11. Bölüm

1.5K 47 1
                                    

Fazla laf kalabalığı yapmiyacagim

                     İyi okumalar

                                🖤


Akel Ateş 'in ağzından :

Aseli Türkiye'den götürmek kaçırmak zorundaydım Ali keser onu biraz araştırdım ama belliki kardeşlerim arastirmamiş akıl hastanesi kaçağı okulada torpille ve parasıyla girmiş. Eğer Rüzgarlara söyleseydin eminimki Ali'ye söylerlerdi ve alide daha fazla bağlanıp daha fazla inatlasirdi o yüzden Aseli hemen alıp Fransa'ya gittim. Şuana gelecek olursak o yukarıda Adal ile konuşuyordu bende mesajları okuyordum biliyorum özel hayata saygı ama dediklerimi dinliyecekmi diye bakmam gerekiyordu. Bir süre daha baktıktan sonra anladimki birşey soylemiyo bende bırakıp işlerine geri döndüm.

Asel Sert' in ağzından:

Bir yarım saattir bilinmeyen ile konuşuyorduk çok sevmiştim saçma ama nedensizce bana güven veriyordu nedenini bilmiyorum. Hala daha mesajlasiyorduk. Abim her ne kadarda saklamaya çalışsa bile mesajlarının birazını okuduğunu biliyordum ama kizmiyordum oda haklı beni korumak istiyordu.

Akel Ateş 'in ağzından :

Asel'in mesajlarini okuduğumda beri çalışıyordum. Bir süre sonra telefonum çaldı. Baktığımda Doruktu ( D: Doruk  A Akel)

D: alo abi Asel 2 veya 3 gündür ortalarda yok eğer sen aldıysan senin yanindaysa lütfen onu geri getir onu çok merak ediyoruz .

Goturemezdim eğer götürsem Ali peşini bırakmazdı o yüzden hiç birşey caktirmamaya çalıştım.

A: nasıl yok ya bir kıza bakamadinizmi siz bir kız ben onu bulurum siz endiselenmeyin.

D: Rüzgar abim çok kötü sürekli ben ona çok kötü davrandım oyuzden gitti diyip duruyo Ayaz abimde ayna karşısına geçip kendi kendine kendiyle dalga geçiyor buralar çok kötü şuan bizi sadece Asel toparlar lütfen onu bul Rüzgar abim sinir krizi geçiyor kapatmam lazım abi Aseli vetirmeni bekliyoruz.

A: tmm ben onu bulup getiricem...

Kendimi kötü hissediyordum ama uapicak hiç birşey yoktu onlarda biraz sürünsün olmazsa Ali'yi depoya yıkarım ama Aseli dışarıya rahat çıkarıcam...

Asel'in ağzından :

Abim aşağıda telefonla konuşurken duymuştum Doruk abim çok sesli ve endişeli konuşuyordu beni arıyorlardı ama Akel abim yerimizi söylemedi soyleseydi kacmamizin bir onemide kalmazdı zaten Rüzgar ve Ayaz abime çok üzüldüm Akel abimde farkindami bilmiyorum ama Ali'yi depoya kilitliyecegim dedi...


Selam kafama esti yazıyım dedim umarım bölüm iyi geçmiştir...

AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin