Bu Bölümü seray78 'e ithaf ediyorum :)
Geciktiğimi için çok üzgünüm. Lütfen anlayışla karşılayınız.
Herkese iyi okumalar...
_____
'Aşk dostluğa sormuş. Ben varken sen ne işe yararsın? Dostluk cevap vermiş sen yokken ben senin akıttığın gözyaşlarını silerim.'
_____
Ensesinden tutmaya başladım ve kendime çektim. Gözlerine baktım ve bi şey söylemesini bekledim.
"Barıştık mı?" sordu dikkatlice. Bende tebessüm ettim ve çenesinden tutup dudaklarımızı birleştirdim.
Öpücüğün içine tebessüm ederek ayrıldık. Alınlarımızı birleştirdik ve sesli nefes alıp birbirimize baktık.
Yüzümü avuçlayarak "Sakın yine kaçma." dedi ve alınımı öpüp sıkıca sarıldı.
Onu benden çektim ve onun Şaşkın yüz ifadesini gördüm. "Bana her şeyi anlat Yekta. Her ayrıntısıyla."
"Yatağımda yatıyordum ve yatağımda bi ağırlık daha hissettiğimde hemen uyandım ve yanımda ki kişiye döndüm. Yerimden hemen kalktım ve onu kovmaya başladım ama kalkmadı. Sadece Gözlerini yumdu ve uyudu. Sonra da sen aradın ve sana gelme dedim çünkü her şeyi yanlış anlarsın diye taki öyle de oldu ama sen yinede geldin ve hemen kayıp oldun. Ben Yaren' i kolundan çektim ve Kapıdan kovdum. Benim odamda ki çıkış kapımı açtığımda senin telefonunu yerde buldum." dedi ve ellerimden tutmaya başladı.
"Elif Allah belamı versin ki kıza hiç dokunmadım bile."
Göz yaşım kaymaya başladı. Onu hemen sildi ve ben konuşmaya başladım. "Neden bizi ayırmaya çalışıyorlar??"
"Bilmiyorum bir tanem. Bilmiyorum ama onları ayrıldık diye sevindirmeyeceğiz. Anladın mı beni?"
Başımı salladım ve Yüzümü avuçladı. "Sen gidersen bende giderim. Sen ölürsen bende ölürüm. Bunu unutma." diyerek yanağımı okşadı.
Cebinden telefonumu çıkarttı ve bana uzattı. "Seni çok arayanlar oldu." dedi tebessüm ederek.
"Bi ara bakarım." dedim sırıtarak ve kalbimin kanını kucakladım.
"Beni yine bırakma tamam mı?" dediğinde daha da sıkı kucakladım.
"Bırakmayacağım. Ne olursa olsun bırakmayacağım. Bırakamamda çünkü sana aşığım." dedim ve ayrıldım ondan.
Ellerimizi birleştirdi ve beni çekmeye başladı. Duraksadım ve sormaya başladım. "Nereye gidiyoruz?"
"Almanya'dan başka bi ülkeye kaçıyoruz. Memlekete geri dönüyoruz." dedi sırıtarak.
Başımı salladım ve Yekta bavulumu aldı. Evden çıktık ve arabaya bindik. Havaalanı'na sürmeye başladı ve bende o zamanda da aramalara ve mesajlara cevap verdim.
Herkese iyi olduğumu söyledim ve Yekta ile birlikte olduğumu. Merak etmesinler dedim ve bir kaç saat sonra evde olacağımızı.
Arabadan indik ve el ele Havaalanı'na doğru Yürüdük. Giriş kapısının önünde Yekta duraksadı ve bana baktı.
"Son kez almanyaya ne demek istersin?"
Tebessüm ettim ve Almanya'nın gece haline baktım. "İnşallah bir daha buluşmayız!" diyerek Yekta'ya başımı döndüm.
"Anılarımız burada biliyorsun dimi?"
"Biliyorum ama buraya ne bileyim. Anca uzun yıllar sonra döneriz. Sadece bi kaç gün için. Ben seninle sadece memleketimde yaşamak istiyorum. Seninle huzur içinde yaşamak istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne diyon Lan sen?
Genç KurguElif: Uyumaya bayılır, tembel ve kendini iyi tanıtamayan kişilerdendir. Küfürbaz. Zeynep: Elif'in ruh ikizi ve soğuktan nefret eder. Küfürbaz. İki küfürbaz arkadaş birlikte Okula gitse neler olur?