⚙️Prolog⚙️

1.5K 87 62
                                    

Y/n dziewczyna inna niż wszystkie inne, piękna, a za razem tajemnicza. Niby miała to co pragnęły inne dziewczęta, lecz ona tego nie chciała. Pragnęła czegoś innego, czegoś co inni mieli, a ona nie.

Y/n córka wpływowego biznesmena i szanowanej bizneswoman. Miała wszystko pod dostatkiem, lecz ona tego nie chciała. Ukończyła najlepszą szkołę z jednym z najlepszych wyników. Jako 21 latka ma już ustawione życie, lecz nie tak jak ona tego chce. 

Urodę odziedziczyła po obojgu rodzicach, po ojcu piękne brązowe włosy i rysy twarzy, a po matce oczy, usta i nos.

Lecz mimo tych podobieństw z wyglądu, z charakteru była inna.
Jej rodzice kochali luksus, ona nie.
Oni kochali towarzystwo innych, ona nie.
Oni woleli wysługiwać się innymi, ona nie.

Dziewczyna tajemnicza jak noc, skryta w sobie jak nikt inny, nikt nie wiedział co naprawdę dzieje się w nocy, gdy służba i jej rodzina śpi. Wiedziała tylko Ginny, jedyna osoba która wiedziała o jej prawdziwym ja, osoba która już nie raz ją kryła, ją i jej miłość. Tylko jej Y/n zaufała wiedziała, że dobrze zrobiła powierzając swój sekret Ginny.

Y/n nie szukała miłości w życiu, ona szukała wolności. Y/n nie lubiła imprez, wolała sama spędzać czas.

Miała dwie twarze. Jedną z nich pokazywała w dzień, a druga z nich w nocy.

W dzień była posłuszną, miłą, pomocną i pełną empatii dziewczyną z fałszywym uśmiechem ulokowanym na jej pięknej twarzyczce.

W nocy zmieniała się w szaloną dziewczynę, która pragnęła adrenaliny, pragnęła się wyrwać z kajdan, które przez wiele lat były na jej dłoniach.

Kajdany założyli jej rodzice, po stracie pierwszej córki, zaczęli ją bronić jakby była jakimś wartościowym skarbem, lecz ona tego nie chciała, chciała być wolna, mieć prawo wyboru, po prostu chciała decydować o swoim życiu, nie chciała ciagle robić to co każą jej, jej rodzice.

=====
Słowa : 314
Tik tok: tommnit_
Już piąta książka jej!!

Love you<33

(03.03.2022)

Inna niż wszyscy | Karl x reader |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz