Gözlerimi açtığımda hastanedeydim. Ben ne ara buraya gelmiştim. Hiçbirşey hatırlamıyorum. Boynumu hissetmiyorum. Canım çok yanıyor. Biraz gözlerimle etrafı inceledim. Bu arada benim odama yaklaşan sesler duyunca gözlerimi kapattım.
Duman - Merak etme abim. Söz veriyorum sapasağlam çıkacak inşallah. Yengemize asla zarar gelmeyecek.
Yenge mi... Ne diyordu bunlar?. Benimle beraber biri daha kaza yapmış olmalıydı. Yavaşça yatakta doğruldum. Canım Yanıyordu.
Duman odaya girip yanıma geldi.
Sıla - Ne oldu bana...
Duman - Kaza yaptın. ,
Sıla - Tosbişim o iyi mi ???
Duman - O kim?
Sıla - Arabammm
Duman - Hurdaya dönmüştü. Seni bile zor kurtardılar.
Nasıl olabilirdi...Hızlıca kalkmaya çalıştım. tosbişimi kurtarmalıydım. Aniden bağırdım. Kaza yaptığımı unutmuştum. Bir anda sinirim bozuldu ağlamaya başladım. Tosbişim gitmişti. Sorumsuzluğum yüzünden.Dumanın telefonu çaldı "Ben geliyorum" diyerek gitti. Buna ne oluyordu. Her dakika abisi arıyormuş. Sinirden telefonumda gezinmeye başladım. Bir anda telefonuma bir mesaj geldi.
0553***** - Tosbişin bizde merak etme :)
Sıla - Duman sen misin.
0553***** - Hayır.
Sıla - Tosbişimden uzak dur.
0553***** - Kızma ufaklık tamir edip yollarız evine.
Sıla - Anan ufak salağa bak.
Bu numarayı engellediniz.
Kafamı yastığa koyarak uyumaya çalıştım. Baya kötü birgündü. Geceye doğru birinin geldiğini hissetim. Yanıma oturdu. Fakat merak edip gözlerimi açamayacak kadar yorgundum. Bir anda saçlarıma dokunmaya başladı. Sigarayla karışık Bergamot ve vanilyanın karışımı çok hoş bir kokusu vardı. Emindim. Bu kokuyu ilk defa alıyordum.
x- Sana güvendiğim zaman hep yanımda olacaksın güzelim.
Ne oluyor lan. Tam gözlerimi açacaken bir anda ağzıma birşeyle bastırdı. Gözümü açamıyordum. Devamı karanlık...
Sabah Çok güçlü bir baş ağrısıyla uyandım ama düne göre iyi hissediyordum. Hızlıca yatağımın yanındaki masadan bilgisayarı alarak hastanenin kamera kayıtlarına ulaştım. Kayıtlara bakınca bütün kayıtların silindiğini gördüm. Nasıl olabilir lan bu. Hemen Dumanı çağırmam gerekiyordu. Sapığın teki dün gece odama gelmişti. Ama kapı önündeki korumalar ne bok yiyordu. Sonuçta hastanede çoğu kişinin düşman olduğu biri var ve güçsüz durumda yatağında yatıyor. Salaklar.
Duman - Ne oldu Sıla
Sıla - Bu korumalar ne boka yarıyor ?
Duman - Neden
Sıla - Dün gece odama biri girdi. Ve korumalardan kolayca sıyrılıp nasıl geçiyor. Hadi onu geçtim bana güzelim falan diyor hayırdır yani. Adamın asabini bozuyorlar.
Duman - Nasıl yani. Yoksa
Bir anda duman koşarak odadan çıktı. Neler dönüyordu böyle. Kolumdaki serumu çıkartıp kendimi ayağa kaldırmaya çalıştım. Derin bir nefes alıp ayağa kalktım. Tabi kalktığım gibi yere düştüm. Ayaklarımı bacaklarımı hissetmiyordum. Çığlık atmaya başladım. Ben artık yürüyemeyecek miydim? Bir anda korumalar odaya girdi. Beni görünce daha çok şaşırdılar. Kaldıracakları anda bağırdım:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin
FanfictionBenim bi açıklamam yok okuyan diğer watty kitaplarından farklı olduğunu zaten anlar.