Dün gece gemiye tüm mallar yüklenmişti.1 saat önce yük gemisi yola çıkmıştı.Minho şirketteki odasında herşeyin sorunsuz ilerlemesi için tüm gerekli önlemleri almıştı.Son işbirliğini de sorunsuz hallederse bundan sonra tertemiz bir sayfa açacaktı kendine.Eski halini hatırlayınca gülümsedi oturduğu masasında.Jisung'a yaklaşma amacını hatırlayınca tüm gülümsemedi suratından silindi.
"Ne kadar iğrenç bir adammışım." dedi kendi kendine.Yaptığı iğrençlikleri gözünün önüne getirince yüzünün buruşturdu.
"Artık Jisung'u mutlu etmek için elimden geleni yapacağım."
Bilgisayarında yapması gereken son bir online toplantı vardı.Herşeyi ayarladıktan sonra çağrıyı yaptı.
"Merhaba Bay Swang."
"Ah Lee Know güzel haberlerini duymayı sabırsızlıkla bekliyorum." yaşlı adam ekranda gülümsüyordu.
" 1 saat önce gemi yola çıktı Bay Swang.Şuanlık sorunsuz bir şekilde ilerliyor.En geç 1 hafta içinde oraya ulaşır."
"Bunu duyduğuma çok sevindim Lee Know.Ama geçen gün duyduğum şey beni hiç mutlu etmedi." adamın suratı düşmüştü.Büyük ihtimalle bir daha işbirliği yapmayacağımızı öğrenmişti.
"Bu son iş birliğimizdi Bay Swang.Artık ortaklığımızı sonlandırıyorum."
"Neden Lee Know? Tamam talep üzerene gönderim olacaktı biliyorum ama talepler arttığı anda sen geri çekiliyorsun."
"Biliyorum üzgünüm.Bazı kişisel sebeplerden dolayı bu işi bırakıyorum artık şirket bu malları üretmeyecek.Tamamen legal bir şekilde şirketi yöneteceğim.Umarım kararıma saygı duyarsınız."
"Sorun değil Lee Know eğer bize formülü verirsen hiç bir sorun kalmaz.Biz burda üretmeye devam edebiliriz."
Minho buna şaşırmıştı.Babasının bulduğu formülü,tarifi başkasına nasıl verebilirdi? Eğer babası şuan yaşasaydı buna asla izin vermezdi.Ama Minho düzgün bir hayat yaşamak istiyordu her şeyden kurtulmak istiyordu.
"Eğer kabul ederseniz size formülü satabilirim.Hatta oraya yapılışında çalışmış mühendislerimden bir kaçını gönderebilirim çalışanlarınıza öğretmeleri için."
"Ah Lee Know bu çok mükemmel bir teklif.Sana teklifim 500 milyon dolar."
Minho için bu para azdı.Sonuçta bu formülü hiç kimse bilmiyordu dünyada tekti.Babasının yıllarca uğraştığı emeği bu değerde değildi.
"Üzgünüm bu para yetersiz. 2 milyar dolar istiyorum." Adam sayıyı duyunca gözlerini patlatmıştı.
"Bu çok fazla Lee Know."
"Üzgünüm.Zaten bu parayı fazlasıyla kazanacaksınız üretmeye başladığınızda hem mühendislerim benim için çok değerlidir size onları göndereceğim üstelik."
Adam kısa bir süre düşündükten sonra gülümseyerek yanıtladı.
"Tamam Lee Know kabul ediyorum.Seninle çalışmak güzeldi.Seni ilerde burada ağırlamak isterim."
"Muhakkak geleceğim Bay Swang görüşmek üzere."
1 HAFTA SONRA
Sonunda her şey bitmiş gemi sorunsuz bir şekilde ulaşmıştı.Bu süre zarfında hiç Jisung ile görüşmemişti.Çünkü karşısına tamamen temiz bir şekilde çıkmak istiyordu.Bugün aylar önce planladığı sürprizi Jisung'a gösterecekti.Tabi eğer gelirse.Departmana gitmek için evinden çıkıp arabasına atladı.Çok heyecanlı hissediyordu Jisung ona nasıl bir tepki vereceğini kestiremiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklı Dünyalar (Stray Kids)
FanficHepsinin farklı hayatları vardı ama hepsini aynı noktaya getiren sadece aşktı. Ailesine karşı gelip Dedektif olan Han Jisung ,Yeni aile şirketinin ortağıyla tanışınca mesleğinden vazgeçecek mi? olaylar nasıl gelişecek kim bilir?? Hikayede ceset,ot...