First episode... H&B

12 3 2
                                    


Psal se rok 2020....únor 2020. Začalo nové pololetí a na mojí základní školu, o ročník níž, přistoupili dva noví kluci. Já s mými kámoškami, Isabel a Lilly, jsme o nich věděli o něco dříve. Jsme docela drbny a velmi rády si povídáme s učiteli, kteří se nám rádi svěří a sdělí nám nejnovější informace z celé školy.
Bližší popis těchto chlapců byl : „Jsou to nějaký dvojčata."

10.2.
Tento den jsme je poprvé viděli...Henryho a Levise.

„To jsou oni!!" nenápadně Poukázala Lilly na ty dva, když se ze šaten hrnuli na oběd.
„Ten s brýlema je hezčí!!" Konstatovala Bella a Isa s ní souhlasila.
„Hmmm...nevim.." vyjádřila svůj názor Lilly.
„Upřímně žádný sexbomby to nejsou... jsem na vysoký a namakaný, Ale tak hnědý vlasy hnědý oči to by se dalo..." ukončila krátkou konverzaci Bell a společně s holkami vyrazila na oběd do školní jídelny.

Dny plynuly rychle. Holky spolu trávily prakticky každý den ve škole. Pracovaly na projektech, učily se na testy a zkoušení, probíraly všechny možný témata, které probíraly doposud a jedno z velkých témat byly právě úplně rozdílný dvojčata a "vztah" Belly s Williamem z lyžáku.
Z února se stal březen a poté na staly "dva týdny" pandemických prázdnin.

Naše škola nedávala v této době online hodiny, ale posílala jen úkoly. Isa, Lilly a Bell se prakticky celou dobu neviděly, jen když se musely sejít kvůli celoročnímu projektu na dějepis, na kterém pracovaly s Willem a Colem. Ani nevím jak se to stalo, ale najednou si Lilly začla dost intenzivně psát s Levisem.

Letní prázdniny utekly jako voda a nastoupili jsme do posledního ročníku základní školy.
Všichni už nás strašili s přijímačkami na střední a to jsme ještě netušili, že opět strávíme spoustu času doma u počítače, nad hromadu úkolů ze školy a dlouhou dobu se holky opět neuvidí. Tuto karanténu už si ale volaly mnohem častěji než tu první. Dokázaly si denně volat i 6 hodin v kuse při online výuce.
Ještě v říjnu si Henry začínal psát s Bellou...
A tím tento příběh začíná...
•~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~•

To be continued...

341 words

Ahojkyyy!
Úplně bezdůvodně jsem si sedla a sepsala tohle. Mohl by to být nový začátek nového příběhu...
Ráda bych vás trošku uvedla do děje.... Jestli v tom budu pokračovat, tak budu psát můj příběh... v rámci možností.
Už podle názvu knížky to bude o klucích. Tak trochu po upravené příběhy z mého života. Změnila jsem jména, ale základ je čistě založen na pravdě.
Mohla bych popisovat všechny funny storie s klukama, které se mi na základce staly.
Přesněji by měly být 3 velké témata...tři kluci...Henry, Will a Cole. Tento první příběh je tedy o Henrym...má nejbližší minulost.

Snadnější vás do bližšího děje dovedu co nejdříve!

Pokud se to dočetli až sem napište mi váš názor do komentářů.... Budu za něj neuvěřitelně vděčná a když tak připište "💘", ať o vás vím!!😉😉

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 18, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Me & stupid boys...Kde žijí příběhy. Začni objevovat