Part 1.

229 22 6
                                    

Volám sa Naty a mám 18 rokov. Bývam v LA. Mám malú 5 ročnú sestru Lucy a mamu, ktorá je stále v práci a na nás nemá vôbec čas. V tejto chvíli som s Lucy v obývačke. Pozerá nijakú rozprávku a ja si píšem s kamarátkami. Po chvíli mi príde SMS-ka od priatela.

J ( Jack): Ahoj rozchádzam sa s tebou. Už si pre mna cudzia. Nepoznáme sa. Aj tak som ta len využíval a ty si mi na všetko skočila vidno aká si múdra..."

Keď som tu SMS-ku dočítala začala som plakať. Lucy sa na mna pozrela a objala ma. Bola velmi zlata. Ked som sa ukludnila bol už večer. S Lucy sme sa navečerali a išla som Lucy uložiť. Po chvíli zaspala, dala som jej pusu na čelo a odišla z izby. Stále som bola smutná, sklamaná a nahnevaná. Keď som započula buchnutie dverí rozbehla som sa dole, bola to mama. Objala som ju a povedala všetko s Jackom a zase som sa rozplakala.

M: Ale no ták všetko bude dobré."
N: Nie už nič nebude dobré..."
M: A nechcela by si ist ku Calumovi ?? Jeho rodičia mi volali, že ste sa dlho nevideli a chceli by aby ste sa stretli... "
N: Velmi rada... A mohla by ist so mnou aj Lucy ???"
M: Jasne aj ju chcú vidieť ved ju ešte nevideli. Povedali ze tam môžeš ist na dva týždne aj dlhšie ako sa ti to tam bude páčiť.... Takže im možem zavolať že prídeš ? "
N: Jasne a kedy nám ide lietadlo ??"
M: Zajtra o 19:00.."
N: Musím sa ist baliť.... Lebo nestihnem. Mami zbališ Lucy?
A ináč velmi pekne ti ďakujem..."
M: Utekaj sa baliť... Jasne že ju zbalím. Za málo. A zajtra vás odveziem na
letisko a v Sydney vás bude čakať Calum a pôjdete k nemu na byt ....."
N: oki... Dakujem"

Vybehla som hore po schodoch a začala sa baliť. Večer som si zbalila oblečenie a rano si zbalím ostatne veci.

NA DRUHÝ DEŇ
Rano som sa zobudila nato že mi niekto skáče po posteli. Bola to Lucy.

L: Dobre rano Naty.."
N: Dobre..Tešíš sa?"
L: Ano velmi... A ty?"
N: Jasne "

Išla som do kúpeľne urobila som si rannú hygienu a namaľovana som prišla pred skrinu a vyberala si oblečenie, ktoré si dnes dám na seba. Keď som si ho konečne vybrala,( obrázok na boku) obliekla som si ho a išla dole na raňajky. Pozdravila som maminu, ktorá bola prekvapivo doma. Dala som jej pusu na líce a zobrala som si jablko. Utekala som zase hore a išla som sa dobaliť. Ked som mala dobalené všetky veci bolo už 18:00. O hodinu nám išlo lietadlo. Mama na mna zakričala nech už idem dole lebo nestihneme lietadlo. Zobrala som si mobil, kufor, ruksak a zišla som dole, kde ma už všetci čakali. Mama zamkla dom a zobrala Lucyn kufrik a vyrazili sme.
----------------------------------------------
Je to môj prvý príbeh. Keď sa Vám páčil zanechajte Vote alebo Comment.
Budem rada ked ich tu bude aspoň pár.
😊😊

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 12, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Good GirlsWhere stories live. Discover now