Bölüm müziği:uzunlar v1
Bırakma kendini(kaan boşnak)
"Sen benim zaten içimdesin..."
Küçük bir kesit...
Sen bana hani her şeyi anlatacaktın? Hani her şeyin üzerinden atlayıp, bütün engelleri aşacaktık? Noldu ki bize?
Her şey o kız yüzünden, değil mi? Onun yüzünden beni bıraktın. O yüzden onu seçtin. O yüzden benden hep uzak durmaya çalıştım.
Ben daha sana doyamadım, sen nereye gidiyorsun sevgilim?
Sensiz geçen 3.yılım. Tam üç yıldır buraya gelip notlarımı sana saklıyorum.
Hani bana demiştin ya, beni içinde yaşat, sev, orda koru.
Sen zaten benim içimdesin.
Sevgilin, ama unutamadığım...
=====================
Tam bir haftadır doğru düzgün onunla konuşamıyordum.
Onun yüzüne bakamıyordum. Onunla doyasıya sarılamıyordum.
Hepsi tuananın yüzündendi, biliyorum ama yapabilecek hiç bir şey yoktu. Telefonda da hiçbir şey çıkmadı. Yağızlar da bişey bulamadı.
Mecbur, onların sevgisini uzaktan izliyordum, yanlarına gitmiyordum, tuananın sinirlenip de boş boş konuşmasını istemiyordum.
Düşüncelerim.... Beynimi yiyip duruyordu, çağandan uzak durmamı istiyordu, onu uzaktan sevmemi, bir süre sonra fark edileceğimi söylüyordu.
İlk kez düşüncelerimi dinlemek istemedim. Çünkü ben sadece onu seviyordum, onu istiyordum, onun benimle zaman geçirmesini, evimde kalmaya devam etmesini istiyordum.
Düşüncelerimden kurtaran kapı sesi oldu.
Yerimden kalktım ve kapıyı açıp kim olduğuna bakmadan içeri geçtim.
Leya:acaba neden aramalarımıza cevap vermediğini sorabilir miyim?
Yn:duymamışım. Telefonum şarjdaydı.
Leya:bütün hafta mı? İşte buna iyi gülerim.
Leya benim sırdaşım, kardeşim, ablam gibi olmuştu, bende bir şeyler olduğunu anlamıştı.
Leya:eğer dökülmezsen seni boğarım.
Yn:artık onu uzaktan izlemek istemiyorum. Biliyorum, tuana senin en yakın arkadaşın ama ikisinin de birbirini sevmediğini görüyorsunuz. Neden bu oyunu hala, gözlerimin önünde, benim acı çekmemi istercesine sürdürüyorsunuz?
Leya:yavaş kız.
Yn:yavaş olamam.
Leya:her kelimende haklısın ama çağanı duydun, hastalığı kötüye gidebilirmiş.
Yn:bu yüzden mi benimle bir kez bile olsa konuşmadı? Leya, bu hastalıkla ilgili bişey değil. Çağana biri bişey yapmış.
Leya:ona kim ne yapabilir ki?
Yn:ya onu tehdit falan ettilerse?
Leya:tehdit etmek kim, çağan kim? Eğer öyle bişey olsaydı açağn zaten bize anlatırdı.
Leyanın yapmacık sesi her şeyin yalan olduğunu ortaya koymuştu.
Yn:sende bişeyler var, anlatır mısın?
Leya:yok bişey ya.
Yn:lütfen, eğer beni bi kardeşin olarak görüyorsan anlat. Ne biliyırsan söyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen | Çağkız Kurgusu
Fanfiction-TAMAMLANDI- "Sen bana yaşadığımı hissettiriyorsun diye..." Birbirleri için doğan 2 genç... Her ne kadar uzun süre sonra ilk defa karşılaşsalar da aralarındaki çekim hala aynıydı. Birbirlerini küçükken tanıyor gibilerdi, ama aralarındaki her şey t...