙣𝙖 𝙘𝙚𝙫𝙖𝙥 𝙫𝙚𝙧𝙢𝙚𝙙𝙚𝙣 ö𝙣ü𝙣𝙙𝙚𝙠𝙞 𝙗𝙞𝙡𝙜𝙞𝙨𝙖𝙮𝙖𝙧𝙙𝙖 𝙞ş𝙡𝙚𝙢 𝙮𝙖𝙥𝙢𝙖𝙮𝙖 𝙙𝙚𝙫𝙖𝙢 𝙚𝙩𝙩𝙞.
''𝙃𝙖𝙧𝙞𝙠𝙖, 𝘿𝙧𝙚𝙖𝙢. 𝘽𝙚𝙣𝙞𝙢𝙡𝙚 𝙜𝙚𝙡.'' 𝙈𝙤𝙧 𝙨𝙖ç𝙡ı 𝙠𝙖𝙙ı𝙣 𝙖𝙧𝙠𝙖𝙨ı𝙣𝙙𝙖 𝙗𝙚𝙡𝙞𝙧𝙙𝙞. 𝘼𝙡𝙮𝙨𝙨𝙖 𝙜ö𝙯ü𝙣ü𝙣 ö𝙣ü𝙣𝙚 𝙜𝙚𝙡𝙙𝙞. ''İ𝙨𝙮𝙖𝙣 𝙞𝙮𝙞 𝙙𝙚ğ𝙞𝙡𝙙𝙞𝙧.''
''𝘿𝙧𝙚𝙖𝙢, 𝙞𝙨𝙮𝙖𝙣 𝙞𝙮𝙞𝙙𝙞𝙧.'' 𝙈𝙤𝙧 𝙨𝙖ç𝙡ı 𝙠𝙖𝙙ı𝙣 𝙩𝙚𝙠𝙧𝙖𝙧 𝙗𝙚𝙡𝙞𝙧𝙙𝙞. 𝙀𝙩𝙧𝙖𝙛ı𝙣𝙖 𝙗𝙖𝙠𝙩ı.
𝙏𝙚𝙘𝙝𝙣𝙤 𝙗𝙞𝙧 𝙩ü𝙥ü𝙣 𝙞ç𝙞𝙣𝙙𝙚𝙮𝙙𝙞. Çı𝙠𝙢𝙖𝙠 𝙞ç𝙞𝙣 𝙙𝙚𝙗𝙚𝙡𝙚𝙣𝙞𝙮𝙤𝙧𝙙𝙪. ''𝙉𝙖𝙨ı𝙡 𝙗𝙚𝙣𝙞𝙢 𝙨𝙪ç𝙪𝙢 𝙤𝙡𝙖𝙗𝙞𝙡𝙞𝙧 𝙠𝙞?'' 𝘽𝙖ş𝙠𝙖 𝙗𝙞𝙧 𝙩ü𝙥𝙩𝙚 𝙋𝙝𝙞𝙡𝙯𝙖'𝙮ı 𝙜ö𝙧𝙙ü. ''𝘽𝙪𝙣𝙪 𝙨𝙚𝙣 𝙮𝙖𝙥𝙩ı𝙣. 𝙎𝙚𝙣𝙞 𝙜ö𝙧𝙙ü𝙢!''
''𝙊𝙣𝙡𝙖𝙧ı𝙣 ö𝙡üşü𝙣ü 𝙞𝙯𝙡𝙚𝙮𝙚𝙢𝙚𝙢.'' 𝘿𝙧𝙚𝙖𝙢 𝘼𝙡𝙮𝙨𝙨𝙖'𝙮𝙖 𝙖𝙯 ö𝙣𝙘𝙚 𝙨ö𝙮𝙡𝙚𝙙𝙞ğ𝙞 𝙘ü𝙢𝙡𝙚𝙙𝙚𝙣 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖 𝙗𝙖𝙠𝙢𝙖𝙙𝙖𝙣 𝙞𝙡𝙚𝙧𝙡𝙚𝙙𝙞.
_____
Gözünü açtı. Nerede olduğunu anlaması birkaç saniye sürdü. ''Hey.'' sesin geldiği tarafa baktı. George tepesinde ona bakıyordu. ''İyi misin?''
''Aklından ne geçiyordu senin?'' Tommy'nin sesini duymasıyla yattığı yerde doğrulup ona baktı. Çukur'daydı. Kapıda Sapnap ve Alyssa'nın yanında duruyordu. Hepsi kızgın ve endişeli görünüyordu.
''Ne oldu?'' George Dream'e baktı. ''Techno kontrolü ele aldı.'' Dream kaşlarını çattı. Çocuğun daha yeni uyandığını biliyordu ama onu olan bitenden haberdar etmesi gerekiyordu.
''İki seçeneğimiz var: ya ona uyacağız ya da gün batımında sizinle sürgün edileceğiz.'' diyerek Dream ve Alyssa'ya baktı. Dream inanamıyormuş gibi 'hah'ladı ve ayağa kalkmaya çalıştı. Yaranın olduğu yer acıyınca tısladı. ''Diğerleri de bunu kabul mu etti?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Leave Me {dnf} -Düzenleniyor-
FanfictionAnd I see forever in your eyes I feel okay when I see you smile The Maze Runner dnf au #1 Philza 14.02.22 #1 dnf 01.03.22 Kitap; Wilbur, George ve Punz'ın ortaya çıkan çirkin olaylarından önce yazılmış ve yayınlanmıştır. Bu kişileri asla desteklemi...