1

884 20 6
                                    

Hejejej! W tej książce będziemy przedstawiać teorie na temat shipu dxp (DominikxPaweł). Teorie będą różne nie koniecznie prawdziwe wymyślane przez nas. Życzymy miłego czytania! <3

Dobra a więc, nie wiem czy kojarzycie, zapewne starsi widzowie Dominika tak. Kiedyś w około 2015-2017 roku nagrywał z twórcą skkf.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jak możecie zauważyć w powyższych zdjęciach jest wypowiedź skkf podczas całej dramy the blaze house

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jak możecie zauważyć w powyższych zdjęciach jest wypowiedź skkf podczas całej dramy the blaze house. Można z tego wywnioskować, że byli parą przez jakiś czas (skkf jakiś czas temu oficjalnie zrobił coming out).

Następnie Dominik przyjaźnił się Filipem. Najprawdopodobniej wtedy już nie był z skkf. Natomiast skkf po tym zdarzeniu nie lubił Filipa. Myślimy że wtedy Dominik mógł zacząć chodzić ze smavem. To by wyjaśniało jego zachowanie w stosunku do Filipa. W każdym razie podejrzewamy, że od pewnego czasu Dominik i Filip byli ze sobą razem. Zresztą swego czasu mnóstwo ludzi ich ze sobą shipowało. Można też to wywnioskować z filmików na YouTube tzn. ,, Nie masz psychy żeby..", gdzie pocałował Filipa. Co prawda nie wykluczamy, że było to pod wyświetlenia.

Teraz kwestia Pawła, podejrzewamy, że w między czasie podczas całego projektu tbh między Dominikiem i Filipem zaczęło się coś dziać. Minik w swoim poście gdzie sprostował słowa Filipa napisał że znali się cztery lata, przez rok było dobrze a od trzech lat coś się między nimi psuło. Można podejrzewać że po prostu "byli razem z przyzwyczajenia". No i w sumie co do tego wszystkiego ma Paweł? Uwierzcie nam bardzo dużo. Filip na swoich wytłumaczeniach dlaczego tbh się zakończyło napisał, że "Mogę jedynie podejrzewać teraz jak uwiódł Dominika". Zasugerował, że Dominik zostawił go dla Pawła.

Filip pisał, że Paweł "Był dla nich kulą u nogi". Wydaje nam się że Dominik był z Filipem, ale lepszy kontakt miał z Pawłem. Wraz z zakończeniem projektu the blaze house blondyn zerwał z Filipem. Aktualnie, można podejrzewać, że Paweł jest z Dominikiem w związku. Skoro the blaze house się rozpadło to dlaczego nie kupili osobnych mieszkań, czy też domów? Dodatkowo na odcinkach Kasia oraz oni sami zachowują się, jakby coś nam próbowali zasugerować, a z shipu który powstał około rok temu śmieją się.

I to by było na tyle. Oczywiście jest to wyłącznie nasza teoria i nie mówimy, że jest tak naprawdę. Mam nadzieję, że wam się podobało i do następnego<3

Teorie/Dowody ~ DominikxPawełOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz