E dimineata, mama vine la mine si imi spune :
- Anne, trezeste-te! Trebuie sa pleci la mare, ai uitat că azi trebuie sa pleci in vacanta? Nu cred că vrei sa pierzi autobuzul.
- Bine că m-ai trezit, am si uitat!
M-am trezit eu repede, am fost la baie și mi-am facut un duș. M-am imbracat cu niste blugi și un tricou alb pe care scria "Iubeste-ma inca o data, știi ca ma prind mai greu". Mi-am luat bagajul si am plecat in vacanță. Am stat putin in statie si a venit autobuzul cu care trebuia sa plecăm. Cum m-am urcat in autobuz, era totul full. Locurile erau toate ocupate, dar un baiat dragut, mi-a oferit un loc și el a stat in picioare.
-Multumesc frumos, cum te cheama?
-Numele meu este Kyle.
-Pe mine ma cheama Anne. Încantata de cunostiinta.
-Ce nume frumos.
-Multumesc.
Kyle, ce baiat drăgut! Avea niste ochi negri superbi, si un par castaniu deschis. Îl plac putin.. adică a fost baiatul care mi-a oferit un loc, rar mai gasesti asa baieti. Dupa un drum lung, am ajuns la hotel, însotitorul nostru, ne-a spus ca trebuie sa stam cate doi intr-o cameră, in acelasi pat. Fiecare si-a ales pe cineva... eu am ramas ultima, cand vad un baiat că vine spre mine. Era Kyle.
- Hei, spune el zambind.
- Hei.
- Am ramas numai noi doi sa ne alegem un coleg de cameră și vad ca nu mai e nimeni inafara de tine. Deci, vrei sa stai cu mine?
- Bine.
Am ajuns in camera, am despachetat și trebuia sa ne luam costum de baie pe noi, ne duceam la plaja. Am intrat in baie, m-am imbracat și apoi vad pe cineva in dus, era pe cale sa iasa... Vai, era Kyle.. nu stiam ce sa fac, dacă credea ca am intrat peste el intentionat? Am incercat sa ies pe usa incep, dar cineva ma apuca de mana.
- Ce cauti aici?
M-am uitat la el, apoi m-am intors repede pentru ca era gol.
- S-Scuze, nu stiam că erai aici!
Am iesit repede din baie și am plecat la plajă... sutienul era prea mic, pe aici nu gaseam marimea mea.
Cand am ajuns pe plaja, l-am vazut pe Kyle, vorbea cu o fata. Cine e aia? Ma enerveaza. Off, Anne esti geloasă, inceteaza! Dar n-am apucat sa intru in apa, ca un grup de baieti au venit la mine... nu stiam ce sa fac, ma intreba intruna daca am prieten. Pana la urma am scapat de ei... dar ma tot uitam urat la Kyle, ii sclipeau ochii cand vorbea cu fata aceea. S-a terminat si ziua acesta... eram foarte obosita. Am ajuns in camera, iar Kyle deja dormea. M-am asezat langa el, dar el m-a luat in brate si vorbea in somn.
- Abby, Abby...
Am vrut sa ii dau o palma, dar m-am abtinut. I-am dat mana de pe mine si l-am impins pana a cazut.
- De ce m-ai dat jos din pat?
- Voiam sa te dau mai incolo putin, n-am loc!
Am adormit imediat... dar peste noapte m-am trezit in bratele lui Kyle, el tot vorbea in somn.
- Abby, Abby...
M-am dat jos si am dormit pe canapea.. dar oare cine e Abby? Cred ca m-am indragostit de el... oare asta sa fie dragoste la prima vedere?*daca va placut, o sa fac cate un capitol sau doua, pe zi.*
CITEȘTI
Dragostea doare.
RomanceAceastă poveste este despre o fată tanara, Anne și un băiat Kyle. Aceștia se intalnesc intr-o vacanță. Anne are 16 ani, iar Kyle 18. Anne, cu timpul, se indragosteste de Kyle, dar Kyle iubeste altă fată... Dacă vi se pare interesant, abia am inceput...