MERHABA ARKADASLARR YENİ READER İLE GELDİM. BUNUN GÜZEL OLACAĞINA İNANİYORUM. İNSALLAH BATİRMAM NEYSE BÖLÜME GEÇEBİLİRSİNİZ.
•••••••••••••••••••••••••••
İsim: Rin
Soyad: Sato
Yaş: 15 (Lise 1. sınıf)
Dış görünüş;
Özellikleri: Gerektiğinde agresif, arkadaşlarının yanında eğlenceli, en sevdiği hayvan kedi, gerçekten sinirlendiğinde sinir patlaması yaşayabilir.
Yetenekleri: Profesyonel kaykaycı, güzel resim çiziyor, dövüşte ciddi anlamda iyi.
Ek olarak: Arkadaşlarıyla beraber "Serseri Kalpler" olarak tanınırlar, fakat herkes gruplarının isimlerini bilmesine rağmen görünüşlerini bilmezler. Dövdükleri insanlar hariç. "Serseri Kalpler"in lideridir. Aileleri Türkiye'de, o ve arkadaslari ise 1 hafta önce Japonya'ya geldiler.
Arkadaşlar'ın Tanitimi;
İsim: Haru
Soyad: Saito
Yaş: 15 (Lise 1. sınıf)
Dış görünüş;
Özellikler: Rin'e yavsamayi seviyo (Rin'de Haru'ya), bazen agresif bazen mutlu, ne zaman ne yapacağı belli olmuyor, Rin'e birşey yapan olursa ortalığı dağıtır, en sevdiği hayvan kedi.
Yetenekler: Profesyonel kaykaycı, güzel gitar çaliyor, dövüşte ciddi anlamda iyi.
Ek olarak; Ailesi Türkiye'de, "Serseri Kalpler"in bir üyesi.
İsim: Usui
Soyad: Saito
Yaş: 15 (Lise 1. sınıf)
Dış görünüş;
Özellikleri: Rin'e cani isterse yavsiyo, bazen Rin'le kavga ediyorlar (ciddi olarak değil), şaka yapmayi seviyor, nadiren agresif ama genellikle mutlu, sevdiklerine birşey yapıldığı zaman kimse onu tutamaz, en sevdiği hayvan kedi.
Yetenekler: Profesyonel kaykaycı, basketbolu ve futbolu güzel oynuyor, dövüşte ciddi anlamda iyi.
Ek olarak: Ailesi Türkiye'de, "Serseri Kalpler"in bir üyesi.
••••••••••••••••••••••••••••
TANİTİM BU KADAR BEBEKLERİM. EN YAKIN ZAMANDA HİKAYEDEKİ OLAYLARA BAŞLAYACAĞIMIZA İNANİYOM. SİZİ SEVİYOM GÖRÜSÜRÜZZ <33.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKATEBOARD | Mikey x Reader |
Romance⚠️Smut vardir⚠️ Cringe muhtemelen😫🙌🏻 Neyse iyi okumalar asklarim