Глава 19 Побачення друге

90 11 0
                                    

Кіра прокинулась від несподіваного дзвінка в двері. Дівчина глянула на годинник. "10:00 довго ж я спала, але ж сьогодні неділя." В двері дальше дзвонили. "Та йду вже я." Кіра встала з ліжка одягнула халат та підійшла до вхідних дверей, вона подивилась в дверне вічко. "Кур'єр?" Дівчина здивувалась і відкрила двері.

— Добрий день, вам посилка, розпишіться ось тут. — Кур'єр протягнув листок з ручкою.

— А що в пакеті? — Запитала Кіра.

— Я не знаю, моє діло доставити посилку, а тепер розпишіться. — Відповів кур'єр. Кіра поставила підпис і взявши посилку закрила двері. Вона заглянула в пакет, в ньому були різні солодощі та духи. "Ого цікаво ж від кого цей подарунок." Дівчина оглянула що ще знаходиться в пакеті. "Ось знайшла." Це була відкритка в якій було написано. *Надіюсь тебе вже голова не болить і ми сьогодні прогуляємось по місту.* "Я так зрозуміла це від Луки. Впринципі мене голова і не боліла, потрібно написати йому." Кіра пішла в спальню та взяла телефон, який лежав на тумбочці.

— Привіт Лука, я получила подарунок від тебе, дуже дякую, голова вже сьогодні не болить, тому я була б не проти сьогодні прогулятись по місту. — Кіра написала СМС.

*Через 5 хвилин їй надійшло повідомлення*

—  Радий що тобі сподобався мій подарунок, давай зустрінемось о 15:00, тобі підходить?

 Кіра прочитала СМС.

— Так звичайно.  — Відповіла вона.

—  Тоді з нетерпінням буду чекати.

Кіра включила музику на телефоні і пішла в душ. Гарячий душ і приємний персиковий аромат гелю для душу що ж може бути краще. Після душу Кіра посушила волосся і пішла снідати. "Хоть і солодощі на сніданок не корисно, але мені всеодно." Кіра взяла пакет з солодощами і поставила на стіл, що знаходився на кухні. Дівчина заварила собі ароматного фруктового чаю і поснідавши пішла переодягатись. Дійшовши до шафи вона почала думати. "Так я хочу одягнути щось таке ніжне". Дівчина витягнула з шафи біле приталене плаття, яке доходило їй до колін. "Прекрасно." Дівчина переодягнулась та покрутилась біля зеркала. Вона глянула на годинник. "13:31, час ще є тому.... Так стоп, а ми ж не домовились де зустрінемось, я щось про це не подумала, ладно коли вже буду виходила напишу йому."

*15:00*

  Кіра взулась та збиралась вже виходити,до неї подзвонив Лука.Дівчина взяла трубку.

Кленовий лисWhere stories live. Discover now